Nog even en je kan alleen nog maar respectvol neuken door eerst van te voren te bespreken wat beide partners goedvinden...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze doen dat soort dingen meestal niet omdat ze respectloos zijn, maar gewoon omdat ze geil zijn en denken wat leuks te doen.
Oh bah, echt zo'n manwijf. Boos dat je geen baard hebt, kind?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:45 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ooh en een vrouw is tegenwoordig niet meer baas over haar eigen lijf?¿
Dat bepaald zon hark als jij wel ff voor ze .... stenentijd perk is over kerel GET A LIFE
ghehehequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
weer zo een die met een slabbertje om d'r vent pijpt
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het soms ook heel subtiel even in een handdoekje weg manoeuvreer....quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
ik vind uitspugen dus juist respectloos
wil de reactie van een vrouw weleens zien als een vent gaat kokhalzen tijdens het beffen
Joh doe ff normaal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh bah, echt zo'n manwijf. Boos dat je geen baard hebt, kind?
Een slikster is sneller...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het soms ook heel subtiel even in een handdoekje weg manoeuvreer....
maar dan wel met haar mond open en nakend.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Joh doe ff normaal.
jij bent er zeker nog eentje van de stempel: het enige recht van een vrouw is het aanrecht?
Maar wel zeiken als je niet gebeft word zekerquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef marlieske het volgende:
Nee het was niet mijn dingetje ik kon er niet van genieten en moest zelfs kokhalzen.
Vandaar dat het de avond wel redelijk verpeste, en ik er bij geen enkele man meer aan zou beginnen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
weer zo een die met een slabbertje om d'r vent pijpt
Dat zou een hele vette domper zijn zeg, bespreekseks...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog even en je kan alleen nog maar respectvol neuken door eerst van te voren te bespreken wat beide partners goedvinden...
Ik wil eerst 2 min. 15 gestreeld worden boven de gordel. Vervolgens...
Ok, nu gaat het te ver: hebben vrouwen rechten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Joh doe ff normaal.
jij bent er zeker nog eentje van de stempel: het enige recht van een vrouw is het aanrecht?
ik vind het wel geil ja. dat de tranen in haar ogen springen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:50 schreef marlieske het volgende:
Maar vind jij t lekker als je meid begint te kokhalzen?
Blijkbaar mag je helemaal niks meer trekken danquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
De man is het hoofd van de vrouw, kijk maar in de bijbeloverigens mag zaad ook niet op de grond verspild worden, trek zelf je conclusies.
Nee. Daarom mag ze dat ook niet in bed doen. Dan gaat ze maar naar de badkamer...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:50 schreef marlieske het volgende:
Als ze niet kan koken niet nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Joh doe ff normaal.
Kom kom zeg, denk eens aan haar vriendje, die moet die pot wel bevredigen ja..quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:48 schreef TrenTs het volgende:
Oh bah, echt zo'n manwijf. Boos dat je geen baard hebt, kind?
Ik zou het als een beledeging zien!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:50 schreef marlieske het volgende:
nou ik heb al een aantal jaren een vaste partner en dan weet je wat beide partijen lekker vinden in bed of waar dan ook.
Ik vroeg alleen naar andere meningen/inzichten in dit niet om een lading kritiek? of wel.
Niet dat ik ermee zit iedereen heeft zijn mening, mag ook zeker gezegt worden.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het wel geil ja. dat de tranen in haar ogen springen.
aanrecht was het toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok, nu gaat het te ver: hebben vrouwen rechten?
*bukt snel*
Het is dat mijn ketting te kort is...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok, nu gaat het te ver: hebben vrouwen rechten?
*bukt snel*
Slap happy!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel geil ja. dat de tranen in haar ogen springen.
O ja, niet willen slikken, maar wel willen dat hij moet herkauwen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dan is ze vast ook nog van de anti-Gilette club dusse, rezzpect voor die jongen.
Als je al jaren een vaste partner hebt die weet dat je het niet prettig vindt en het toch doet dan mag je het respectloos noemen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:50 schreef marlieske het volgende:
nou ik heb al een aantal jaren een vaste partner en dan weet je wat beide partijen lekker vinden in bed of waar dan ook.
Ik vroeg alleen naar andere meningen/inzichten in dit niet om een lading kritiek? of wel.
Niet dat ik ermee zit iedereen heeft zijn mening, mag ook zeker gezegt worden.
Die moet toch iedere keer tot aan z'n nek in dat struikgewas duiken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kom kom zeg, denk eens aan haar vriendje, die moet die pot wel bevredigen ja..
En dan is ze vast ook nog van de anti-Gilette club dusse, rezzpect voor die jongen.
Dat heeft die man van jou prima voor elkaar daar.quote:
Mee eens!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je al jaren een vaste partner hebt die weet dat je het niet prettig vindt en het toch doet dan mag je het respectloos noemen...
Een meid zal bij mij niet snel sperma in haar mond krijgen hoor, ben een vrouwtje namelijk
Maar iemand die in bed niet met mijn dingen om kan gaan is mijn persoon niet, ik zou het heel erg naar vinden als ik een partner zou hebben die half over zijn nek gaat als ik wat meer vocht afgeef of spuit, dat zou toch(hoe onredelijk dan ook) een beetje als een afwijzing voelen als hij vies van me is.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is dat mijn ketting te kort is...![]()
you got it!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |