quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef het.ismij het volgende:
Ik ben erg blij dat er string gedragen worden,.
Door dames,..
Vindt ik er toch mooier uitzien!!
[afbeelding]
is indd mooi
me vriendin heeft ook paar van die dingen,..![]()
Tsja, sry dat ik mijn mening even verspreid,..quote:
Ben ook voor hipster- dingen en tanga- units.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef het.ismij het volgende:
Ik ben erg blij dat er string gedragen worden,.
Door dames,..
Vindt ik er toch mooier uitzien!!
[afbeelding]
is indd mooi
me vriendin heeft ook paar van die dingen,..![]()
Die neiging heb k dan ook wel snel,..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:20 schreef paparia het volgende:
[..]
Ben ook voor hipster- dingen en tanga- units.
Strings zien er soms zo ordinair uit. Vooral als de "Wale-tail" (walvissenstaart, ja daar lijkt het op) boven de achterkant van de broek uitsteekt. Moet dan altijd de neiging onderdrukken om aan dat stukje uitsekende stof een flinke ruk te geven![]()
I rest my case!!quote:Maar dat neemt niet weg dat mooie billen in een string zeer apetijtelijk kunnen zijn
Die dingen zijn zó geilquote:
Uhmzz,..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:52 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die dingen zijn zó geilAlleen gaat deze iets te ver door over dr rug heen, hij moet iets korter
![]()
Ennuh, ik heb laatst voor de grap 'ns de string van mijn vriendin aan geprobeerd, zit best lekker hoor! Fijne stof ook enzo..![]()
Lotgenoot!!quote:
waar verkopen ze die in Nederlandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef pinoy het volgende:
vandaag deze 2 strings voor mn vriendin gekocht...wickedweasel rocksss!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
in Amsterdam, vlakbij de Albert cuyp markt...quote:
Uhmzz k vindt ze niet echt mooi,..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef pinoy het volgende:
vandaag deze 2 strings voor mn vriendin gekocht...wickedweasel rocksss!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
je draagt helemaal geen stings? Of alleen niet zulke als van wicked?quote:
ik draag het liefst alleen maar strings. Maar die van dat plaatje hierboven lijken me niet zo comfortabelquote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
je draagt helemaal geen stings? Of alleen niet zulke als van wicked?
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik draag het liefst alleen maar strings. Maar die van dat plaatje hierboven lijken me niet zo comfortabel
Doe je dat nou ook zo subtiel?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef lucienne2 het volgende:
ik zou nooit express mijn string boven mijn broek uit laten komen (of thuis voor de lol), maar soms gebeurt het wel per ongeluk. als ik het ontdek, hestel ik het
Ey zoeen boy brief ziet er idd wel mooi uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef vinge het volgende:
Strings zijn lelijk. Ze maken je kont misvormd. Dan lijkt 'ie zo 'lang'. Hipsters zijn ook lelijk. Die maken je kont zo 'kort'. Slips maken je kont niet misvormd, maar zijn niet sexy. Boy briefs, die zijn én sexy, én niet misvormend.
Wat hij zegt....quote:Op maandag 23 januari 2006 08:46 schreef het.ismij het volgende:
Uhmzz k vindt ze niet echt mooi,..
Waarom richting de dokter een "gewone" onderbroek? en verder niet? slaat ook nergens op imo.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef lucienne2 het volgende:
ik draag alleen maar strings, omdat ik ze fijner vind zitten en mooier vind staan. heb alleen nog 2 'gewone' onderbroeken/shorts om aan te doen tijdens bv doktersbezoek etc.
ik zou nooit express mijn string boven mijn broek uit laten komen (of thuis voor de lol), maar soms gebeurt het wel per ongeluk. als ik het ontdek, hestel ik het
Vind ik zeker welquote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Waarom richting de dokter een "gewone" onderbroek? en verder niet? slaat ook nergens op imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |