Mijn moeder is aardig plat na vier... Nou kwam ze ook niet veel aan, toen ze met 8,5 maand thuis was voor mijn geboorte vroeg men of ze ziek was, was niet echt zichtbaar onder de winterjas. Ze heeft wel een klein beetje vet, maar niet meer dan het gemiddelde bobbeltje bij tienermeiden oid. Na mijn jongste zusje was ze een maat 38/40, meer om d'r heupen dan om d'r buik. (13 jaar geleden inmiddels)quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:06 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Kregen jullie na het krijgen van volgende kinderen ( 2-3 of meer) je buikje nog plat?
Mjah, da's bij mijn moeder dus niet zo. Geen streep te zien sowieso, en als ze zit (toch kritisch, met buiken) komt er maar bar weinig over d'r broek heen bollen...quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef Leah het volgende:
Ik weeg 63 kilo, bij 1.78. Maar die buik ziet er nog niet uit
![]()
tuurlijk kan dat!! vbouwer@hotmail.comquote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vickyyy !Mooooooooi !
K wil je even mailen met een vraagje kan dat??
ik vind hem ook heel erg meevallen.. maar ja, moet nog ff he...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:13 schreef _evenstar_ het volgende:
vicky prachtige bui hoortegenover mijn zus heb je een hele bescheiden buik
![]()
Ik vind hem wel leuk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:28 schreef Biezb het volgende:
Hallo,
Hier weer een fotootje van mijn buik. Op deze foto was ik 35 weken zwanger:
[[url=http://img363.imageshack.us/img363/1664/img07266zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dit was een expirementje voor een geboortekaartje, maar we hebben uiteindelijk toch maar een kaartje uit de vele boeken uitgezocht![]()
Groetjes,
Bianca
Oeps hahaha!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk!
Enneh... het wordt dus een jongetje? Of heb je er ook zo een met roze verf?
Nou gewoon.....even overlegd met de ooievaar of hij volgend jaar weer even tijd heeft, enne ja hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:16 schreef _evenstar_ het volgende:
hey jeremy krijgt een brusje![]()
? vertel vertel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |