Al steekt ze hem in der reet, je stopt zo'n ding gewoon pertinent niet in de vaatwasser.quote:
Dus je weet nu wel een beetje hoe ik me voel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:28 schreef heiden6 het volgende:
Toen ik klein was liet ik een keer m'n tandenborstel vallen, en de oppas (die wist dat ik nogal een hygiënefreak was/ben) ging deze toen even schoonmaken met zeep.
Uiteraard maar een nachtje gaan slapen met vieze tanden.
M'n tandenborstel, wat doe je?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dus je weet nu wel een beetje hoe ik me voel?
Het bakje waar ze in zaten was vies.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
M'n tandenborstel, wat doe je?
Sowieso, waarom heeft 'ie het gedaan? Gewoon zomaar?

Kraan, afspoelen, onderdelen weggooien die niet meer goed zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het bakje waar ze in zaten was vies. [afbeelding]
Electrische tandenborstel dus.
Reet is nog ergerquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
Al steekt ze hem in der reet, je stopt zo'n ding gewoon pertinent niet in de vaatwasser.
Nu heb ik een dreftachtig smaakje
Ik wist dat je het zou begrijpen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Reet is nog erger![]()
Maar ik begrijp wat je wil zeggen![]()
Die neem ik ook altijd, de rest flikker ik weg..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:36 schreef Poncho het volgende:
zo'n cool blauw ringetje
Ik bewaar de groen-achtige en de blauwe altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die neem ik ook altijd, de rest flikker ik weg..
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Reet is nog erger![]()
Maar ik begrijp wat je wil zeggen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |