hier zijn ik en al mijn 35 koeien het mee eens.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:32 schreef Havoc het volgende:
Eigenlijk toch jammer dit...
Rowdie topic loopt wel echt als volgt:
- Topic geopend, aanvalletje op Rowdie.
- Op slot, op slot roept rowdie ongeveer 80 posts
- Maar ik heb een tof radio station!, aldus rowdie
- Nee dat heb je niet en eigenlijk ben je een mongool, roept de rest
- Rowdie houdt zijn muil..
Shove that antenna in your arsequote:Op woensdag 20 juli 2005 01:35 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
wie gaat er neuken?rodie en zijn radiozender?
Ik zit driftig aantekeningen te maken van alle openbaringen die deze TTT te weeg brengtquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nu mother-mother in dit topic is verschenen is het neukpotentie inderdaad ook nog een stukje verhoogd.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nu mother-mother in dit topic is verschenen is het neukpotentie inderdaad ook nog een stukje verhoogd.
ja mother-mother is een geil ding iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jouw fotoboek staat toch allang als favoriet in menig browser![]()
Ha! Bookmark!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:41 schreef mother-mother het volgende:
jemig ik kwam ff gezellie meelezen en n soort van onopvallende tvp posten
![]()
Ja hoor eens....quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jemig ik kwam ff gezellie meelezen en n soort van onopvallende tvp posten
![]()
Valt t op?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef Ravage het volgende:
oh jee they're all mother-motherfuckers
maar je hebt zo'n tof topic die MOET ik morgen gewoon terug kunnen vindenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja hoor eens....dat doe je maar in je eigen tijd
Hij moet nog wel dicht hoor vannacht!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
maar je hebt zo'n tof topic die MOET ik morgen gewoon terug kunnen vinden![]()
dan moet je ff je mailbox in!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:51 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hij moet nog wel dicht hoor vannacht!![]()
Ja wanneer krijg ik de rest van die zogenaamde mails?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:51 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hij moet nog wel dicht hoor vannacht!![]()
Het klinkt wel erg sneu inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:29 schreef Quickie_Bat het volgende:
EN ME DROMEN ZO IN MEKAAR STAMPEN?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |