* RoOoYtJuHquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Ok.
Wie verveelt zich nog meer eigenlijk?
3e klas was bij mij best leukquote:
Ze zenden tenminste dat uit. Mijn lievelingsserie (Lost) word nu helemaal nietmeer uitgezonden. Zomerstop...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Imberr het volgende:
ikke ook...
damn wat stom..zenden ze op net5 dezelfde charmed aflevering uit als gister
ik wel maar dat 2e jaar in de 2e is wel echt mijn beste schooljaar ooit geweestquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:43 schreef taart het volgende:
[..]
ik havo 5gelukkig niet blijven zitten
![]()
Ja.. helaasquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze zenden tenminste dat uit. Mijn lievelingsserie (Lost) word nu helemaal nietmeer uitgezonden. Zomerstop...![]()
Ik ben elk jaar met de hakken over de sloot overgegaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wel maar dat 2e jaar in de 2e is wel echt mijn beste schooljaar ooit geweestgeweldige klas enzo (hoewel bijna alle kinderen wel wat jonger waren mahja). en het was supermakkelijk
ik kwam net paar punten te kort (in de brugklas 2 en toen moest ik van vwo naar havo) en op havo 2 had ik teveel minpunten en toen moest ik blijven zitten..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar met de hakken over de sloot overgegaan.![]()
Elke keer ging ik ervan uit dat ik werd teruggezet naar Havo, maar mn laatste rapport was net boven de besprekingsfase dus ik ben zonder problemen over. Als ik ook maar een 1/2 onvoldoende meer had werd ik wel besproken en ik ben er zeker van dat een paar leraren me wel naar Havo zouden willen zien gaan.![]()
Verder was wel de klas zeer cool, in het begin wat moeite gehad met wennen maar uiteindelijk 2 hartstikke toffe jaren gehad.![]()
hier schijnt de zon weerquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:54 schreef Eix het volgende:
Volgens mij gaat t trouwes regenen hier in t mooie zuiden. Hopelijk komt er nog een flink onweer, altijd wel leuk.
Aj, blijven zitten is wel rottig. Je bent wel gelukkig niet naar VMBO teruggezet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kwam net paar punten te kort (in de brugklas 2 en toen moest ik van vwo naar havo) en op havo 2 had ik teveel minpunten en toen moest ik blijven zitten..
YESSSSquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
hier schijnt de zon weeren onweer is leuk ja
![]()
ik wou ook niet naar vmbo..mijn moeder heeft tegen de school gezegd dat ik absoluut niet naar vmbo mochtquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Aj, blijven zitten is wel rottig. Je bent wel gelukkig niet naar VMBO teruggezet.![]()
Ik ben in groep 1 blijven zitten...![]()
Join the club.quote:
Mi-scuzi maar ik merk geen verschil.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:59 schreef Conflict het volgende:
Wat is het ineens een leuk slowchattopic geworden![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:59 schreef Conflict het volgende:
Wat is het ineens een leuk slowchattopic geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |