abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:13:47 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28977159
...zitten er geen maden in de prullenbak

Laatste post van mij:
'Ach ik belast mijn diepvries er ook nog even mee Jessie dus ik ben al helemaal niet milieubewust de avond voor Otto aan de straat gaat gooi ik het er pas in.'
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 15:14:40 #2
43556 miss_dynastie
pi_28977196
Yuk, yuk, yuk....
pi_28977231
Geer is de dakgoot aan t maken.....ben benieuwd of t ook gemaakt gaat worden
Ik wilde vandaag naar de kapper maar dat word nu dus morgen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28977405
Lang leve Groningen hier wordt groenafval door de gemeente van de rest van het afval gescheiden.
Ze halen het niet gescheiden op ook dus ik mik alles in de vuilnisbak in de keuken.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 15:26:52 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_28977587
Lekkage Jessie?

ff nog een voor ET, 't valt ook allemaal niet mee

Ik zat vanmorgen weer bij de HA overal jeuk en uitslag, nu een smeersel en een pilletje verder valt het wel mee
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28977735
Die dakgoot lekt al een tijdje, druppelgewijs. Maar inmiddels is een tegel wel heel erg aan t verzakken dat hij er toch maar eens iets aan moest doen.

Jeuk uitslag ergens allergisch voor?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28978096
Mous! Ik ook! Mn hele benen onder de jeuk en bulten, geen idee waarvan

Hier inderdaad niks niet gescheiden afval In de prullenbak/vuilniszak en ondergronds dumpen maar
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_28978232
Ja dat ondergronds dumpen is ook ideaal

Raar, jeuk en bulten.. sterkte met (niet) krabben
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 15:46:09 #9
43556 miss_dynastie
pi_28978293
Ik benijd jullie... laatst is mn bruine kliko niet meegenomen omdat er wat milkshakebekers en plastic tasjes inzaten (bedankt lieve mensen die dat in de voortuin gooien). Gewoon met de mededeling dat het niet allemaal tuinafval is. Ik heb twee weken later de kliko weer aan de weg gezet en op hetzelfde papiertje geschreven dat het wel degelijk tuinafval is, omdat een stel onverlaten dat telkens in mn tuin flikkert. Hij is gewoon geleegd die keer
pi_28978303
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef poemojn het volgende:
Echt wel, niet hoeven wachten tot de troep wordt opgehaald maar gewoon wanneer het vol is/uit komt
quote:
Ja heel raar. Heb jiiijjjjj weer zei Noca
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 17:02:50 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_28980596
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef clauwheee het volgende:

Ja heel raar. Heb jiiijjjjj weer zei Noca
Peet ook

Ik zie er uit alsof ik in de brandnetels heb liggen rollen Volgens mn huisarts is het idd een allergische reactie... maar waarvan...
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 17:04:07 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_28980640
Ow en Jessie, als het Geer nou niet lukt, ga jij morgen naar de bouwmarkt en haal je een tube bituumkit, daar lukt het mee als er een gaatje-scheurtje in de dakgoot zit
pi_28980644
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef moussy het volgende:

[..]

Peet ook

Ik zie er uit alsof ik in de brandnetels heb liggen rollen Volgens mn huisarts is het idd een allergische reactie... maar waarvan...
Ja ik heb geen idee Misschien iets in de lucht waarvoor alleen wij twee allergisch zijn
pi_28982332
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef poemojn het volgende:

hier hebben wij tegenwoordig (een maand of wat al) ook van die idiote containers mmaar o wat zou ik graag weer gewoon wekelijks losse vuilniszakken willen hebben die opgehaald worden. Ja het is je behelpen met je afval gedurende week, maar de hoeveelheid vliegen, maden, zwerfafval en grofvuil is nog nooit zo groot geweest daarnaast zijn het gore vieze uitpuilende stinkbakken in de bakkende zon (die kleven aan je handen als je hem opentrekt en waarvan je niet wil weten wat het is) en zo kan ik nog wel een reeks dingen opnoemen waaruit blijkt dat het echt niet overal ideaal is *yuk*

(dan nog liever maden op mijn balkonnetje bij extreem heet weer)
pi_28983349
He? Klinkt heel anders dan ons schitterende systeem Knorretje..

&

Dit werkt met pasjes, die je links van de opening erop moet leggen, dan kun je pas de klep openen en je vuilniszak erin gooien. De container zit dus ondergronds. Wij hebben echt nooit last van die dingen die jij beschrijft.
pi_28983598
Blegh, beestjes!

Er is vanmiddag ingebroken in mijn auto! Hij stond op een carpoolplaats. Ze hebben het slot opengebroken en de autoradio er helemaal uitgehaald. Ik had het frontje er wel afgehaald maar die lag in het dashboardkastje en die hebben ze ook gevonden....
pi_28983735
heh, bah Zabb (ik heb 1 keer een nieuwe autoradio gekocht en die hadden ze een week later ook gestolen) erg balen!

Die kliko's vind ik ook smerige dingen. Gelukkig is onze tuin 35 meter diep en staan die dingen erg ver van het huis af, maar mij viel laatst ook een bergje maden tegemoet toen ik het deksel opende.
pi_28984068
Zabb jemig het zit je niet echt mee op auto-vlak!
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:46:21 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28985152
Wij hebben gewoon van die grote containers staan aan het begin van de straat (en gelukkig woon ik aan het einde van de straat )
2 hele grote voor gewoon vuil, een container voor groen (waar dus van ons alleen maar snoeiafval ingaat enzo) en een container voor oud papier. Heerlijk, als je zakkie vol is gooi je 't erin. Nooit stank bij je huis enzo..

Balen Zabb

Moussy, clauwhee kan het niet van rupsen oid komen? (of rupsenpoep) Wel akelig, jeuk en uitslag..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:09:06 #20
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28985881
zo'n systeem heb ik ook poemojn, lekker makkelijk en geen directe viezigheid (of je vuilniszak moet scheuren zodat er kattenbak afval incl. drolletjes en klonten voor de bak terecht komt, zoals mij een keer is gebeurd toen ie te vol zat)
patat ftw :)
pi_28985951
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Zabb jemig het zit je niet echt mee op auto-vlak!
Nee zeg dat wel ja! Eerst een ruit erdoor, nu dit! Gelukkig is hij wel verzekerd, maar het is elke keer weer zo'n gedoe!
pi_28986136
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef poemojn het volgende:
He? Klinkt heel anders dan ons schitterende systeem Knorretje..
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Dit werkt met pasjes, die je links van de opening erop moet leggen, dan kun je pas de klep openen en je vuilniszak erin gooien. De container zit dus ondergronds. Wij hebben echt nooit last van die dingen die jij beschrijft.
Mijn ouders hebben ook zo een systeem bij hun flat. Een nadeel, die van hun is iets te vaak defect. Sta je dan met je vuilnis.

Wij hebben hier 2 containers, één voor het groen en één voor de rest. Alleen worden ze elk maar 1 keer in de twee weken geleegd. Vind ik niet handig. Liever iedere week, is minder bah.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:22:32 #23
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_28986338
Duo-bakken zijn handige dingen: links gewoon, rechts groen. Wordt dus standaard elke week geleegd. (Ik moet er niet aan denken, bij schoonfamilie wordt de groenbak eens per 4 weken geleegd, getverdegetver, alleen maar fuitvliegen enzo).
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  FOK!fossiel woensdag 20 juli 2005 @ 20:38:12 #24
2628 Karin
pi_28986804
Zow, hehe ik heb een vakantie geboekt, pfffffff.
Nu kan ik weer leuke dingen gaan doen achter mijn computer. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar op die vakantiesites gezeten.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 20:38:41 #25
43556 miss_dynastie
pi_28986816
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Karin het volgende:
Zow, hehe ik heb een vakantie geboekt, pfffffff.
Nu kan ik weer leuke dingen gaan doen achter mijn computer. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar op die vakantiesites gezeten.
En en en??? Waar gaan jullie heen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')