abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2005 @ 20:59:04 #181
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29303982
trouwens, Jan Joost maakte wel een hilarische opmerking, in de trend van:

'Dachten jullie van Herbert en Maarten af te zijn, maar niets is minder waar.'

komt leuk over
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29304139
Ik kwam bij het zappen toch weer bij Herbert terecht, en de eerste woorden die ik hoor: "Mag je zeggen dat" en tja, dan schakelt mijn tv automatisch weer op een ander kanaal
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  zondag 31 juli 2005 @ 21:06:10 #183
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29304217
dat mag je wel zeggen ja
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29304265
Sporza all the way!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 31 juli 2005 @ 21:36:51 #185
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_29305445
Dijkstra is echt 'van een andere planeet'!
Yum, kan niet wachten tot het schaatsseizoen weder aanvangt, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_29305632
Hahaha ja daar lachten wij thuis ook altijd zo om. "Die Romme die komt van een andere planeet ofzo! Dat is geen mens meer!"

Nee das nou EPO Herbie
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:48:45 #187
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_29317456
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:36 schreef bolivian het volgende:
Yum, kan niet wachten tot het schaatsseizoen weder aanvangt, .
En dan te bedenken dat we een Olympische Winterspelen winter krijgen
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_29317485
De ProTour, de eredivisie van het wielrennen

Dat zegt hij nou ook echt elke wedstrijd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29323078
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:41 schreef JohnDDD het volgende:
Hahaha ja daar lachten wij thuis ook altijd zo om. "Die Romme die komt van een andere planeet ofzo! Dat is geen mens meer!"

Nee das nou EPO Herbie
En als wij zoiets van Armstrong zeggen, dan mag dat niet.

Oftewel: niet doen!!
pi_29323152
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En als wij zoiets van Armstrong zeggen, dan mag dat niet.

Oftewel: niet doen!!
1-0 voor Wombcat
pi_29323862
ik heb nooit grote onvrede geuit over iemand die een opmerking maakte over vermeend dopinggebruik van armstrong, tenminste niet dat ik me kan herinneren. dat is een door wombcat bedachte hoax. ik denk dat er een mogelijkheid bestaat dat armstrong gebruikt, en dat er een grotere mogelijkheid bestaat dat hij voor zijn kanker gebruikte.
pi_32226038
Hij was er gisteren weer

We gaan weer een winter vol clichés tegemoet
Ik ga vanavond trouwens turfen hoevaak hij: "Meteen goed weg" zegt
  zondag 13 november 2005 @ 10:46:34 #193
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_32226069
HIJ LIJKT OP OME WILLEM.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_32226090
Herbert en Mart samen, zijn wel echt een duo, tijdens het schaatsen en tijdens het wielrennen, maar niemand zit er op te wachten
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_32227253
Gisteren heb ik trouwens nog weinig clichés gehoord, misschien had 'ie z'n clichéboekje in Nederland laten liggen.
sig verwijderd door FA
pi_32227294
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren heb ik trouwens nog weinig clichés gehoord, misschien had 'ie z'n clichéboekje in Nederland laten liggen.
Mwou Hughes verhaal, en dan houd het idd wel een beetje op
Alleen zoals gezegt dat meteeen goed weg zinnetje kan ik niet meer horen.
pi_32236021
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb nooit grote onvrede geuit over iemand die een opmerking maakte over vermeend dopinggebruik van armstrong, tenminste niet dat ik me kan herinneren. dat is een door wombcat bedachte hoax. ik denk dat er een mogelijkheid bestaat dat armstrong gebruikt, en dat er een grotere mogelijkheid bestaat dat hij voor zijn kanker gebruikte.
Jij niet idd. Mijn opmerking was eigenlijk meer in het algemeen bedoeld.
overigens wel opvallend dat als er iemand zoiets over Armstrong zegt, er meteen reacties komen dat je dat niet mag zeggen, maar dat op jouw opmerking over Romme minder snel werd gereageerd

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2005 17:31:05 ]
pi_32777375
Mag je zeggen dat Herbert weer op de buis is?
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_32777538
Ik heb hem weleens irl gesproken, maar toen bleek het wel een aardige vent te zijn. Hij begon wel meteen over de Peddelaars (?), de wielrenvereniging van de gebroeders Dekker en hij....Ik moest op mijn tong bijten om niet te zeggen dat ik dat al 200 keer eerder had gehoord.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32787079
pas 200k,

ik stel een competitie voor, onderwerp: meest irritante commentator
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:16:36 #201
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39081855
Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert .

Om de Tour-dagen door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt . Erg simpel dus.

Als vragen had ik in gedachte:

'In welke etappe-vragen'
  • In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen?

• In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)?

• Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?

• In welke etappe verhaalt Herbert over Ivan Basso, die niet kon zwemmen

De hoe vaak-vragen
  • Hoe vaak gaat Herbert brullen 'Zegt u het maar!'

• Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa?

• Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake?

Extra vragen
  • Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?

Deze lijst vragen kan m.i. nog langer en beter, dus aan anderen de suggestie om nog iets toe te voegen en dan kan de Herbert-prono volgende week van start gaan als het aan mij ligt .

[ Bericht 2% gewijzigd door Falco op 21-06-2006 17:34:00 ]
  • <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_39082165
    Ik ben ook erg benieuwd waar Rasmussen dat goede sturen en dalen heeft geleerd, ik hoop dat hij dat nog gaat vertellen
    pi_39082208
    In de catogorie hoe vaak vragen:
    Het Basso kon niet zwemmen verhaal.
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:25:08 #204
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_39082259
    Bij de hoe-vaak-vragen moet denk ik hier gewoon gemeld worden wanneer je Herbert het hoort roepen. Aan het eind van de Tour worden de hoe-vaak-dingessen bij elkaar opgeteld. Ik zal dan ook nog een aparte scoreschaal maken, voor het geval je net één keer ernaast zat enzo .
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:29:37 #205
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_39082369
    "En niet te vergeten de hongerklop, hè Maarten..." [hoopt_op_voorzetje_terug].
    And so I throw the windows wide /
    And call to you across the sky
    Lissabon!
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:30:49 #206
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_39082408

Ik heb er weer zin in. Zonder Herbie geen Tour
    Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
    pi_39082435
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef bolivian het volgende:
    "En niet te vergeten de hongerklop, hè Maarten..." [hoopt_op_voorzetje_terug].
    Idd
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:35:01 #208
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_39082550
    Het gaat goed met de suggesties Ga zo door
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_39082662
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
    Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert .

Om de Tour-dagen door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt . Erg simpel dus.

Als vragen had ik in gedachte:

'In welke etappe-vragen'
  • In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen?

• In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)?

• Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?

De hoe vaak-vragen
  • Hoe vaak gaat Herbert brullen 'Zegt u het maar!'

• Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa

Extra vragen
  • Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?

Deze lijst vragen kan m.i. nog langer en beter, dus aan anderen de suggestie om nog iets toe te voegen en dan kan de Herbert-prono volgende week van start gaan als het aan mij ligt .
  • - In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets herbert op z'n gezicht als hij het weer over kanoën of Mountainbiken heeft

- Welke nieuwe feitjes over renners komen bij z'n repertoire?
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:43:49 #210
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_39082834
    # In welke etappe zegt hij het vaakst hoe fantastisch de finale wel niet is?

# In welke etappe ziet hij de meeste valpartijen en lekke banden over het hoofd?
    Tranquillo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')