Drie? Ik ken er maar twee............quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Noem de drie leden van 'Herenleed'
Ik ken er ook maar 2: Armando en Cherry Duyns.quote:
Kun je duidelijker zijn ? Ik snap niet wat je bedoeld en voel me aangevallen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:20 schreef NoSigar het volgende:
Goed Pyl,![]()
behalve Sienna. (hahaha) Dat is natuurlijk Orvieto.
Overigens bevallen me de omgangsvormen in dit topic niet helemaal. Bovendien voegt het niets toe en het lijkt me vooral bedoeld om Tong aan zijn dagelijkse quotum van postings te laten komen, wat prima is hoor, maar zulke topics zijn er al zo veel.
Arrivederci.
W. F. Hermansquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
Wie schreef onder deze pseudoniemen ?
Age Bijkaart, Pater Frater B.I.M. Boefjes, G. van Grijnen, Dirk Hosselaar, CamilleHouckaert, Fjodor Klondyke, OAS, Pater Anastase Prudhomme S.J., Ramsus, Ramsus II, Schrijver Dezes, Sita van de Wissel, L.A. deWitt en Prof. Dr. B.J.O. Zomerplaag.
Ja ik wist niet zeker of ie de grootste verzamling had maar het is wel goedquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij had ik in een eerder topic gelezen dat Hermans de grootste verzameling typemachines in Europa heeft.
Nee hij is zelfs nog meer ondergewaardeerd dan Koch! Hij is trouwens een tijdgenoot van Pyke Koch en woonde in Dezelfde stad. De straat op het schilderij is ook in die stad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |