joh, neem me nou niet zo serieus... het gaat hier namelijk helemaal nergens over.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:36 schreef Averon het volgende:
To each his own I guess.
Maar ik kan zat dingen voorstelen die een dame voor me kan doen die niet veel met pijpen te maken hebben maar wel erg duidelijk laten blijken dat ze verliefd (en geil) is.
Idem dito!quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:41 schreef P0RN het volgende:
De normaalste zaak in mijn slaapkamer.
jouw vriendin slikt dus nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef Averon het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht, of je wel of niet iemand zaad slikt zeg in the big picture vrij weinig over hoe je voor hem voelt.
precies, ik stoor me er ook niet zo heel erg aan hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:05 schreef Averon het volgende:
Ben momenteel single, dus ik zou zeggen: mu
In het verleden zowel meisjes gehad die het wel, niet en soms deden.
Ik vind het eerder respectloos van jou dat je hem dat pleziertje niet gunt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef marlieske het volgende:
Zoals in eerdere post al aangegeven we hebben het wel geprobeert zelfs meer dan eens, respectloos zou het dan ook zijn, van hem als hij weet dat ik er geen plezier aan beleef.
Stel je voor jou vriendin zou bij jou graag in je mond schijten?? ook maar doen dan... t geeft haar een hoop plezier he ... onthoud dat ff.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind het eerder respectloos van jou dat je hem dat pleziertje niet gunt. [afbeelding]
En dan ook nog een bush laten staan onder het motto: 'vindt ie lekker'..quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het eerder respectloos van jou dat je hem dat pleziertje niet gunt.
dit vind ik een rare vergelijking en zou eerder opgaan als hij vroeg of ie afentoe zijn hoofd in je doos kon duwen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef marlieske het volgende:
[..]
Stel je voor jou vriendin zou bij jou graag in je mond schijten?? ook maar doen dan... t geeft haar een hoop plezier he ... onthoud dat ff.
Dan had ik het uitgemaakt. En dat zouden jullie ook moeten doen want jullie passen absoluut niet bij elkaar. Daarbij is stront wel heel wat anders dan sperma. Sperma is geen afvalproduct.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef marlieske het volgende:
[..]
Stel je voor jou vriendin zou bij jou graag in je mond schijten?? ook maar doen dan... t geeft haar een hoop plezier he ... onthoud dat ff.
neuken !!! denk dat hij meer krijgt als jou, je klinkt namelijk behoorlijk gefrustreerd, sta je droog?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan had ik het uitgemaakt. En dat zouden jullie ook moeten doen want jullie passen absoluut niet bij elkaar. Daarbij is stront wel heel wat anders dan sperma. Sperma is geen afvalproduct.
Sjonge, wat moet zo'n jongen nou met iemand als jij.
och arme...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef marlieske het volgende:
[..]
neuken !!! denk dat hij meer krijgt als jou, je klinkt namelijk behoorlijk gefrustreerd, sta je droog?
Het ging over slikken popje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef marlieske het volgende:
neuken !!!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef marlieske het volgende:
neuken !!! denk dat hij meer krijgt als jou, je klinkt namelijk behoorlijk gefrustreerd, sta je droog?
Ze is echt van '79 Zoalshetis, tenminste, dat staat in haar profiel..quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
och arme...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze is echt van '79 Zoalshetis, tenminste, dat staat in haar profiel..![]()
Ik heb ooit eens een vriendinnetje gehad die het 'vernederend' vond als je tijdens het pijpen haar hoofd vasthield.. voor de broodnodige sturing zeg maar.
Maarja, dat was ongeveer 2 jaar nadat zij geboren was en het land was nog volop in de naweeen van de emancipatie-struggle in de jaren '70. Engszins begrijpelijk zeg maar. (Verder ontoelaatbaar, dat wel)
Nadat de TopicStarter geboren was hè? En nee, niet met de TopicStarter..quote:
Ik heb een keer een vriendin die het schaamhaar tot ver over de bikinilijn hield. Puur natuur, zei zequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik heb ooit eens een vriendinnetje gehad die het 'vernederend' vond als je tijdens het pijpen haar hoofd vasthield..
pheeeww ik dacht ff dat je een leuke grap had gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nadat de TopicStarter geboren was hè? En nee, niet met de TopicStarter..
Nah, dat soort dingen ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een keer een vriendin die het schaamhaar tot ver over de bikinilijn hield. Puur natuur, zei ze
You sick fuck.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef zoalshetis het volgende:
pheeeww ik dacht ff dat je een leuke grap had gemaakt![]()
ook niet ff je kinderarmpje erin gedrukt op een verlaten moment?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, dat soort dingen ja.
Ik had bijvoorbeeld een badjuf (Nee, niet mee geneukt Zoalshetis) en die had aan weerszijden een bush uit haar broekje komen.
Daar keek je vanuit het bad rechtstreeks in.. Trauma's for life!
Ik kom haar nog weleens tegen bij de Appie Happie en ik moet er iedere keer weer aan denken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
ook niet ff je kinderarmpje erin gedrukt op een verlaten moment?![]()
de horror.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik kom haar nog weleens tegen bij de Appie Happie en ik moet er iedere keer weer aan denken...
"Heb je de Viva, Yess of de Cosmo nou al eens gelezen enge PSP-doos?..."
En dan moet ik doorlopen anders schiet ik in de lach..
Erg hè?
Ja nouhou..quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
de horror.
hey maar ff on topic, dat klaarkomen in de mond he... wat vind jij daar nou van?quote:
Ik doe het eigenlijk voornamelijk voor het meisje, zodat haar tieten gaan groeien.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
wat vind jij daar nou van?
ik denk ook zelden aan mezelf als ik haar mond volspuit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk voornamelijk voor het meisje, zodat haar tieten gaan groeien.
Dat zou net zo normaal moeten zijn als af en toe de vuilniszakken buitenzetten of een kopje thee voor elkaar maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey maar ff on topic, dat klaarkomen in de mond he... wat vind jij daar nou van?
Dat gevoel ken ik ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk ook zelden aan mezelf als ik haar mond volspuit.
Beffen, baffen; ik heb er geen moeite mee maar wat jij nu voorstelt..quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef SunChaser het volgende:
de vuilniszakken buitenzetten
wat ik ook wel fijn vind voor haar is dat ze later niet de vlekken uit de bank hoeft te poetsen.quote:
Als die troep inbrandt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
vlekken uit de bank
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:47 schreef SunChaser het volgende:
Vrouwen zijn zo egoistisch. Wel na een dag werken de voeten op je schoot leggen met de intentie dat jij ze moet gaan masseren. Wij zeggen toch ook niet, rot op met die smerige stinkpoten, respectloos secreet?
Dat komt vast door die toevallige ontmoeting met Michael Hutchinson.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik doe dat omdat ik denk dat dat haar opwindt.
dan vind jij je voeten dus niet mooi?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:52 schreef milagro het volgende:
daar kan ik dus echt niet tegen, hè, als ze aan mijn tenen gaan zitten .... huuuh af af af kssht
wel, ik heb slanke voeten die nooit naar zweet ruikenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan vind jij je voeten dus niet mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |