Sjakiequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:39 schreef BIGGI het volgende:
Peter Ostrum
Charlie Bucket
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
http://www.avma.org/onlnews/javma/nov00/s110100g.asp
Christina Ricci heeft tegenwoordig geen babyvet meerquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:34 schreef Fratz het volgende:
Christina Ricci
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Woww!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:45 schreef ChrisJX het volgende:
Tina Majorino, bekend als Enola uit Waterworld en Molly uit Corrina, Corrina...
[afbeelding]
...ziet er nu zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ron Howard is een filmposter geworden, leuke carriere move.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:31 schreef WaStEd het volgende:
Ron Howard aka Richie Cunningham
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef NRH het volgende:
Over Boy Meets World gesproken? Zijn er nog foto's van Topanga?![]()
Ordinair my ass.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is in 2003. Ze is niet zo veel veranderd vind ik.
Edit: wel een beetje ordinair:
[afbeelding]
Heb je teminste houvast.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik vind haar te mollig![]()
net zo iemand als Kirstie Alley. bah.
Jean Reno. Rechts staat ze met George Lucas.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die man is toch niet dezelfde heHoe heet hij nou, die kerel uit Leon.
Daarvan weet ook iedereen wel hoe ze er toen en nu uitzagen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zou graag alleen filmsterren (die al lange tijd uit beeld zijn) willen zien en niet Jantje Smit, Andre van Duin of Leonardi DiCaprio.
Dank u.
Goeie, hij zit ook in Vacation met Chevy Chase. Je herkent hem haast niet terug.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:35 schreef Ripley het volgende:
Anthony Micheal Hall (oa Breakfast club)
[afbeelding]
Precies. Ik opende dit topic meer met de bedoeling om te verbazen zodra je het verschil ziet tussen de foto's van toen en nu.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarvan weet ook iedereen wel hoe ze er toen en nu uitzagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |