quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:57 schreef Grimli het volgende:
ik vind zeeuws maar verkapt frysk. stamt er ook vanaf.
via antwerpen voor mijquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef JDude het volgende:
Het mooiste aan Zeeland is de A58 naar Breda.
En vooruit, je kunt er ook aardig vakantie houden.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef buitenbeentje het volgende:
Twee Zeeuwen zitten samen bij McDonalds.
Zegt de één tegen de ander:
Zeg, let jie eigenlijk wellis op je cholesterol?
Zegt de ander: 'zeker we, ank op de wc zitte.
'Wat? aj op de wc zit?
Ja, dan zit ik op de plee, kiek een bitje om m'n één, zie hin nieuwe
closetpapier en denk dan, goh leste rol....
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef buitenbeentje het volgende:
'Wat? aj op de wc zit?
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef buitenbeentje het volgende:
'Wat? aj op de wc zit?
De tweede was veel te laat geopend.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef Mr-Coffee het volgende:
Oans bin de Zeeuwen - Deel 2
2 topics??
Behoorlijk gejat ja, en in Rotterdam staan ze nog op een modern plein maar in Goes is het de bedoeling dat het plein een historische uitstraling heeft, nou met deze dingen heeft het dat zeker niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:01 schreef Mr-Coffee het volgende:
Die lampen op de Grote Markt lijken wel een gejat concept van die vage schijnwerpers die in Rotterdam staan op het Schouwburgplein.
De Vrijbuiterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:24 schreef zillah666 het volgende:
heweldig! deel 2
wat a'n bitje ahressie en irritasie toch los kan meak'n in n mens
k was trouwens ofelop'n weeken ok nog in zealand, k eij wee henot'n in de tuun van mn ouwers, lekker weer, bitje zeewind. beter dan dat stienkende amsterdam.
Jammmer henoeg nie mi ni de vriebuuter ewist, ma ja volhende keer beter.
asof at iemand interessert wat of ik in mn weekend doe...ma noe wet'n je t lekker toch
wat is de wereld oneerlijk soms, a'dam is zo groot, maar d'r is hin fesoenujk cafe te vind'n.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:30 schreef Vava het volgende:
[..]
De Vrijbuiterdie zit bij mij achter in de straat
![]()
De Vrijbuiter is leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:33 schreef zillah666 het volgende:
[..]
wat is de wereld oneerlijk soms, a'dam is zo groot, maar d'r is hin fesoenujk cafe te vind'n.
Ik kom graag in Vlissingenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Twee weken geleden nog heel erg veel lol gehad in Goes bij Bløf en consorten
Mijn stadsie:
[afbeelding]
Blik op entree jachthaven en Bellamypark
[afbeelding]
Het vernieuwde stadhuis
[afbeelding]
Mooie foto van de Oranjemolen ten tijde van storm
[afbeelding]
Hoewel van ver, de skyline
[afbeelding]
En nog eens die prachtige boulevard
Mooie stad, dat Vlissingen
Ik wist het niet meer zekerquote:
Hahaha grappigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
En andersom ook nog steeds zie ik...
Bioscoop is inderdaad ook nog wel een mooi geval hier...
Elke maandag sneak
Aha, ook reizenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga juist weer van Middelburg naar Vlissingen
Studeren in Tilburg, maar lekker hier blijven wonen...
Sneak kost 5,50, 2 euro goedkoper zeker dan?
In de trein heb je tijd om te lerenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Journalistiek wordt het
Heb er zin in, en dat reizen, ach... Zal vast wel mee vallen, laptopje op schoot in de trein
Maar ik ben slapen,
Heb je die foto vanaf de veerboot gemaakt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef MOD het volgende:
Whooeeii Vlissinger meldt*
Hier een panoramafototje die ik ooit gemaakt heb..
let niet op de quali
[afbeelding]
En hier een webcam vanaf de boulevard:
http://www.edit.nl/zeegat/webcam.swf
Overdag heb je trouwens beter beeld![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind Zeeuwen maar saaie figuren.
Bovenal onze Premier is een Zeeuw![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:43 schreef nieky het volgende:
[..]
wij wonen in een heerlijke stad!!! Zou hier niet graag weg willen hoor.
Inderdaad, het is wel raak de laatste tijd, ik ga dus ook echt niet meer alleen op de fiets van Middelburg naar Vliss.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enkel moeten ze even ophouden met mensen gewapend te overvallen
ik woon in Bergen Op Zoom (dus letterlijk net buiten zeeland) en in het weekend ben ik dan meestal in Zoutelande te vinden (daar waar ik dus vandaan kom), dus ook letterlijk aan de andere kantquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:39 schreef MOD het volgende:
Waar ga je heen en kom je vandaan dan ?
Da's zeker allemaal in Kapellequote:Op woensdag 27 juli 2005 21:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach, zal ik ook maar eens mijn prachtige foto's neerplaatsen
Je moet wat als je je verveelt en op de bus/trein zit te wachten
Raad waar dit allemaal is:
Lijn 28
[afbeelding]
Lijn 1
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vertel! Waar dan wel!quote:
as hebore peelander schaem ik meneihe diepe da'k dus nog nooit in zierikzee hewist bin.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef Maikalo het volgende:
Un hebore zeeuw is t mooiste wa je kan hebeure mansûh. Zurrukzeëe is m'n heboorte stad, en vee ouwer n mooier as a die aore bahherstede zoas A'dam e.d..![]()
Och jeetje ja, die eerste foto is idd Goesquote:Op donderdag 28 juli 2005 07:25 schreef ParanoidEv het volgende:
De eerste is als je net Goes binnen rijd (je ziet net het bord). Links van je is dan het spoor, en op die weg rechts rijden altijd veel kindertjes naar school.
De tweede foto is vanuit het enige bushokje in Hoek gemaakt
De 2 daarna zijn Kapelle en die daarna is de begraafplaats daar.
Hey ik ken jou.. Heb tegenover je gewoond.. Broer = Tommy right??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:43 schreef nieky het volgende:
[..]
wij wonen in een heerlijke stad!!! Zou hier niet graag weg willen hoor.
Hey inderdaad, dat klopt. Wat is de wereld toch klein he.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:20 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hey ik ken jou.. Heb tegenover je gewoond.. Broer = Tommy right??
blijft een geweldig nummer (* error32 is heel trots op een van de beste zeeuwsche bands die toevallig ook nog uit mijn dorp komt)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef Vava het volgende:
Meriete.... da's toch al zeker 10 jaar oud dat nummer![]()
Dat is het zeker ja...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef Vava het volgende:
Meriete.... da's toch al zeker 10 jaar oud dat nummer![]()
Vandaar dat die eerste foto bekend voorkwam, kon em niet plaatsen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Och jeetje ja, die eerste foto is idd Goes![]()
Ik kom daar nog wel 4 keer per week langs whahaha
Die foto van die begraafplaats is trouwens best een mooie foto
Ik wel, veel te snel afgelopenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:34 schreef MOD het volgende:
was jij daar ook bij afgelopen 23 april in Hrieps?
Ik heb volgens mij nog hooi in me haar zitten
Hahaha, wat dacht je van vorige maand, met dat Goes 600 festival.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik loop in mijn pauze altijd ff door de stad in Goes.
Maar het is nu wel druk enzo met toeristen
Ja iddquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het zeker ja...
Die boerenpolderrock hoeft van mij eigenlijk niet zo, al is Oh Meriete wel aardig
Ik was dinsdag vrij (altijd op dinsdag) en ik dacht, 'leuk, ik zal eens naar de markt gaan' nouquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik loop in mijn pauze altijd ff door de stad in Goes.
Maar het is nu wel druk enzo met toeristen
Maar het was wel erg leukquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Hahaha, wat dacht je van vorige maand, met dat Goes 600 festival.
Toen kon je over de hoofden heen lopen.
Ja dat was wel grappig verzonnen ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was dinsdag vrij (altijd op dinsdag) en ik dacht, 'leuk, ik zal eens naar de markt gaan' nouwerkelijk waar, het zag zwart van de toeristen
volgende keer ga ik wel als het minstens 30 graden is, dan zitten ze allemaal op het strand
![]()
Deze dinsdag ook weer geen mooi weer dus geen marktbezoekje voor mijquote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig verzonnen ja.![]()
Dat was er dus aan het hand, ik vond het al zo druk voor een zondagquote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
En moesten de Zeeuwen niet naar de Dancetour in Goes vandaag?
Dat was een week ofzo daarvoor?quote:Op zondag 31 juli 2005 04:11 schreef error32 het volgende:
ik heb bij goes 600 alleen dat muziek gebeuren gezien omdat daar een boel van me vrienden moesten spelen. was toen niet super druk, maar wel heel gezellig![]()
was geloof ik op de eerste dag van die hele festiviteiten shitquote:
Met die muziektent op de markt dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:46 schreef error32 het volgende:
[..]
was geloof ik op de eerste dag van die hele festiviteiten shit
Als ik niet aant verhuizen was was ik gegaan...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
tja, ik had het wel naar me zin iig want ik zat daar met 20 man ofzo waarvan de helft zelf ook moest spelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Met die muziektent op de markt dusik heb ook even gekeken, was idd wel leuk, zeker als je op een terras zat. Maar wel jammer dat het niet druk was
het enige deel van zeeland waar het internet al is doorgedrongenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel Goesenaren en omstreken hier trouwens...
Perryquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik niet aant verhuizen was was ik gegaan...
Lekker Perry pesten
Wat speelden ze dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:51 schreef error32 het volgende:
[..]
tja, ik had het wel naar me zin iig want ik zat daar met 20 man ofzo waarvan de helft zelf ook moest spelen![]()
* Vava heeft niets met die dorpen te makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou liggen er bij jullie in de buurt een aantal dorpen waar dat getuige een repo van Omroep Zeeland inderdaad niet zo is
Lucid Dream heb ik op het bevrijdingsfestival gezien, erg leuke bandquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef error32 het volgende:
lui uit darkrose, lucid dream, tapharheejl en ook nog van een bandje wat er was om in te vallen als er een andere band zou afzeggen
Ze ziet er leuk uit jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:01 schreef error32 het volgende:
ze is best lekker he, toen ze moesten spelen voor 2nd influenz zakte der topje heel de tijd af![]()
hehe lijkt me wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit jamaar jij als man kan dat beter beoordelen dan ik denk ik
quote:
Jawel, ik ben wel geweest!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ja Richard idd, heb ik volgens mij ooit nog eens bij op school gezeten ofzo, ik ken hem iig wel ergens van, heel aardig idd Coen ken ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:22 schreef error32 het volgende:
richard, ja die ken ik wel een beetje. aardige gast. en coen de basgitarist speelt soms als gitarist in mijn bandje mee
Die ken ik ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:30 schreef error32 het volgende:
Upyrj, maar we hebben nog geen fatsoenlijk nummer af dus optreden zit er voorlopig nog niet in![]()
Ah, jouw taxi heeft je huis gevondenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:27 schreef nieky het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel geweest!
Was erg gezellig.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, jouw taxi heeft je huis gevonden [afbeelding]
En Perry O'Neill natuurlijk
eeej, me leven nog wequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
SchopjeLeven we nog of zijn we al begonnen aan de winterslaap
![]()
Over een half uur in Vlissingen zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:31 schreef MOD het volgende:
gaat er nog iemand naar het vuurwerk kijken vanavond om half1? in vlissingen op de nachtmarkt?
live verslag @ http://www.edit.nl/zeegat/webcam.swf
Beter!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
We leven nog
* Da_Sandman gaat het Zeeuwse morgen verruilen voor het Franse
Ons Goes is dan ook de bakermat der Zeeuwsche beschaving.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef Vava het volgende:
[..]
* Vava heeft niets met die dorpen te maken![]()
Hier in de grote mooie stad Goes is tenminste al jaren internet
Ik wens je een heeeeele fijne vakantie Jap!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Sendje vertrekt over een driekwartier naar Bretagne, lekker cultuur snuiven
Nieky, was gezellig vanavond
Ik heb je niet gezien, ik was er ook, heb Merel nog wel zien staan volgens mij. (was toch Merel?)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:36 schreef Rhoona het volgende:
Ben weer eens naar de Hooizolder geweest gisteren
en het was gezellig!!!
goh daar ben ik ook al lang niet meer geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:36 schreef Rhoona het volgende:
Ben weer eens naar de Hooizolder geweest gisteren
Yup , die hebben ze nogsteedsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
goh daar ben ik ook al lang niet meer geweest.
hebben ze nog de blauwe muntjes met een geldigheidsdatum tot 31 juni 2003?
gelukkig, want daar heb ik er nog tig van.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:06 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ons Goes is dan ook de bakermat der Zeeuwsche beschaving.![]()
Hmm... dan zal die kermis binnenkort wel weer naar Goes komen!quote:
Helaas wel jahquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:50 schreef Tokus het volgende:
tis in Middelburg ook kermis
Yep was daar met Merel, ze stond de hele nacht uit dr dak te gaan op het podiumquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien, ik was er ook, heb Merel nog wel zien staan volgens mij. (was toch Merel?)
En het was zeer zeker gezellig....ondanks dat ik maar een uurtje binnen ben geweest (4 tot 5)
had geleze op de frontpage dat dat was gebeurt jah. is nu al de 2de keer in korte tijd dat mensen hier in zeeland door de bliksem worden geraaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Wokkel1982 het volgende:
Hmm vandige iets vreeds meeemikt, de bliksem in inesloge op een kennis van oans, lei an de beademing in Goes.
Is gebeurt gedurende Kloetinge 2- Wolphaartsdijk 2
Wolfersdiek! ()
Ken je hem? Het is iemand van 20 die voetbalt bij Kloetinge, ik ben wel benieuwd of ik hem ken. Wel een bizar ongeluk zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Wokkel1982 het volgende:
Hmm vandige iets vreeds meeemikt, de bliksem in inesloge op een kennis van oans, lei an de beademing in Goes.
Is gebeurt gedurende Kloetinge 2- Wolphaartsdijk 2
Wolfersdiek! ()
Die gast heet Frank.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Ken je hem? Het is iemand van 20 die voetbalt bij Kloetinge, ik ben wel benieuwd of ik hem ken. Wel een bizar ongeluk zeg![]()
Naar waar in Bretagne? Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Sendje vertrekt over een driekwartier naar Bretagne, lekker cultuur snuiven
Nieky, was gezellig vanavond
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Wokkel1982 het volgende:
@error32
"eh ik het wearm jie het koud, jie bin voe d'n duvel nie benauwd."
Ik heb Zeeuws vearke shirtquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:32 schreef error32 het volgende:
[..]
![]()
ik heb dat shirt van Surrender met de tekst die in me ondertitel staat![]()
Ik heb Zeeuws vearke shirtquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:32 schreef error32 het volgende:
[..]
![]()
ik heb dat shirt van Surrender met de tekst die in me ondertitel staat![]()
wat vin jie lekker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Ballicious het volgende:
Lekker is dat
hahah, dat is toch de enige goeie kant in bossenburgquote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Bossenburg, vervallen wijk...
Ik mag er uit opmaken dat je van de Rosenburg kant gezien voor de Langeleenweg zit?
bij dat veldje ja! en wat noem jij vroeger?quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee... Woon je daar allang, bij het grasveldje? Daar kwam ik vroeger nog wel eens voetballen en stiekem sigaretjes roken haha
m'n ouders hebben geprobeerd me op te voeden met ABN, omdat je dat als "gewoon nederlander" hoor te spreken. En dat is ze dus geluktquote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef Burbo het volgende:
't verbaast me dat hier niet in een dialect wordt gesproken
ja, en mijn buurman is belgquote:Op maandag 7 november 2005 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen Grieps en Aagte zit bie wieze van spreke a vershil...
quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef Eastwood het volgende:
volgens mij ben ik een paar maandjes te laat om me te melden in deel 2![]()
hahaha. dus dan alsnog
**Meld zich ook als Vlissinger![]()
** TVP
valt me wel op (sinds eerste topic) dat er steeds meer zeeuwen zijn, doet me goed![]()
da vink dus klienklaere nonsens. ik bin heweun int seeuws ophevoed, mae ik spreke perfect ABN. alleen een echte zeeuw oor an mien tongval dak uut zeeland kom.quote:Op maandag 7 november 2005 15:59 schreef Eastwood het volgende:
[..]
m'n ouders hebben geprobeerd me op te voeden met ABN, omdat je dat als "gewoon nederlander" hoor te spreken. En dat is ze dus geluktik kan niet eens Zeeuws, alleen die paar woordjes die iedere zeeuw kent
![]()
(opzich wel fijn hoor, lijkt me niks als je niks anders kan spreken als plat zeeuwsis daarom wel leuk als je het alle 2 kan)
KvdW niveau twee gehaaldquote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef PV het volgende:
Toetssleutel staat inmiddels op internet.. vanavond maar eens nakijken. Zal het wel niet gehaald hebben(ben 5ejaars inmiddels
)
godverdoeme het beste cafe wat ik kenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef zkimm het volgende:
GOES JA!!!![]()
het beste aan het zeeuwse is toch wel: La strada ( of eric's bar, jaja... het liedje van racoon ' Eric's bar' gaat over dit cafe)
[afbeelding]
wie ben jij danquote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef error32 het volgende:
[..]
godverdoeme het beste cafe wat ik ken![]()
Ik heb 87 punten, moet er 87,5 voor niveau 5, zou ik het dan gehaald hebben of nietquote:
Erik, vraag maar aan gijs ofzo, die weet wel wie ik ben aangezien ik bij em in de klas zitquote:Op woensdag 9 november 2005 20:38 schreef zkimm het volgende:
[..]
wie ben jij danmisschien ken ik je wel
![]()
Gister avond nog even langs gelopen, maar het was rustig. Was gister naar goes gekomen voor JanJaap van der Wal, in de Mythe. Leuk avondje gehadquote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef error32 het volgende:
[..]
godverdoeme het beste cafe wat ik ken![]()
Was dar gister al? Dacht dat dat nog wel een tijdje zou duren. Had er eigenlijk naartoe gewild!quote:Op donderdag 10 november 2005 08:34 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Gister avond nog even langs gelopen, maar het was rustig. Was gister naar goes gekomen voor JanJaap van der Wal, in de Mythe. Leuk avondje gehad![]()
Collega zat op de eerste rij en werd ook een paar keer aangesproken.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:34 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Gister avond nog even langs gelopen, maar het was rustig. Was gister naar goes gekomen voor JanJaap van der Wal, in de Mythe. Leuk avondje gehad![]()
Gijs ken ik wel... ooit nog iets mee gehad jaren geledenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef error32 het volgende:
[..]
Erik, vraag maar aan gijs ofzo, die weet wel wie ik ben aangezien ik bij em in de klas zit![]()
ja, erg leukquote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef zkimm het volgende:
[..]
Gijs ken ik wel... ooit nog iets mee gehad jaren geledenals je het over barman gijs hebt he, met de dreads...
Zag hem gister nog bij jan jaap van der wal...
Dat was trouwens een erg leuke show! Heb me prima vermaakt!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:11 schreef ParanoidEv het volgende:
La Strada, dat is toch dat café voor mensen die iets te overtuigd zijn van hun stinkalto-status?
Beetje late reactie, maar ik zat ook bij de 2e voorstellingquote:Op donderdag 10 november 2005 19:07 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja, erg leukzat je eerste voorstelling of de 2e? Ik zat in de 2e, die begon om 10 uur...
oow oow, rij 5 of 6.. hij had het toch niet tegen jou he, met die sarcastische opmerking: "Ja, blijf maar vooral lekker door filmen"quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef zkimm het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik zat ook bij de 2e voorstellingrij 5 of 6 ofzo
Hooizolder is toch niet in Serooskerke?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Hooikoorts was altijd in de Hooizolder, dat was altijd erg leuk. Was op woensdagavond, regionale bandjes die proberen in de finale te komen. Later kwam daar ook dans bij. Sinds het niet meer in de Hooi is kom ik niet meer.
Aha okay, ik ben daar allemaal niet zo in thuisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, die is in Westkapelle...
De Hooi werd te duur of zoiets...
Niet in Zeeland of niet in Scharendijke?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Wesfrdam het volgende:
ik woon ook in zeeland op schouwen duiveland bij zierikzee. in scharendijke![]()
maar k ben er gelukkig niet geboren![]()
Ken je ene Mark Roth toevallig?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:12 schreef Wesfrdam het volgende:
ik ben niet geboren in zeeland. Ik woon er wel. Ik woon in Scharendijke dat ligt in schouwen duiveland.
Dan rot je hier toch op als je het niet leuk vindt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Wesfrdam het volgende:
ik woon ook in zeeland op schouwen duiveland bij zierikzee. in scharendijke![]()
maar k ben er gelukkig niet geboren![]()
ja, heeft hij toevallig een bril? Zoja dan werkt hij waar ik ook werkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:35 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Ken je ene Mark Roth toevallig?
ik ben 16quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan rot je hier toch op als je het niet leuk vindt?
*Actiegroep "Alleen ECHTE Zeeuwen in Zeeland opstart"
En ik ben verdorie een kruikezeiker op het moment...
Nee helaas, hij is nog niet zo oud hoor. Hij is de zoon van de huisarts als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
ja, heeft hij toevallig een bril? Zoja dan werkt hij waar ik ook werk![]()
Ik ben geen officiele echte Zeeuwquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan rot je hier toch op als je het niet leuk vindt?
*Actiegroep "Alleen ECHTE Zeeuwen in Zeeland opstart"
En ik ben verdorie een kruikezeiker op het moment...
Ik ben weer helemaal blijquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij wel
Jij doet tenminste als een rechtgeaarde Zeeuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |