Op IMDb staat er bij de plotkeywords of het plot zelf helemaal niets over een schizofreen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef steeg het volgende:
ik weet welke film het is. Ik las alleen dat iemand hier alles kon vinden met slechts vage informatie. Het ging in ieder geval om de film Repulsion van Roman Polanski.
Same here. En op alleen Masturbation Scene kreeg ik al 490 hits en om die nou allemaal te gaan doorwerken...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op IMDb staat er bij de plotkeywords of het plot zelf helemaal niets over een schizofreen.![]()
Ik geef hierbij het IMDb de schuld dat ik hem niet kon vinden.
Klinkt mij in de oren als Best of the best.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef Gillingham het volgende:
Ik zoek een vechtfilm waarin een Amerikaans team het moet opnemen tegen een - meen ik me te herinneren - Koreaans team. De Koreanen winnen alles op het gevecht van de 2 leiders na, waarna de Koreanen 1 voor 1 hun medaille aan de Amerikanen afstaan.
Ik denk dat het deze versie is:quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef 0 het volgende:
Ik zoek een verfilming van "The legend of sleepy hollow"
Ik bedoel niet de film met johnny depp. In de film die ik zoek
is ichabod crane een leraar die in het plaatsje sleepy hollow les
gaat geven op een schooltje. Ik dacht dat de rol wordt gespeeld door
"Niles" uit frasier. Of in ieder geval iemand die erg op hem lijkt.
Ik weet ook niet zeker of het een film of een serie was.
Maple Town?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef outcast_within het volgende:
duf kiddy programma. iets met maple
Love Actually?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef Dennis121 het volgende:
Ik zoek de titel van een matige 'romantische' comedy achtige film.
Speelt zich dacht ik af in Engeland, spelen ook een aantal bekenden in waarvan ik niet op de naam kom. Het speelt zich af rond kerst. De Prime Minister wordt verliefd op een meisje en gaat deze zoeken. Het broertje van dat meisje heeft een uitvoering op school en de PM gaat mee naar die uitvoering, waar hij zijn zus tegenkomt.
De relatie van deze zus gaat niet zo goed.
Verder reist er ook nog een jongetje achter een meisje aan die op het vliegtuig naar Amerika stapt om zijn liefde te verklaren.
Ik kom maar niet op de titel! Iemand die met deze info wat kan?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt mij in de oren als Best of the best.
Die kwam ik ook al tegen op imdb, maar ik dacht niet dat dat hem was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze versie is:
The Legend of Sleepy Hollow
The Legend of Sleepy Hollow met Brent Carver als Ichabod ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:37 schreef 0 het volgende:
[..]
Die kwam ik ook al tegen op imdb, maar ik dacht niet dat dat hem was.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Legend of Sleepy Hollow met Brent Carver als Ichabod ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |