Op de basisschool was ik ook altijd geweldig. Heb zelfs een cito score van 547 gehaald.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wou ook niet naar vmbo..mijn moeder heeft tegen de school gezegd dat ik absoluut niet naar vmbo mocht![]()
en in gr. 1 kwam ik midden in het jaar binnen en toen moest ik em ook nog es overdoenmaar op de basisschool was ik wel altijd het beste meisje van de klas en nu ben ik van vwo--> havo2 --> havo2 gegaan
(ja, dit is een verkapt kijk-mij-opscheppen-over-hoe-goed-ik-wel-niet-was-op-de-basisschool-post
)
hehe, je moet minimaal 5 euro doneren aan Fok!, dan pas zul je je fotoboek werkend krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Join the club.![]()
Maar ik krijg mn fotoboek niet werkend.Nooit geweten dat de server ook al kieskeurig word wat betreft users.
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Op de basisschool was ik ook altijd geweldig. Heb zelfs een cito score van 547 gehaald.
En ja, dit is ook een verkapt kijk-mij-eens-opscheppen-over-mijn-cito-score.
Wat gaat er mis dan? Ander moet je even een FB topic maken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Join the club.![]()
Maar ik krijg mn fotoboek niet werkend.
Daar heb ik al in gepost.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat gaat er mis dan? Ander moet je even een FB topic maken...![]()
Dan waren we toen even slim.quote:
Ja, zo is het een stuk gezelliger, ook voor newbies... Zetten jullie de ico n van iedereen in die op eigenlijk of blijft het zo?quote:
Alleen van de mensen die hier altijd zijn geloof ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, zo is het een stuk gezelliger, ook voor newbies... Zetten jullie de ico n van iedereen in die op eigenlijk of blijft het zo?
Alleen van de vaste posters anders kan je wel bezig blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, zo is het een stuk gezelliger, ook voor newbies... Zetten jullie de ico n van iedereen in die op eigenlijk of blijft het zo?
Is inderdaad leuk hier.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ze dat vragen wel, maar of ze dan hier ook blijven posten..quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik had 550quote:
Kon ik maar weer terug naar de basisschool...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
toen wel ja*zucht* die goeie ouwe tijd
![]()
als ze niet meer posten gewoon de icon weer verwijderenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef taart het volgende:
[..]
Als ze dat vragen wel, maar of ze dan hier ook blijven posten..
Mijn zusje had ook 550 en gaat nu gymnasium doen. Ze is dus eigenlijk slimmer dan mij...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik had 550![]()
En nee, dat is geen grap![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Alleen van de mensen die hier altijd zijn geloof ik
Veul spass.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Anders haal je ze toch weer weg, als ze neit meer posten.
Ik bouw alvast wel ff een #19:)
ik had.. 545, 60% voor Havoquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn zusje had ook 550 en gaat nu gymnasium doen. Ze is dus eigenlijk slimmer dan mij...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |