dat gaat je je huis kosten!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik vul nooit een belastingformulier inuh oh
leve de bureaucratiequote:Op woensdag 20 juli 2005 11:02 schreef MetalMessiah het volgende:
Er is beslag gelegd voor een paar euro op mijn huis omdat ik een belastingformulier niet hebt ingeleverd.
Ja, ik geeft toe ik heb het niet ingeleverd terwijl ik daartoe verplicht was. Echter heb ik ook het recht om gemaand te worden door de Belastingkneuzen voordat ik een beslaglegging op mijn nek krijg.
Na enig praten blijkt dat 4 jaar geleden een adreswijziging niet goed is verwerkt in hun systeem. De gemeente heeft het nieuwe adres doorgegeven maar bij de Belastingkneuzen is een stuk van het adres weggevallen. [Andere overheidsinstanties hebben het wel goed ontvangen]
Lang leve de automatisering van een clubje brandhout!
Het zal allemaal wel weer goed komen want ze niet niet gemeen of zo, die Belastingkneuzen, alleen maar langzaam en minder getalenteerd.
Zo, dat lucht op!![]()
waarschijnlijk hoef jij ut niet in te vullen omdat je geen inkomsten hebtquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef VIP het volgende:
Hmm, ik heb ook nog nooit een belastingformulier ingevuld. Let op: NOOIT!! Ben inmiddels al wel 30. Ik dacht dat het zo was dat als je ooit een keer je formulier hebt ingevuld je het altijd moet doen, toch? Vandaar dat ik hem nog nooit heb ingevuld.
Zolang je geen eigen huis hebt, kan dat inderdaad. Je betaalt nl. al voorheffingen, en die zijn zodanig afgesteld dat je geld terugkrijgt als je aangifte doet. Da's een psychologische truc om 't interessant te maken om aangifte te doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef VIP het volgende:
Hmm, ik heb ook nog nooit een belastingformulier ingevuld. Let op: NOOIT!! Ben inmiddels al wel 30. Ik dacht dat het zo was dat als je ooit een keer je formulier hebt ingevuld je het altijd moet doen, toch? Vandaar dat ik hem nog nooit heb ingevuld.
Want er blijft heel wat aan de grote strijkstok hangen vanwege sukkels die niet weten dat ze recht op teruggave hebben!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:57 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Oh, en je kan tot 3 jaar terug aangifte doen als je dat nog niet hebt gedaan. Dacht ik. Maar de belastingdienst vindt 't zo waarschijnlijk ook wel prima
Pas maar op, als het de voorlopige aanslag is kan het nog worden teruggevorderd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:13 schreef Bobo12 het volgende:
![]()
![]()
LEVE DE BALASTINGDIENST
![]()
![]()
![]()
Krijg 3200 euries terug..........
Nee...definitieve aanslag over 2004quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:22 schreef longinus het volgende:
[..]
Pas maar op, als het de voorlopige aanslag is kan het nog worden teruggevorderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |