Fysiotherapiequote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ook al
Ook al mijn oud-klasgenoot![]()
Van welke opleiding ken jij 'm ?
tsja, net als "En wat doet Jay 's avonds bij Melissa op de kamer???"quote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik zet in op Judith... maar ervaring heeft me geleerd dat die previews meestal niet zijn wat ze lijken, dus ik wacht in spanning af..
Dat vond ik zo leuk dat Jay hem later ook afkapte...zo van ik heb de vraag gesteld, nu is het over, niet doorzeikenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:05 schreef jpg97 het volgende:
Wat een goedkope boutversie ...
Ook bij Pandorra's box, is het dus NIET de bedoeling dat je zelf allerlei vragen gaat afvuren die niet in de box zitten.
Vonden jullie t geluid ook zo extreem slecht? De achtergrondmuziek stond harder dan de stemmen..Heel irritantquote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat vond ik zo leuk dat Jay hem later ook afkapte...zo van ik heb de vraag gesteld, nu is het over, niet doorzeiken![]()
Ik vind haar er wel lekker uitzienquote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Ivatje het volgende:
Judith is terecht weggestemd!...Zij was niet slim..Zij moest al aan het begin een goede band krijgen met Erik...
Erik vind ik nu cool!!![]()
![]()
![]()
Ah, dit meisje vind ik echt vervelend, een echte zeurkop! Wat een irritante kop heeft zij!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Welke precies?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:56 schreef karoltje het volgende:
Waarom loopt dat ene chickie constant met die rare sjaal en dat oerlelijke handtasje rond.
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan. De amerikaanse versie is veel leuker. het klinkt sowieso stom om alles in het nederlands of belgs te horen. Wat ik ook niet snap is waarom we altijd iets met belgen moeten doen. Temptation island, expeditie robinson, dit en nog vele andere. Kunnen we niet zonder belgen ofzo?
ja idd en dan is nog feit dat je bij paradise hotel usa max. 250.000 winnen en de nl/be versie 50000. dat is ook een flinke verschil, maar goed dit soort dingen zien we wel vaker gebeuren en is eigenlijk ook niet te vergelijken met het aantal kijkcijfers in usa en hier in nl/bequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:30 schreef kultivate het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
En er doen belgen mee om de kosten te drukken. 1x de kosten van het programma 2x de opbrengsten (nederlandse zender en belgische zender)
ja hij is echt eng hequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Erik ziet er echt uit als zo'n verkrachter, met die vieze bril en die nare, gore kutkop.
Weg ermee.
En wat een kutprogramma eigenlijk. Ik snap nieteens waar het over gaat, en dat wordt ook niet uitgelegd. Ik snapte de Amerikaanse serie ook nooit.
quote:met zonder Judith en Marinus
Ik heb een beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:04 schreef Muertez het volgende:
[..]
kan wel zijn, maar ik wordt een beetje moe van die Belgen
hoe meer ik ze op TV zie hoe meer ze me tegenstaan
Ik dacht dat Belgen beter onderwijs genoten, maar de Belgen die je op Tv ziet zijn meestal tenenkrommend dom. De Nederlanders zijn dit vaak ook, maar die zijn wat midner achterbaks.
Teveel Belgen op de de Nederlandse TV is niet goed voor de Europese integratie vrees ik.
Vanaf 2006 kijk ik alleen nog maar ER, PH, TI en PE als er geen Belgen meer aan mee doen
hij verzuipt ze lieverquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Eric is een irritande kerel maar die Jay kan er ook wat van zeg.
Rare menningen over mensen heeft hij
Ze moet elke dag dezelfde introductie doen aan het begin.quote:en heeft iemand al ontdekt wat de functie van Tanja Jess is?
Samen de kosten delen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef Frutsel het volgende:
waarom doen er uberhaupt belgen mee aan dit programma? waren er niet genoeg kandidaten in nederland te vinden ofzo
http://www.zijonline.nl/ecCategory.asp?page=ZIJ_MODEquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Ivatje het volgende:
Gisteren gehoord op Rtl Boulevard dat zij misschien in Playboy komt te staan!
[afbeelding]
Daar heeft ze al ingestaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Ivatje het volgende:
Gisteren gehoord op Rtl Boulevard dat zij misschien in Playboy komt te staan!
[afbeelding]
Eentje blijft maar moet nog een week in de solo kamer blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef robertvt het volgende:
Je zag die Sarah in de voorstukjes toch met iemand zoenen?
Ik gok dat ze vanavond met die marvin gaat zoenen om te verzekeren dat ze erin blijft of zo.
Maar die nieuwe hebben toch ook nog geen roommate gehad, dus die zouden er dan toch ook zowiezo in moeten blijven?
idd !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:18 schreef Ivatje het volgende:
..
Ellen is hetzelfde als Toni...Eerst lief en vriendelijk, maar nu een zeikerd die alleen roddelt...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:50 schreef suus21 het volgende:
Die Erik is zo'n sukkel ik blijf het herhalen totdat ie eruit ligt...alles is lelijk aan hem: die bril, die tanden, die bek, die haren, die cliche tatoe (omdat ie zich ruig moet voelen), dat lichaam, die ogen, die neus; kortom afstotelijk. Ik zou er ook liever uit liggen dan met zo'n ene de kamer te moeten delen.
Ik ben het eens met ieder woord. In de Amerikaanse versie waren ze totaal niet bezig met het spel, heel af en toe tussendoor, daar was het meer liefde enzo. Maar nee, hier moet alles volgens plan, vol strategische zetten, continu daarmee bezig zijn Tig keer die beelden erdoorheen van de omgeving, nee doe mij de Amerikaanse versie maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:10 schreef Suuz_ het volgende:
ik was zó weg van die amerikaanse paradise hotel! ik vond het echt geweldig hartstikke leuk en spannend zat elke dag op het puntje van m'n stoel te kijken.
dus ik dacht dit wordt leuk een nederlandse versie ik keek er echt naar uit. nou is dat ff een TEGENVALLER zeg gatverdamme wat een bagger programma!!!
ze laten bijna alleen maar omgeving zien en er word alleen maar gezeken door iedereen. ik vind er echt geen ruk aan...irriteer me mateloos aan die erik.
bij de amerikaanse was dat ook met Tony maar dat was leuk irritant zeg maar dit is gewoon ERG!
sorry voor de mensen die het wel leuk vinden alhoewel ik er hier nog niet veel heb gezien die het tof vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |