nee domme muts.. van ANDEREN niet.. als jij gewoon je eigen foto's post is er niks aan de hand. Net zoals jij bv sex hebt met een meerderjarige. Als jij er achter staat is er geen probleemquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:00 schreef Priscilla het volgende:
ik zie alleen deze
Uit erotisch oogpunt genomen beeldtenissen van minderjarigen of links daarnaar (wettelijk momenteel jonger dan 18 jaar)
dus het mag niet. jammer dan jullie vallen door de mand
Je hebt ervaring met tietenfoto's? Waarom dan niet hier!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef Priscilla het volgende:
nou meld het maar lekker bij de moderators ik post ze toch niet. ik heb vaak genoeg gezien dat zulke fotos op een andere site weer terugkomen en dan heb ik een probleem. als het zo moet hier dan hoeft het van mij niet meer. echt zielig hier
Je schaad ons vertrouwen in je.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef Priscilla het volgende:
nou meld het maar lekker bij de moderators ik post ze toch niet. ik heb vaak genoeg gezien dat zulke fotos op een andere site weer terugkomen en dan heb ik een probleem. als het zo moet hier dan hoeft het van mij niet meer. echt zielig hier
Je kan de link ook weer snel weghalen.. gewoon een kwartiertje laten staanquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef Priscilla het volgende:
Ze geloofde me niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Je kunt ze gewoon een paar minuten laten staan, dan haalt een moderator ze wel weg.
Met wat dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef Priscilla het volgende:
ik zeg ook niet dat jullie dat doen maar er komen meer mensen hier. ik weet hoe sommige mensen zijn en ik heb al en ik heb geen ervaring met tietenfotos maar wel met iets vergelijkbaars
yvonne, duh.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef Shirley het volgende:
Welke mod of admin kan het d'r duidelijk maken aangezien ze het niet gelooft?
Je mag ze ook mailen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef Priscilla het volgende:
ik zeg ook niet dat jullie dat doen maar er komen meer mensen hier. ik weet hoe sommige mensen zijn en ik heb al en ik heb geen ervaring met tietenfotos maar wel met iets vergelijkbaars
Oke dan mail je de foto's naar de mensen van dit topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef Priscilla het volgende:
Zelfs een adim vraagt al of je ze gepost hebtquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef Priscilla het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:16 schreef yvonne het volgende:
Staan er al tieten in het topic?
Waarschijnlijk aan het koken.quote:
quote:
je moet het ze ook altijd voorkauwen he...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:10 schreef Shirley het volgende:
Ik kom later wel terug. Kijken of Priscilla dan es doorheeft dat we serieus zijn.
Nogmaals.. wat doe je hier dan als je toch net van plan bent om foto's te posten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:10 schreef Priscilla het volgende:
het doet er niet toe wat er op internet heeft gestaan dat is al lang geleden en ik heb er van geleerd
Ah toe. Laat ons leren van je.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:10 schreef Priscilla het volgende:
het doet er niet toe wat er op internet heeft gestaan dat is al lang geleden en ik heb er van geleerd
Dat komt nog wel hoor, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:11 schreef Priscilla het volgende:
waarom moet ik jullie geloven ik ken jullie niet eens
Je leert ons anders nu heel goed kennenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:11 schreef Priscilla het volgende:
waarom moet ik jullie geloven ik ken jullie niet eens
Is dat een bedreiging?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef Priscilla het volgende:
weet je laat ook maar die fotos komen er niet en als ik daarom hier weg moet prima dan ga ik wel. als ik niet geaccepteert word om mezelf dan hoeft het echt niet meer van mij.
pleur allemaal maar lekker op
Maar hoe moeten wij ons vermaken als jij weg gaat?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef Priscilla het volgende:
weet je laat ook maar die fotos komen er niet en als ik daarom hier weg moet prima dan ga ik wel. als ik niet geaccepteert word om mezelf dan hoeft het echt niet meer van mij.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef Priscilla het volgende:
Belachelijk om mensen te beoordelen op basis van een paar berichten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef Priscilla het volgende:
ja ik ken jullie nu idd al goed genoeg en das geen compliment
Mag ik je acount hebben?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:15 schreef Priscilla het volgende:
ik had toch geen toegevoegde waarde dus dan kun je je ook wel vermaken zonder mij
ik ben weg doei
Is dat toevallig ook niet in het nieuws geweest?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:10 schreef Priscilla het volgende:
wij zijn users met inhoud!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Belachelijk om mensen te beoordelen op basis van een paar berichten.
en MET foto'squote:Op woensdag 20 juli 2005 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij zijn users met inhoud!
Geef je adres dan ff, dan kom ik wel foto's makenquote:en ik heb toch al gezegt dat ik geen fotos kan laten zien
Get in line!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
Geef je adres dan ff, dan kom ik wel foto's maken![]()
DOMME HOER!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef Priscilla het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |