Die speelde bij Sparta toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is Marco de Borst?
ah, de 15 meest irritante eredivisiespelers uitgezocht neem ik aan?quote:
Oke, vandaar. Hij is me ook niet opgevallen bij de SMS6 samenvattingen vorig jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Speelde vorig seizoen 2 x mee met Sparta in de eerste divisie. Ik ken hem van Spijkenisse.
Nee, er zit sowieso 1 Ajax-speler tussen, dus 15 is niet mogelijk......quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah, de 15 meest irritante eredivisiespelers uitgezocht neem ik aan?
Was tot 5 uur geloof ik .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:31 schreef S-Two het volgende:
Je kan je tot vanavond opgeven? (dan ga ik het niet meer redden)
Kut, wou het de vakantie al doen, maar deze week hele week werken en trainen dus er niet meer aan gedacht/er aan toegekomen.quote:
15.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:11 schreef Spideyman het volgende:
9 punten voor Arveladze
Waarom zo'n dure reservekeeper? En dan ook nog van een goeie club als Twente.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:24 schreef DeTolk het volgende:
Keepers
basis Bas Roorda FC Groningen 500000
reserve Sander Boschker FC Twente 750000
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:11 schreef Spideyman het volgende:
9 punten voor Arveladze, 6 voor Vlaar c.s.
Vaduz en DD hebben dus al een lichte voorsprong....
6 punten per goal per aanvaller dus?quote:
Net als Huntelaar, Kuyt, Kalou, Vennegoor, Nevland en Van Hooijdonk (in minder mate). Allemaal spitsen die er zeer waarschijnlijk wel 15 in prikken dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies, wel opvallend dat Shota in zo weinig DVHN Fok! team voorkomt. Leek me wel een zekerheidje.
Ik had Boschker eerst als basiskeeper staan, maar toen hoorde ik dat ie geblesseerd is. en het was al 5 minuten voor sluitingstijd... weinig tijd om alles om te gooien dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zo'n dure reservekeeper? En dan ook nog van een goeie club als Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |