Iedere dag tanken, yeahquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
bij de onbemande shell pomp gister getankt voor 1,309euro per liter (euro95) enne vandaag tankstation (geen idee hoe die heet, iig geen "keten") 1,32euro per liter....terwijl die normaal goedkoper is...
Jij zegt Shell mijden, maar je tankt wel bij Shellquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef aKra het volgende:
Zowieso BP & Shell mijden zou iets kunnen helpen omdat ze dan moeten gaan prijsvechten maar niet iedereen luistert naar mediums zoals TV/Internet
Zowieso blijven de Leasers gewoon nog steeds bij hun tanken omdat hun pas nergens anders wordt geaccepteerd (toch?).
Ik tank meestal bij Shell Express in Hilversum, die is altijd goedkoper dan de rest van hun stations waarom geen idee maar ik vind het prima.
gister ging ik vanaf apeldoorn naar noordwijk en weer terug dus heb voordat ik wegging in apeldoorn getankt enne toen was mijn tank dus na die tijd weer zo goed als leeg en moet morgen ochtend weer vroeg weg dus moest wel tanken, normaal doe ik dat dus ook niet dagelijksquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:28 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iedere dag tanken, yeah![]()
Ik tankte voor het laatst voor 28 Tjechische kronen per liter, omgerekend 98 cent. In Tsjechie is diesel trouwens net zo duur als Euro loodvrij, heel apart.
Zonnebloemolie...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
tvp, moet binnenkort Diesel gaan tanken.
wat is trouwens beter voor een gebruikte auto (240.000 km) V-power of gewone diesel?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:16 schreef fembol het volgende:
Ik tank altijd bij Waxxer!
waarbij de zegeltjes natuurllijk hét argument zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
TankTE
en ik heb geeeeen idee wie/wat/waar enz
Overigens, voor de rest: Duitse benzine scheelt 10-12 ct per liter met de Nederlandse. En het is verder precies hetzelfdeik héb me toch argumenten gehoord om in Nederland te blijven tanken....
ik heb nog voor 1 DM (Deutsche Mark) getanktquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Tango, gister ¤ 50 euro kwijt voor een volle tank.
Toen ik de auto net had, vlak na de invoer van de euro was ik nog ¤ 38 kwijt.
Tsja, en toen kocht je maar een overjarige 3 serie...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef yup het volgende:
Als ik daar op zou letten zou ik wel een Suzuki Alto 0.9 ofzo hebben gekocht.
Nou ja, buitenland = engquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarbij de zegeltjes natuurllijk hét argument zijn![]()
Ex-baasquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:45 schreef fembol het volgende:
Ja maar Waxxer, jouw baas is ook dik!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:02 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Tsja, en toen kocht je maar een overjarige 3 serie...
Ik bouw ook no-claim op met mijn motor die ik later kan overzetten naar de auto.. en dat terwijl de verzekering maar 150 euri per jaar isquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef yup het volgende:
[..]
Eerst beetje no claim opbouwen met dit ding de volgende word zeker een E36 325i oid.
Nou nou, toe maar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef yup het volgende:
... de volgende word zeker een E36 325i oid.
ach met de lease pas , maakt het mij niet uit wat ik kwijt benquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:51 schreef seninha het volgende:
Vanmorgen nog 50 liter getankt voor €20.45(Geen benzine maar GAS
)
Kan ik weer 300KM rijden (bij een verbruik van 1 op 6.5)
Hmmm... maar het bedrijf waar jij voor werkt moet, om dezelfde winst te behouden, wel haar prijzen verhogen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:58 schreef Joene het volgende:
ach met de lease pas , maakt het mij niet uit wat ik kwijt ben
Scherp.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:01 schreef kasper het volgende:
[..]
Hmmm... maar het bedrijf waar jij voor werkt moet, om dezelfde winst te behouden, wel haar prijzen verhogen.
Of de kosten drukken, bijvoorbeeld door jou minder salarisverhoging te geven.
Klopt indirect heb ik er ook zeker wel last van en vind ik het ook niet leuk ofzo , maar elke keer als ik tank ben ik zielsgelukkig dat ik het niet zelf betaal . Ik tank gemiddeld voor een 200 euro in de weekquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:01 schreef kasper het volgende:
[..]
Hmmm... maar het bedrijf waar jij voor werkt moet, om dezelfde winst te behouden, wel haar prijzen verhogen.
Of de kosten drukken, bijvoorbeeld door jou minder salarisverhoging te geven.
I'm with yupquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef yup het volgende:
Ik tank overal het kan me geen moer boeien die paar centen.
Serieus.
Als ik daar op zou letten zou ik wel een Suzuki Alto 0.9 ofzo hebben gekocht.
Dat kan makkelijk uit man, of heb je een auto die 1 op 5 doet ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
Ja en voor woon/werk verkeer krijg ik een benzinevergoeding van maximaal 200 euro in de maand..
Ik woon 30 km van mn werk af.
Nee 1 op 12 ofzo..quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk uit man, of heb je een auto die 1 op 5 doet ofzo
Wees blij. Ik krijg ¤100 vervoersvergoeding en woon 50 km van mijn werk. Het kost me geld om te mogen gaan werkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
Ja en voor woon/werk verkeer krijg ik een benzinevergoeding van maximaal 200 euro in de maand..
Wel eens met je baas overlegdquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:41 schreef snijder het volgende:
[..]
Wees blij. Ik krijg ¤100 vervoersvergoeding en woon 50 km van mijn werk. Het kost me geld om te mogen gaan werken![]()
Helaas, groot bedrijf met algemene policy/CAO. Uitzonderingen kennen ze niet.quote:
hmmm, lekker dan, ik zou toch eens met de baas gaan praten. Ik woon 35 km van m'n werk, en ik krijg straks 215 euro.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:32 schreef snijder het volgende:
[..]
Helaas, groot bedrijf met algemene policy/CAO. Uitzonderingen kennen ze niet.
Niet meer nodig, begin over een week met een nieuwe baan. Met auto en tankpasquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hmmm, lekker dan, ik zou toch eens met de baas gaan praten. Ik woon 35 km van m'n werk, en ik krijg straks 215 euro.
beter danquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef snijder het volgende:
[..]
Niet meer nodig, begin over een week met een nieuwe baan. Met auto en tankpas![]()
Hey Basterd,quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
Hmzz, nee, maar zal es kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Basterd,
Heb je wel eens die Gulf aan de Ringvaart geprobeert. (Zit daar naast 'de Kroon')
Die hadden een week of twee terug nog een litertje diesel voor ¤0.875
(Was wel een aanradertje)
Het schijnt dat deze ook met zijn overige brandstoffen en prijzen altijd zo rond de 10% per liter goedkoper is.
Ja, ik sloeg ook achterover van de prijs op het moment dat ik hetzelfde aantal liters tankte en hetzelfde bedrag moest betalenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:37 schreef yup het volgende:
Dit is wel een OMFG waard:
50 liter 70 euro...
Shell bij de A4 (na Schiphol nadat de weg van 100 naar 120 gaat).
Is Brazilië qua prijsniveau vergelijkbaar met Nederland?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:49 schreef qwerty_x het volgende:
vanmorgen nog: 0,74 Euro per liter
Shell
Niks geen shell, ik tank altijd bij de Total in Drunen want ik moet die powerpoints hebben!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:53 schreef Byte_Me het volgende:
shell in drunen langs de maasroute: 9 cent korting, ongeveer 1,30 dus.
Nee, gelukkig niet; de dagelijkse zaken zoals eten, drinken, uitgaan zijn een heel stuk goedkoper.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Is Brazilië qua prijsniveau vergelijkbaar met Nederland?
Done! Lachen trouwens dat het ondersteund wordt door MicroSoft, Engin en de ANWB.quote:
Al gedaan.quote:
nee.... dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wegrijden zonder te betalen telt niet mee he![]()
Die kortingspas is ook handig, die heb ik ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Done! Lachen trouwens dat het ondersteund wordt door MicroSoft, Engin en de ANWB.
Lekker met zo'n M3 @ 1 op 5quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:55 schreef Five_Aces het volgende:
1,43 voor Super plus 98 bij de Q8... was 82 euro kwijt of iets in die orde
Ik zou ff niet weten waar ze nou bij mij in de buurt zitten. :squote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die kortingspas is ook handig, die heb ik ook.
Kan je op die site terug vinden welke pompen er aan mee doen .quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik zou ff niet weten waar ze nou bij mij in de buurt zitten. :s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |