Of omdat er niets anders te krijgen is. Je kunt naar de gangbare winkels van dit moment gaan, maar effen spijkerbroeken vind je er niet tussen. Je moet nog moeite doen om er eentje zonder rafels uit te halenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef Bazzel het volgende:
Dat is het punt ook n beetje... de meeste mensen hebben jaren nodig om aan iets "nieuws" te wennen en gaan eerst heel hard "gay"en lelijk roepen om het zelf vervolgens over 2 jaar ook te dragen...
Wortelbroekenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef Tristessa het volgende:
Oh mijn God, ik vindwortelbroeken
echt lelijk
.
Behalve de kleur? Ik zie het nietquote:Op maandag 25 juli 2005 12:58 schreef Tristessa het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding].
De wortels zien er lekkerder uitquote:Op maandag 25 juli 2005 12:58 schreef Tristessa het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding].
Ik vind het echt de meest belachelijke broek die ik de laatste tijd heb gezien.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:18 schreef Bazzel het volgende:
Die nudie Finn dry is echt cool, beetje te hoge taille alleen.
Same here, heb ze net gekochtquote:Op maandag 25 juli 2005 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
En weer die All stars
Vroeger vond ik het maar niets, en nu ben ik stiekem erover aant denken om der ook een paar aan te schaffen....
All Stars vind ik erg leuk! Heb ik altijd al leuk gevonden. Toen ik een jaar of 8 was, had ik knalrodequote:Op maandag 25 juli 2005 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
En weer die All stars
Vroeger vond ik het maar niets, en nu ben ik stiekem erover aant denken om der ook een paar aan te schaffen....
Dat dacht iedereen (incl. me) ook over die puntschoentjes, toch werd het mode..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die smalle pijpen mode worden..
Als ik dit zo lees vind niemand dat mooi (including moi)
Wat vind ik dat schijt-lelijke broeken zeg.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef schatje het volgende:
Dolce & Gabbana Men's denim trends 2006:
[afbeelding] [afbeelding]
Ja, ik denk dat ze wel tussen de ¤200 en ¤ 300 gaan kosten. Het is Dolce & Gabbana en niet de betaalbare lijn, genaamd D&G. Op die helemaal rechtsonder na, vind ik ze ook niet mooi.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat vind ik dat schijt-lelijke broeken zeg.
En daar betaal je ook nog de jackpot voor......
Die rechtsonder vind ik stiekem wel mooi eigenlijk. In ieder geval niet met van de strakke pijpen. De rest is dus ook veel strakke pijpen. Dat wordt dus echt nog even snel wat broeken kopen of hard zoeken naar de zeldzamere iets wijdere broeken.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze wel tussen de ¤200 en ¤ 300 gaan kosten. Het is Dolce & Gabbana en niet de betaalbare lijn, genaamd D&G. Op die helemaal rechtsonder na, vind ik ze ook niet mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |