Echt wel, niet hoeven wachten tot de troep wordt opgehaald maar gewoon wanneer het vol is/uit komtquote:
Ja heel raar. Heb jiiijjjjj weer zei Nocaquote:Raar, jeuk en bulten.. sterkte met (niet) krabben
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef clauwheee het volgende:
Ja heel raar. Heb jiiijjjjj weer zei Noca
Ja ik heb geen ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef moussy het volgende:
[..]Peet ook
![]()
Ik zie er uit alsof ik in de brandnetels heb liggen rollenVolgens mn huisarts is het idd een allergische reactie... maar waarvan...
hier hebben wij tegenwoordig (een maand of wat al) ook van die idiote containers mmaar o wat zou ik graag weer gewoon wekelijks losse vuilniszakken willen hebben die opgehaald worden. Ja het is je behelpen met je afval gedurende week, maar de hoeveelheid vliegen, maden, zwerfafval en grofvuil is nog nooit zo groot geweest daarnaast zijn het gore vieze uitpuilende stinkbakken in de bakkende zon (die kleven aan je handen als je hem opentrekt en waarvan je niet wil weten wat het is) en zo kan ik nog wel een reeks dingen opnoemen waaruit blijkt dat het echt niet overal ideaal is *yuk*quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef poemojn het volgende:
Ja dat ondergronds dumpen is ook ideaal
Raar, jeuk en bulten.. sterkte met (niet) krabben
Nee zeg dat wel ja!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Zabb jemig het zit je niet echt mee op auto-vlak!
Mijn ouders hebben ook zo een systeem bij hun flat. Een nadeel, die van hun is iets te vaak defect. Sta je dan met je vuilnis.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef poemojn het volgende:
He? Klinkt heel anders dan ons schitterende systeem Knorretje..
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Dit werkt met pasjes, die je links van de opening erop moet leggen, dan kun je pas de klep openen en je vuilniszak erin gooien. De container zit dus ondergronds. Wij hebben echt nooit last van die dingen die jij beschrijft.
En en en??? Waar gaan jullie heen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Karin het volgende:
Zow, hehe ik heb een vakantie geboekt, pfffffff.
Nu kan ik weer leuke dingen gaan doen achter mijn computer. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar op die vakantiesites gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |