Lijkt mij ook. En 4 euro voor een jaar vind ik nou niet zo ergquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:29 schreef Dos37 het volgende:
Dat het geld kost is trouwens meer denk ik dat mensen zich niet met 10 teams gaan inschrijven.
Te duur? Terwijl de spelers juist zo goedkoop zijn dit jaar??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:05 schreef 9christensen het volgende:
Zo ik ben bezig met team samenstellen maar kom steeds te duur uit
oh ja het team was niet geldigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Te duur? Terwijl de spelers juist zo goedkoop zijn dit jaar??
Ik vond juist dat dit jaar de spelers erg goedkoop zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
Wat ik goed vind is dat de budgetten lekker krap zijn, op deze manier komt het veel meer aan op goed inkopen.
Ik heb nog nooit zo makkelijk een team kunnen maken als dit jaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
Wat ik goed vind is dat de budgetten lekker krap zijn, op deze manier komt het veel meer aan op goed inkopen.
Ik heb een bijna geheel andere (tot mijn spijt...)quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vond juist dat dit jaar de spelers erg goedkoop zijn...
Volgens mij heeft iedereen dezelfde voorhoede trouwens
ja had ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef raptorix het volgende:
Wat irritant is, is dat het met firefox niet helemaal lekker werkt, zo kon ik een speler niet meer weghalen![]()
En ik wist niet zeker of je na het bevestigen nog mocht wisselen, dus kon ik weer opnieuw beginnen
... (A)quote:Je bent aangemeld als kandidaatlid van deze subleague.
De beheerder van de subleague moet je nog toelaten voordat je echt lid bent.
Dat moet sarcasme zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
Hoeveel zijn dat er inmiddels?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:06 schreef DeTolk het volgende:
Iedereen die zich tot vandaag heeft aangemeld bij de subleague is toegevoegd
Zeker spijt van Polak?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb een bijna geheel andere (tot mijn spijt...)
Mjah weet niet, ik kwam gewoon totaal niet uit met mijn budget en heb echt flink moeten schuiven.quote:
Hij is met vakantie, de rest wordt pas na zijn vakantie toegelaten, dus daar is nu ff geen zicht op, maar volgens mij al redelijk watquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:13 schreef clauwheee het volgende:
Hij is met vakantie, de rest wordt pas na zijn vakantie toegelaten, dus daar is nu ff geen zicht op, maar volgens mij al redelijk wat
DeTolk is niet de admin van die league?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:11 schreef DeTolk het volgende:
stuk of 12 a 13 nu in totaal
Jawel, maar had niet zo snel gezien dat ie nog ff had gereageerdquote:Op zondag 31 juli 2005 01:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
DeTolk is niet de admin van die league?
Dat idee had ik al, ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:29 schreef clauwheee het volgende:
Jawel, maar had niet zo snel gezien dat ie nog ff had gereageerd![]()
Bij VI kon je verleden jaar 25k winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:46 schreef Dieptriest het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven (Throwing Copper).
Volgens mij is dit het 10e seizoen, en bij 8 ervan ben ik in de top 1000 geeindigd.
Beste positie was 161e.
Over de prijzen: Die mogen niet hoog zijn ivm Wet op de kansspellen.
Maar inschrijfgeld vind ik idd wel fors.
Daar kwam ik ook achterquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
Wat doe jij met Meerdink, spideyman? Ik heb 'm ook in de basis, maar die kerel is volgens mij nog steeds geblessseerd.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:04 schreef Roellio het volgende:
Hmmz... kun je dat voor morgen nog probleemloos veranderen dan?
Nee hoor, ik had alleen gezien dat jij ook Meerdink opgesteld had en was benieuwd naar jouw oplossing.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja hoor.
Niet stiekem mijn team kopieren he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |