Dan moet je wel op de Duke stemmen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:07 schreef BMH het volgende:
Duke Nukem & Samus Aran~!!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:07 schreef BMH het volgende:
Duke Nukem & Samus Aran~!!
Dat dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:20 schreef MMaRsu het volgende:
Duke en Serious Sam
Hun comments zijn heilig
Er staan zoveel figuren niet in de schema. Er was maar plaats voor 64 figuren en niemand die Kirby blijkbaar had genomineerd.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:07 schreef Young_David het volgende:
[..]
Snelle aanpassing in de lijst dan maar lijkt me. Gorden Freeman er uit, Kirby er in.
Dan liggen al die Nintendo figuren meteen eruit en krijg ik half Fok over me heen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:10 schreef BMH het volgende:
Super Smash Bros cast Vs. Gorden Freeman
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Samus en Donkey KongSpreekt voor zich natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:36 schreef Young_David het volgende:
DK en Samus ...
DK is veel meer dan alleen Donkey Kong Country he. ter herinnering:
[afbeelding]
Dat vind ik ook wel. Ik heb er wel van genoten enzo, met name de tweede (of derde, weet ik veel) episode was niet zo leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
DK en Samus.
Duke 3D was wel een toffe game als 15 jarige, maar voor de rest![]()
Duke bestond ook al voor Duke 3D hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
DK en Samus.
Duke 3D was wel een toffe game als 15 jarige, maar voor de restDK heeft zoveel meer historie
Samus omdat de GBA Metroid games zo fantastisch zijn
En zou Duke net zo bekend zijn geweest als Duke 3D er nooit zou zijn geweest?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:37 schreef peristilius het volgende:
Duke bestond ook al voor Duke 3D hoor.Ik ga voor Duke en Samus, DK is gewoon een leipe aap.
Zou Donkey Kong zo bekend geweest zijn zonder DK: Country? Tuurlijk niet, maar Duke 1 & 2 waren zeker wel populaire spellen hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:39 schreef Young_David het volgende:
[..]
En zou Duke net zo bekend zijn geweest als Duke 3D er nooit zou zijn geweest?
als ik het zo aan je geboorte jaar aflees ben je pas zon jaar of 5 na de eerste donkey kong game geboren , daarbij was mario er waarschijnlijk niet eens geweest zonder DK (in deel 1 is mario de hero die pauline van DK moet redden , en het daaropvolgende deel DK jr. is zelfs de enige game ooit waar mario de villain speelt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zou Donkey Kong zo bekend geweest zijn zonder DK: Country? Tuurlijk niet, maar Duke 1 & 2 waren zeker wel populaire spellen hoor.
Ik weet dat DK een grotere geschiedenis heeft en ja die geschiedenis ken ik ook wel zon beetje (leeftijd zegt ook niet allesquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als ik het zo aan je geboorte jaar aflees ben je pas zon jaar of 5 na de eerste donkey kong game geboren , daarbij was mario er waarschijnlijk niet eens geweest zonder DK (in deel 1 is mario de hero die pauline van DK moet redden , en het daaropvolgende deel DK jr. is zelfs de enige game ooit waar mario de villain speelt.
DK heeft een veel grotere historie dan Duke Nukem hoor , drom kies ik ook voor hem , alhoewel ik geen liefhebber ben van DK:Country en Donkey konga , jungle beat is dan wel weer fantastisch
ach de originele duke nukem games vond ik wel geinig , maar ik ben geen FPSser dus die 3d games deden mij eilk zeer weinig , dus ik had uberhaupt voor DK gekozenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet dat DK een grotere geschiedenis heeft en ja die geschiedenis ken ik ook wel zon beetje (leeftijd zegt ook niet alles).
Ik zeg alleen dat Duke ook een geschiedenis heeft, daarnaast hoeft het personage met de grootste geschiedenis niet de beste te zijn, nieuwe personages moeten even veel kans kunnen maken als oude. Het gaat tenslotte om het personage zelf.... toch?
En the number one quote:quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:18 schreef Morthill het volgende:
Serious Sam is Seriously veel stoerder dan Samus
En daarnaast uiteraard de toekomstige finalist, the Duke
'Hail to the King Baby"
"Time flies kickin ass"
Idd, wat aan DK kan daar nu tegen op??quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En the number one quote:
[/i] Ik came here to kick ass and chew bubblegum, and i just ran out of bubblegum[/i]
Uiteindelijk zal Pikachu !!! toch winnen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Idd, wat aan DK kan daar nu tegen op??
Naja, the Duke heeft het gewoon gewonnen, serious sam, helaas, fokkers zijn niet serieus genoeg
ach, dk heeft toch al verlorenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:00 schreef EricG het volgende:
DK en Samus. Zat wel te twijfelen tussen DK en Duke Nukem...
Yup.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:07 schreef Young_David het volgende:
Zijn we nog open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |