Maak dat de kat wijsquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef bupatH het volgende:
fout, de meeste dragen merkkleding omdat de massa het mooi laat lijkenWant de meeste merkkleding of modeshit is afgrijselijk lelijk.
Net of dat de enige merkkleding isquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef bupatH het volgende:
[..]
geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vind
Wat typ je? Kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:06 schreef bupatH het volgende:
true maar dan zou iedereen andere merkkledig dragen, en niet merkkledig die in d emode is en allemaal van hetzelfde merk. Het bestaat niet dat all die patsertjes dezelde modekleding op hetzelfde moment mooivinden
als jou verhaal klopt dan zou:quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:29 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Wat typ je? Kan er geen touw aan vastknopen.
Je bekijkt het te zwart wit. Als je goed gelezen hebt zag je staan dat de meeste mensen merkkleding dragen omdat ze het zelf mooi vinden. Niet iedereen zoals jij suggereert.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:52 schreef bupatH het volgende:
[..]
als jou verhaal klopt dan zou:
- iedereen dus merk/mode kleren dragen omdat ze dat ZELF mooi vinden
Er zijn idd mensen die merkkleding dragen omdat het in de mode is.quote:- en niet omdat de rest dat doet en OMDAT het in de mode is
Wederom erg zwart wit. Wat snap je er niet aan dat smaken nou eenmaal verschillen? Er zijn echt een boel mensen die deze kleding wel mooi vinden.quote:Mijn conclusie was:
no way dat iedereen op hetzelfde moment dezelfde kleren mooi vind, dat is dus gewoon kopen wat hip is en niet zelfkijken wat je tof vind.
Als dat wel zo zou zij zou je iemand jaren later nog in dezelfde kleding moeten zien lopen omdat die dus nog steeds mooi zijn.
Na, ik ga weleens met een vriendin shoppen, en dan lijkt t toch echt alsof bijvoorbeeld een vergelijkbare polo bij vrouwen gewoon 20 euro goedkoper is. Een vriendin van me wilde een strakke Lacoste polo kopen, was 80 euro volgens mij, voor mij is die 100.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee hoor. Moet je maar eens bij de berskha, zara of h&m divided kijken!
Waarom zou zoiets niet kunnen? Mode is erg breed en er zit vrijwel altijd wel iets moois tussen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:14 schreef bupatH het volgende:
Ben niet zo heel veel veranderd in der tjidwat ik bedoelde was:
dat dus dan de smaak van die mensen iedere zomer en winter met de mode mee zou veranderen, en dat lijkt me sterk
Die van mexx gewoon zwart en wit zitten ook erg goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:19 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik heb persoonlijk vaak gewoon zwarte of witte G-Star shirts aan en ik ben nog geen goedkope shirts tegengekomen die zo lekker zitten en er zo goed uit zien.![]()
Ik heb 70 euro neergelegd voor een lacoste polo, beetje te veel geld eigenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:20 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Na, ik ga weleens met een vriendin shoppen, en dan lijkt t toch echt alsof bijvoorbeeld een vergelijkbare polo bij vrouwen gewoon 20 euro goedkoper is. Een vriendin van me wilde een strakke Lacoste polo kopen, was 80 euro volgens mij, voor mij is die 100.
Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef taart het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro neergelegd voor een lacoste polo, beetje te veel geld eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef avotar het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk
Als jij dat vindt johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:33 schreef avotar het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk
omdat het gewoon pure geldverspilling is wellicht..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Robar het volgende:
Goh mensen die merkkleding kopen zijn dus achterlijk?
Zou het niet misschien kunnen dat iemand die een shirt van 70 euro koopt en er staat een lacoste logootje op, dat die persoon het misschien ook mooi zou vinden?
En er zijn nog meer redenen voor dure merkkleding hoor.
Ik koop bijvoorbeeld over het algemeen broeken van Pall Mall of Gapstar, deze broeken kosten zo tussn de 85 en 100 euro. Ik koop ze omdat ik deze het lekkerste vind zitten en omdat deze merken over het algemeen goed vertegenwoordigd zijn in de lengtemaat 36, iets wat je van andere merken niet snel kunt zeggen. Daarbij vallen deze broeken ruim en dat is gunstig voor mijn bovenbenen, die nogal groot van omvang zijn. Het kan dus ook puur om het model gaan om zoiets te kopen. Daarbij, als je het geld kan missen, waarom zou je dan nietgewoon kopen wat je mooi vind, al is het aan de dure kant?
Laat hem lekker in z'n waarde wil je?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:
[..]
omdat het gewoon pure geldverspilling is wellicht..
enneh.. jij kan mij echt niet wijs maken dat puur en alleen om jij dan toevallig een dikzak bent met dikke bovenbenen, dat je daarom dure broeken moet kopen..
steek je geld in een liposuctie loser..![]()
Ik heb vandaag 75 euro betaald voor 3 Lacoste polo's, waarvan 2 dure van 100,- normaal, ghehe...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef taart het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro neergelegd voor een lacoste polo, beetje te veel geld eigenlijk
Waar staat het dan voor :S srry hoor maar ik vind dat niet echt positief waar het voorstaat zeker als je bedenkt dat zoveel procent van ieder lonsdale product na en anti-rasicme beweging gaat jah lekker stoer doen met je lonsdale vooral doen je hebt er nog niet es verstand van bleh ik kots op mensen zoals jouquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:04 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
[..]
Waarom....? Ik vind ze gewoon mooi.. en ook zeker waar het tegenwoordig voor staat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |