Als ik met een dame het bed deel, is er eigenlijk niets waar ik vies van ben...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:11 schreef marlieske het volgende:
Nou ik vind als ik het zo bekijk in de films er niet zo smakelijk uitzien, ik raak er iig niet bepaald opgwonden van. Als een man het dus bij mij zou doen, zou ik er niet gelukkig van worden.
Ieder zn ding nietwaar!
Het zit vol met eiwitten hoor!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
. het zou toch acherin je strot schieten, ben je niet blij!!!!
Echte liefde schijnen ze dat te noemen..quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:23 schreef boyv het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou maar stikken in de sperma van je vriend
je mond spoelen na het beffenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het ook niet altijd prettig als mijn vriend me daarna gelijk gaat zoenen!!! mag hij zijn mond best even spoelen!
en trouwens de meeste vrouwen komen toch niet spuitend klaar!!
Dat witte goedje van jullie kan wel met 60 km. per uur eruit komen... het zou toch acherin je strot schieten, ben je niet blij!!!!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat witte goedje van jullie kan wel met 60 km. per uur eruit komen... het zou toch acherin je strot schieten, ben je niet blij!!!!
Ja, tanden poetsen met een stijve is ook niet echt alles nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef P8 het volgende:
[..]
je mond spoelen na het beffen![]()
dat haalt wel de sfeer weg. daarnaast zonde ook, want het is best lekker![]()
en een vrouw hoeft naar mijn weten niet te spuiten om vocht in de mond van de man te krijgen
Precies!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef erodome het volgende:
Waarom zijn mensen zo vies van elkaar???
Echt als ik met iemand in bed lig zou het mij een worst wezen of hij op me spuit, of dat zij op me spuit, wa zeg ik, ik vind het heerlijk, lekker goed geil bezig zijn, dan denk je niet meer zo na over dit soort dingen, als je het zo droog gaat bekijken kan het best goor overkomen af en toe, maar als je het doet is dat het laatste waar je aan denkt, dan teld alleen lekker geil nog
Wat een bullshit. Neuk jij altijd met respect? Hoe gaat dat? Seks is een spel waarbij je je eigen lusten botviert én de ander zijn wensen invult. Er is niks respectloos aan het ontvangen van zaad in den mond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef marlieske het volgende:
maar mijn mening is dat het vrij respectloos is.
Niet echt he, hij smaakt altijd heerlijk na vers kutje na het beffen, mag graag zoenen dan, ook als hij bij een andere vrouw bezig is geweest, even voorproeven voordat ik zelf aan de slag gaquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef P8 het volgende:
[..]
en een vrouw hoeft naar mijn weten niet te spuiten om vocht in de mond van de man te krijgen
Ik ben er niet eens lenig genoeg voor...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, tanden poetsen met een stijve is ook niet echt alles nee.
Vergt oefening.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens lenig genoeg voor...![]()
ok het haalt misschien wel de sfeer weg... maar op dat moment is het toch gewoon geilheid, en wij kunnen niks aan die vocht doen hoor......!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef P8 het volgende:
[..]
Die van mij is te groot, ik kan er gewoon niet bijquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens lenig genoeg voor...![]()
Het objectificeert de vrouw. Of zo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef DS4 het volgende:
Kan iemand mij nou eens uitleggen wat er respectloos aan is als beide partners het willen?
Kutfeministen.quote:
Ik ben absoluut niet vies van mijn partner.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef erodome het volgende:
Waarom zijn mensen zo vies van elkaar???
Precies!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies. Die zaadhoeren zouden eens wat vaker moeten slikken.
Als jij zo doorgaat is het enige genot dat jij kunt krijgen het genot van je rechterhand!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind ik ook al niet respectloos, zo kan hij heerlijk in mijn mond neuken, goeie controle erover, jummy...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:34 schreef Starlie het volgende:
Ik vind pijpen lekker hoor, daar niet van, maar wat ik dus wel respectloos vind tegenover een vrouw, is als een man (doet mijn vriend gelukkig niet) het hoofd van een vrouw richting zijn kruis duwt.. nou sorry hoor, maar dan hoeft het voor mij al niet meer!!!
Als je er ziek van wordt dan houdt het erg snel op ja....quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet vies van mijn partner.
Maar de antipatie die ik heb tegen alles wat ook maar enigzins op snot lijkt....![]()
Is niet overheen te komen. Wel geprobeert, gaat gewoon weg niet.
Nou dan maar niet. Zijn genoeg andere dingen te doen...![]()
Volgens mij moet jij iets anders kwijtquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat is het enige genot dat jij kunt krijgen het genot van je rechterhand!
En als je wilt dat een vrouw slikt zo je toch even wat minder respectloos moeten zijn... met je zaadhoeren! Zolang jij een vrouw een hoer vind, verdien je het niet eens om afgetrokken te worden... en dat schijnen vrouwen niet eens te kunnen!!!
Nou zelf vind ik dat niet echt prettig, weet niet of er nog meer vrouwen zijn die het met me eens zijn....quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Vind ik ook al niet respectloos, zo kan hij heerlijk in mijn mond neuken, goeie controle erover, jummy...
Dus hoofdje/haar vasthouden, ja hoor, ga je gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |