Wij schijten op jouquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:15 schreef JohnDDD het volgende:
Die van mij was eerder!
Peloton moet toch op 1/3e van de winnaarstijd binnenkomen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef Elvislives het volgende:
hehe strakke actie als t hele peloton uit koers wordt genomen wegens de tijdslimiet
Ik denk niet dat ze daarbuiten gaan finishen toch zeker?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef Elvislives het volgende:
hehe strakke actie als t hele peloton uit koers wordt genomen wegens de tijdslimiet
Ghehe dat gebeurt dan net nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef Elvislives het volgende:
En voor wie ben je volgend jaar dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef JohnDDD het volgende:
Nou als ik een stijve heb omdat Savoldelli gewonnen heeft, kunnen jullie wel allemaal mooi mijn pik zuigenZoals je ziet ben ik niet voor niets voor Discovery, gewoon weer heel sterk gereden van Savol
successupporterquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef JohnDDD het volgende:
Nou als ik een stijve heb omdat Savoldelli gewonnen heeft, kunnen jullie wel allemaal mooi mijn pik zuigenZoals je ziet ben ik niet voor niets voor Discovery, gewoon weer heel sterk gereden van Savol
16% toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Peloton moet toch op 1/3e van de winnaarstijd binnenkomen.
Met het gemiddelde dat er vandaag is gereden halen ze dat natuurlijk makkelijk.
De kopman van DSC en Ullrichquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En voor wie ben je volgend jaar dan?
aha dan ben je gewoon voor de grootste billemaat van bruyneel dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De kopman van DSC en Ullrich
maar het meest voor de kopman van DSC
Ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |