Komt er nog een kleuterforum?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:30 schreef Lukaso het volgende:
ik verveel me echt als de tering, mag eigenlijk alleen savonds fokken dus ben eigenlijk ook pas 's avonds wakker. Moet eigenlijk werk hebben ofzo....
welke zon?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:14 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Zwemmen, in de zon liggen, werken, fitnessen, winkelen, uitgaan, vrienden, ps2en
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:38 schreef MaddoxX het volgende:
Feesten, Chillen, Niksdoen, Slapen :/
Wow doe ook niet veel zo te zien
Je hebt geen vrienden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:01 schreef mister_dog het volgende:
slapen, douchen, verveeeeelen, verveeeeeeeeelen, dood verveeeeeeeeeeeeelen, veel te veel computeren, tv kijken en voor de rest een beetje niksen
Jij ook??quote:
Als ik me aangesproken moet voelen..... ten eerste heb ik daar niet altijd behoefte aan, stilte en rust zijn heerlijk en eventueel muziek in m'n harses en ik ben een gelukkig mens, daarnaast is iedereen op vakantie, en ik heb al een week met 3 goede vrienden doorgebracht, en dan zie je sommige mensen dus 24/7.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:48 schreef Hugster het volgende:
ik schrik echt van de dagindeling van sommige mensen, sociaal leven is bij velen ver te zoeken als ik het hier zo lees
wat hij zegt eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als ik me aangesproken moet voelen..... ten eerste heb ik daar niet altijd behoefte aan, stilte en rust zijn heerlijk en eventueel muziek in m'n harses en ik ben een gelukkig mens, daarnaast is iedereen op vakantie, en ik heb al een week met 3 goede vrienden doorgebracht, en dan zie je sommige mensen dus 24/7.
Dus een sociaal leven heb ik wel, alleen heb ik er soms geen behoefte aan. Als ik me niet aangesproken moet voelen...... ik heb niks gezegd
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:40 schreef addie84 het volgende:
wat zijn er nog wienig mensen hier die werken in de vakantie
[off]quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:13 schreef meinte het volgende:
ik werk wanneer ik wil ;x webdesignen bij een vriend!
Vandaag vooral fok!kenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
Geen idee.
Ik zal het woensdag gaan uittesten en hier posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |