Uiteraard.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wikken en wegen nog wel, je neemt het erg serieus.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef zjroentje het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. AZ
5. Vitesse
6. Heerenveen
7. Roda JC
8. FC Twente
9. NAC
10. FC Utrecht
11. Twente
12. Groningen
13. NEC
14. Willem II
15. RBC
16. Sparta
17. RKC
18. Heracles
na lang wikken en wegen heb je toch maar besloten dat Pi-Air, Vonlanthen en Zwaanswijk geen nuttige aankopen zijn geweest met het oog op de prestatie van vorig jaar te verbeterenquote:
Ik verwacht inderdaad heel weinig tot niets van NAC Breda. Kan alleen maar tegenvallen, als je op namen een team gaat kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
na lang wikken en wegen heb je toch maar besloten dat Pi-Air, Vonlanthen en Zwaanswijk geen nuttige aankopen zijn geweest met het oog op de prestatie van vorig jaar te verbeteren
Eindelijk iemand met verstand, NAC wordt niet de verrassing, maar de flop van het seizoen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad heel weinig tot niets van NAC Breda. Kan alleen maar tegenvallen, als je op namen een team gaat kopen.
Volgens mij hoeft PSV niet meer met puntjes... want het is een naam geworden en geen afkorting meer..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
1. Ajax
2. P.S.V.
3. Feyenoord
4. Roda JC
5. SC Heerenveen
6. FC Twente
7. Vitesse
8. FC Utrecht
9. AZ
10. FC Groningen
11. N.A.C. Breda
12. RKC Waalwijk
13. Willem II
14. N.E.C.
15. ADO Den Haag
16. Sparta
17. Heracles Almelo
18. R.B.C.
Het is toch gewoon Philips Sport Vereniging?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft PSV niet meer met puntjes... want het is een naam geworden en geen afkorting meer..
oo okequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is toch gewoon Philips Sport Vereniging?
Eigenlijk kopieerde ik het van voetbalpoules.nl, daar heb ik net mijn voorspelling gemaakt.
Prut, Twente moet dus ADO zijn.quote:
Wij schelen ook niet veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben het zo te zien een heel eind eens met MM.
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. SC Heerenveen
5. AZ
6. Roda JC
7. FC Twente
8. Vitesse
9. FC Utrecht
10. FC Groningen
11. RKC Waalwijk
12. NAC Breda