nee het is een heel ander hotel, ik vond het bij de amerikaanse ook leuk die kamers met die schuifdeuren veel overzichtelijker en daar was het echt veel leuk iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben het eens met ieder woord. In de Amerikaanse versie waren ze totaal niet bezig met het spel, heel af en toe tussendoor, daar was het meer liefde enzo. Maar nee, hier moet alles volgens plan, vol strategische zetten, continu daarmee bezig zijn Tig keer die beelden erdoorheen van de omgeving, nee doe mij de Amerikaanse versie maar.
Is het trouwens nou hetzelfde hotel? Volgens mij niet...
Ja, een beetje te overdreven...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje bizar vindt hoe die Manu op het vertrek van Germain reageert. Hij is zo kapot van verdriet dat ik bijna denk dat ie verliefd is op die gozer. Hoe kon je nou zoveel geven om iemand die je nauwelijks kent
Ja vaag was dat , Ik vond Gina trouwens een mooie meid om te zien jammer dat ze er uit,quote:En wat zei Gina nou over dat Erik in een huis met Marinus, Judith, Ellen en Valerie zo komen? Moeten de geëlimineerden weer in een huis samen of zo?
Ey dat klopt idd nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:05 schreef robertvt het volgende:
Kom er geen nieuwe bewoners meer bij?
Maar das toch best oneerlijk. Er liggen nu al vier vrouwen uit en pas een man, als je nieuwe niet meetelt.
Ja irritande mensen he die Jay en Melissaquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef mikerw het volgende:
die melissa denkt dat ze de slimste is en de enige die het spel zou mogen winnen. K%@#$T toch op t$#@$ingwijf, doe gewoon je eigen ding. Ze is bang voor erik lijkt wel. ze schijten voor hem, melissa en jay vooraan. en die anderen lopen achter die H#$R aan.
Oja..., bronquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:55 schreef Nano het volgende:
Eric schijnt trouwens te zijn betaald door 'Paradise Hotel'.![]()
ja, dit zijn figuren die in nederland op een brommer zouden zitten als sjonnie en anita, 10 jaar geleden, echter nog dommer en irritanter. maar vooral die slettebak melissa, jay is bang voor haar, en de rest-1 ook. upd.22:48 kan erik nu ze zijn spullen hebben doorzocht niet de kleren van al die galbakken van die rots afpleuren??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja irritande mensen he die Jay en Melissa![]()
Dat moet ik gemist hebben dan. Ik heb alleen Melissa en Roxanne daarover horen praten.quote:Fantastisch hoe ie gister zat te vertellen hoe ie ze zo lekker kon stangen met een lachje, meesterlijk
Ik bdoel, spelletje... ja... oke... Maar je kan toch overdrijven?quote:Met je foute bril en je platte haar ben je wel de schoolmeester van Paradise Hotel . ,,Die bril heb ik speciaal voor het programma opgezet, mijn haar is met opzet zo gelegd. Ik dacht: laat ze mij maar voor een sul nemen. Dan ben ik meteen in het voordeel. Geloof me, in het echte leven ben ik totaal het tegenovergestelde van een nerd .''
tim kan best een behoorlijk achterbaks ventje zijn volgens mij. vind m maar een kutkop hebben in elk gevalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:31 schreef Wup het volgende:
ik vind het alleen maar terecht als Marvin eruit gaat, wat een saaie & volkomen kleurloze sul is dat
Melissa is gewoon de Toni, geweldig dat ze dat hebben kunnen vinden zeg
en Erik, ik vond hem eigenlijk wel leuk voor het programma, maar het is nu een beetje te, sorry maar de Erik show wordt een beetje teveel uitgemolken, is niet leuk meer nu
Geef Tim maar wat meer aandacht, hij kan volgens mij ook best sneaky zijn [ nou ja dat hoop ik althans]
ik wel dat er nog nieuwe mensen komen, ze melden het neem ik aan gewoon als de 'finale' begint.
de aandacht wordt gewoon niet goed verdeeld, het zijn vooral Erik & nog vrij ver daarachter Melisa die alle zendtijd krijgen. Vandaag hadden ze het over Samatha, ik weet niet eens wie dat is?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef SouthernSun het volgende:
tim kan best een behoorlijk achterbaks ventje zijn volgens mij. vind m maar een kutkop hebben in elk geval![]()
Het zou een van allebei wat moeten wezen. Beetje spel, beetje plezier.quote:Mee eens, half uurtje per dag is veel te kort. Maar ik vind het dom om als ze zeggen van je komt hier toch voor je plezier enzo.... dan zouden ze dus alleen maar gezellig moeten zitten borrelen de hele dag oid.
Dat spel elemenent houdt het juist leuk vind ik, btje elkaar tegen elkaar op zetten enzo
Of het wordt een onverslaanbaar duo dat door iedereen gehaat wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef Nano het volgende:
![]()
![]()
Als Sarah Eric niet naar huis stuurt tekent ze echt haar eigen doodvonnis.
![]()
Dat meen je nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:06 schreef karoltje het volgende:
Ik vind Melisa nou echt een leuk kind.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik vind haar dus echt een snol. Verder ben ik extreeem voor Eric
.
Tuurlijk, vrouwen slaan is totaal geen probleemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef GangstaX het volgende:
Jay is te gek! Ik had die hoer al lang een trap voor haar bek gegeven!
De vorige die dat tegen me zijn heeft nu een kunstgebitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef GangstaX het volgende:
Ga naar de EO kijken. Die Jay zegt gewoon waar het op staat wat goed is, dat wijf is gewoon een bitch, punt.
Kijk jij snapt hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef Ivatje het volgende:
Ik begrijp niet waarom Eric volgens sommigen een psycho is?
Hij is bezig met het spel en hij analiseert het spel op zijn eigen manier, dus alles opschrijven..
Er is ook niet veel te doen en hij schrijft alles op om met iets bezig te zijn..Er is niets mis mee...
Ik zou met hem graag de kamer willen delen...![]()
Hij is alleen niet voorzichtig want hij denkt dat hij dit spel in zijn eentje kan winnen maar er zijn 2 mensen voor nodig...![]()
Melisa heeft een irritante en lelijke stem en manier van praten. Zij is vol woede en is altijd kwaad op iemand. Zij neemt alles te persoonlijk aan en zij roddelt te veel. Zij ziet er ook uit als een aso..![]()
![]()
Ik vind samantha ook nog wel okee. Ook wel redelijk eerlijk en wel cool gewoonquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Erik, Sarah en Renee mogen er gewoon niet uit. Dat zijn de enige die voor lekker veel spanning zorgen. Net zoals Roxanne en Melissa.
Nee, dan mogen Manu, Jenneke, Roelof, Tim en Samantha optieven.![]()
Nogal ja. Toen ze die brieven vonden, zei melissa iets van "die gozer is echt aan het flippen" en echt nog geen 3 seconden later zei Roxanne echt exact het zelfde, dat zag er echt zo dom uit. En zo is het wel vaker. Ik vind melissa idd ook niet echt betrouwbaar...may jay ook niet hoor...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef Ivatje het volgende:
Roxanne luistert te veel naar Melisa...Twee kippen...![]()
![]()
dat is wel het vervelende eraan, Eric lag eruit, toen kwam die wel heel geforceerde twist. Ze hadden hem beter terug in het spel kunnen brengen op een later momentquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Kozzmic het volgende:
Met steun van de productie uiteraard, want die wil niet dat de meest spraakmakende figuren het hotel verlaten.
Je kan het ook overdrijven...quote:
ja al die boys irriteerden zich zo leuk aan haar, heel jammer dat ze weg moestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |