neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:40 schreef vinge het volgende:
strings zijn onhygienisch! Zeg nu eens eerlijk, als je die veter tussen je bilhelften vandaan vist, is die 'mooie' witte string daar dan niet ook maar een beeeetje bruin?
nee, maar die kruipen wel altijd heel vervelend tussen je billen en dat voel je ook nog. bij een string voel je juist helemaal niks.quote:goor gewoon, dat probleem heb je niet bij gewone slips ()
Wie wil er nou Tha GaNgstaHHhhh zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eigenlijk best krom.
Als een jongen zijn boxer boven zijn broek laat uitsteken is hij helemaal Tha GangStah
En als een meisje dat doet met haar string is ze gelijk arrogant ..
Vandaar ook mijn smillie achter het woordquote:
Die had ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn smillie achter het woord
Soms, heel soms, vind ik het er leuk uitzienquote:Op zondag 24 juli 2005 07:45 schreef Pumatje het volgende:
te ordinair.
Ik vind boxers net zo cool als strings..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:29 schreef AMDFreak het volgende:
sommige vrouwtjes dragen zelfs boxers.. :x
Oneeee jij bent zo'n hippie figuurquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef McFarmer het volgende:
[..]
is ook wel mooi ja! Alleen die zwarte kleur is dan weer zo
![]()
die klik op die here haalt niks uit maatje, fix it ik wil bikini's zien1quote:
geef me die link naar die galleries man!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef Tique het volgende:
Ik dacht ik post maar een string, daar gaat het topic over en er staan er zo weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |