Lijkt mij ook. En 4 euro voor een jaar vind ik nou niet zo ergquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:29 schreef Dos37 het volgende:
Dat het geld kost is trouwens meer denk ik dat mensen zich niet met 10 teams gaan inschrijven.
Te duur? Terwijl de spelers juist zo goedkoop zijn dit jaar??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:05 schreef 9christensen het volgende:
Zo ik ben bezig met team samenstellen maar kom steeds te duur uit
oh ja het team was niet geldigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Te duur? Terwijl de spelers juist zo goedkoop zijn dit jaar??
Ik vond juist dat dit jaar de spelers erg goedkoop zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
Wat ik goed vind is dat de budgetten lekker krap zijn, op deze manier komt het veel meer aan op goed inkopen.
Ik heb nog nooit zo makkelijk een team kunnen maken als dit jaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
Wat ik goed vind is dat de budgetten lekker krap zijn, op deze manier komt het veel meer aan op goed inkopen.
Ik heb een bijna geheel andere (tot mijn spijt...)quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vond juist dat dit jaar de spelers erg goedkoop zijn...
Volgens mij heeft iedereen dezelfde voorhoede trouwens
ja had ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef raptorix het volgende:
Wat irritant is, is dat het met firefox niet helemaal lekker werkt, zo kon ik een speler niet meer weghalen![]()
En ik wist niet zeker of je na het bevestigen nog mocht wisselen, dus kon ik weer opnieuw beginnen
... (A)quote:Je bent aangemeld als kandidaatlid van deze subleague.
De beheerder van de subleague moet je nog toelaten voordat je echt lid bent.
Dat moet sarcasme zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |