Er wordt gevraagd waar je la wél nat van wordt.quote:
Ik heb wel een een filmpje gezien van een vrouw die een tuinslang in haar la had. Wat was die la nat. Het spoot er helemaal uit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef LangeJan het volgende:
Als ik mijn tuinslang in de la leg en de kraan aan doe word het wel nat in die la.
ho ho, dat is niet helemaal waar natuurlijk. neemt niet weg dat ik idd wel wat meer (veel meer) natte-la verhalen wil horen.quote:
heb ik ook eens gezienquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:52 schreef w32.bolke het volgende:
[..]
Ik heb wel een een filmpje gezien van een vrouw die een tuinslang in haar la had. Wat was die la nat. Het spoot er helemaal uit.
nou?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef Echo99 het volgende:
Ik heb me vrouw effe gevraagd waarvan zij een natte la kreeg.
gruiskutten zijn het, ik zou trouwens de komende dagen de lades in huis maar niet openmaken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:15 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik kreeg een stoot voor m'n smoel.
Vrouwen![]()
ben je jonger dan je schoenmaat?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:54 schreef Rhanna het volgende:
Heeeeeerlijk als mensen aan mijn oor sabbelen
tjah daar ben je vast de enigste meequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:30 schreef Neutrino het volgende:
shit
Dus, dwz een nat kutje of niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:54 schreef Rhanna het volgende:
Heeeeeerlijk als mensen aan mijn oor sabbelen
Excuses. Ga maar snel weer kloppen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:57 schreef Chr- het volgende:
He bioslock,
open eens normale topics man.
Hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |