Jawel, dat doet iedereeen. Anders wordt je niet geaccepteerd in de Fok! commune.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:40 schreef Priscilla het volgende:
dat gaat jullie helemaal nix aan is toch nie belangrijk om hier te posten
als je zo onverschillig doet moeten ze je hier niet meer.. dus doe lief en post tietenfoto'squote:Op woensdag 20 juli 2005 18:40 schreef Priscilla het volgende:
dat gaat jullie helemaal nix aan is toch nie belangrijk om hier te posten
Leer dan sneller typen mens.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef Priscilla het volgende:
als ik dat doe kan ik niet zo snel reageren op jullie
In dit topic kunnen 300 berichten.. dus je kan rustig aan doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef Priscilla het volgende:
Zolang je nog nieuw bent hoef je niet meteen overal gevat op te antwoorden. Snelheid is ook nog niet zo van belang.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef Priscilla het volgende:
Ik hoef slechts een foto te hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef Priscilla het volgende:
Is Priscilla lesbisch dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zolang je nog nieuw bent hoef je niet meteen overal gevat op te antwoorden. Snelheid is ook nog niet zo van belang.
Maar mijn vraag: 'Kun je een beetje beffen en houd ongesteldheid je tegen?'
De meeste breezah's houden toch wel van een clitje? Toch? Toch?quote:
Wat doe je DAN hier?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Priscilla het volgende:
beffen??? hallo ik ben geen pot ofso en ik kan snel genoeg typen alleen ik heb geen zin op op mn spelling te letten het is zo toch ook wel te volgen
en ik heb toch al gezegt dat ik geen fotos kan laten zien
Geen idee?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef Poncho het volgende:
[..]
De meeste breezah's houden toch wel van een clitje? Toch? Toch?
Kut.quote:
Nooit de policy en FAQ doorgelezen? Meisjes onder de 18 zijn verplicht om foto's te posten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef Priscilla het volgende:
ik ben hier met dezelfde reden als jullie denk ik. ik heb het nooit gehad over het posten van fotos daar beginnen jullie over
Wij noemen dat protocol.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef Priscilla het volgende:
ik ben hier met dezelfde reden als jullie denk ik. ik heb het nooit gehad over het posten van fotos daar beginnen jullie over
Als je geen foto's post en niet met boeiende topics/posts komt ben je gewoon geen toegevoegde waarde voor het forum en kan je net zo goed weer opbokken..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef Priscilla het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als je geen foto's post en niet met boeiende topics/posts komt ben je gewoon geen toegevoegde waarde voor het forum en kan je net zo goed weer opbokken..
Het staat er echt in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Priscilla het volgende:
waar staat dat dan van de fotos en minderjarige meisjes mogen toch juist niet met naaktfotos op internet komen
Ha! Waar haal je die wijsheid vandaan? Hier is het een must.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Priscilla het volgende:
waar staat dat dan van de fotos en minderjarige meisjes mogen toch juist niet met naaktfotos op internet komen
Ik bied me wel aan als vrijwilliger als het perse moetquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Priscilla het volgende:
en ik heb toch al gezegt dat ik geen fotos kan laten zien
Zolang je er zelf achter staat is er geen probleem..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Priscilla het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |