quote:Op zondag 24 juli 2005 02:13 schreef appelsap het volgende:
of als ik een broek aan heb waarbij je anders de contouren van mijn slipje zou zien
Haha, heel stoer hoor, een zus als moderator.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dit is even Bananagirl:
Ja doe niet zo dom man op mijn topic, ga weg ofzo, ga plompzakken ofzo.![]()
Lijkt me wel een beetje onpraktisch, dat dat ding eroverheen verkeerd gaat zitten als je je broek aantrekt ofzo.quote:
ik had het ook alleen over mooi, niet over praktischquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lijkt me wel een beetje onpraktisch, dat dat ding eroverheen verkeerd gaat zitten als je je broek aantrekt ofzo.
en mooi is het zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het ook alleen over mooi, niet over praktisch
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ik hou niet zo van kant, maar ik vind het wel mooi.
dat staat er toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Welke andersch?
Pssstt, tegenwoordige tijd is met een T!
Oui.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat staat er toch?
heb je alles nu helemaal binnen?
Hee er staan ook pentagrammen opquote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, dat banana-mens, ben je 13jaar ofzo, heb je zo'n foto's van jezelf online staan;
[afbeelding]
Dat beloofd wat voor je in de toekomst.![]()
Wat een schattige naam is sinaasappelsapje zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hee er staan ook pentagrammen op
wat zij zegtquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik draag ze omdat ik ze fijn vind zitten.
Komen ze boven je broek uit, dan heb je volgens mij een te kleine broek aan of een te grote string.
Want ik heb daar haast nooit last van, behalve bij een héééle lage heupbroek.
opwindend hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:53 schreef Ill-Skillz het volgende:
Die Bananagirl heeft allemaal foto's van haar string die boven haar broek/rokje uitkomt op haar Sugababes staan. >_<
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:53 schreef Ill-Skillz het volgende:
Die Bananagirl heeft allemaal foto's van haar string die boven haar broek/rokje uitkomt op haar Sugababes staan. >_<
Nog 1 om het niet af te leren;quote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, dat banana-mens, ben je 13jaar ofzo, heb je zo'n foto's van jezelf online staan;
[afbeelding]
Dat beloofd wat voor je in de toekomst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |