Anders klopt ie nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waarom is er trouwens een banaan bijgekomen?
Hoezoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:25 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
In het andere topic was die er al uit![]()
Relax menquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:24 schreef Mattt het volgende:
Waar staan ik en little_angel ?
dat is echtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:25 schreef brainster het volgende:
[..]
en een postgemiddelde van 262 per dag
Dat zal hij nooit volhoudenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:25 schreef brainster het volgende:
[..]
en een postgemiddelde van 262 per dag
Yep!quote:
Met Matt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Cool waar?
Ja, wat doe je!quote:
Leukquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Yep!.
[..]
Met Matt.. We zijn al op zoek naar een huisje.
Nee, we kijken er beiden naar uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leuk
Alleen nog niet een beetje jong?
jaha dat wordt strijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:28 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, we kijken er beiden naar uit!. Kan niet wachten bijna
.
Hopelijk schiet het ook een beetje op met het huis..
.
Ik wens jullie succes ermeequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:28 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, we kijken er beiden naar uit!. Kan niet wachten bijna
.
Hopelijk schiet het ook een beetje op met het huis..
.
Ik heb er meer dan op mn oude accountquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:28 schreef BObNL het volgende:
kep nog kei weineg posts zeg :/ oude account wel 2000
Ik weet het niet meer, zal es ff kijken wat mn oude acount wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan op mn oude account![]()
Jah ik ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wens jullie succes ermee![]()
Nee, hij doet ook wel wat in het huis.quote:
heb vanmiddag leren strijken van mijn moederquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:29 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, hij doet ook wel wat in het huis..
(O+, zo lief is ie dan weer wel)
Dank je! Gaat helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wens jullie succes ermee![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb vanmiddag leren strijken van mijn moeder![]()
Zeg anders reageer je ff op mn postquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:29 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, hij doet ook wel wat in het huis..
(O+, zo lief is ie dan weer wel)
Goed zo! Was het moeilijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb vanmiddag leren strijken van mijn moeder![]()
Waarom die niet gehouden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:30 schreef Frazz het volgende:
SanCoTec
Das mn oude acount dus, 2352, beetje weinig eigenlijk
dan kom ik ook eens op bezoekquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dank je! Gaat helemaal goed komen!.
Ja vroeg der zelf om , als ik een t shirt weer netjes wil hebben wel handyquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat leren ze mij gelukkig niet
Ik zou even reageren natuurlijk;quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:26 schreef Frazz het volgende:
@mattt, gelukkig ben ik hier geen admin
@L_A, tuurkijk ben ik een echte puber
Dan kijk je toch even in de OPquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ben altijd het topic kwijt, schijnt hij steeds vol te zijn.
EN NU ALLEMAAL RUSTIG!!!!!!
Ik probeerde te stoppen met FOK. heb toen dat acount door de shredder gehaald (passmailer op een niet bestaand adres). En het lukte me aardig om niet te veel te posten, totdat dit subforum wat me enorm aansprak geopend werdquote:
Het is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ben altijd het topic kwijt, schijnt hij steeds vol te zijn.
EN NU ALLEMAAL RUSTIG!!!!!!
Dat doet mijn stiefmoeder gelukkig voor mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja vroeg der zelf om , als ik een t shirt weer netjes wil hebben wel handy![]()
En ik ben niet eens een tiener meerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik zou even reageren natuurlijk;
Dat wisten we al, vandaar dat je hier echt op je plaats bent..
Leuk, je bent van harte welkom!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dan kom ik ook eens op bezoek
hey jackquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Jullie dan ook bij mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Leuk, je bent van harte welkom!!
puber meeting !! ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Leuk, je bent van harte welkom!!
Laat die hitsige kater toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:32 schreef Frazz het volgende:
[..]
En ik ben niet eens een tiener meer
En owh ja, Balou wilde graag naar buiten nadat hij een plakje worst kreeg
Doet mijn moeder ook wel eens, en dan zo onschuldig kijken vervolgens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee best makkelijk eigenlijkmaar toen wou ze de wasmand brengen . nice try
![]()
Lief.quote:
Bij L_A en Matt thuis, weet je het zeker?quote:
Ze wil alleen maar vrij zijnquote:
zou het niet wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef brainster het volgende:
[..]
leuk, en Tiel is niet eens zo verweg![]()
Mooi nummer hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ze wil alleen maar vrij zijn
Liefde komt ooit
Ze wil nu alleen maar
Vrij zijn
Onbezorgd en vrij zijn
Mag ik ook komenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Lief..
[..]
Bij L_A en Matt thuis, weet je het zeker?.
Zal nog wel eventjes duren ivm het huis zelf, we zijn nu al een beetje aan het kijken voor een leuk huisje maar dat zal toch nog wel even afwachten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
Mag ik ook komen
Kan ik meteen naar mn zus alst in Tiel is
Ik ben zelf ook bezig met een huisje voor mezelf, maar heb er geen geld voorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:38 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Zal nog wel eventjes duren ivm het huis zelf, we zijn nu al een beetje aan het kijken voor een leuk huisje maar dat zal toch nog wel even afwachten zijn..
ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook bezig met een huisje voor mezelf, maar heb er geen geld voorik verdien nog te weinig om een fatsoenlijk huis te betrekken
Krijg je geen hulp van je ouders?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook bezig met een huisje voor mezelf, maar heb er geen geld voorik verdien nog te weinig om een fatsoenlijk huis te betrekken
maar je krijgt als het goed is ook meer financiering van de overheid ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd lunchpauze
Ik heb gewoon te weinig inkomen per maand, en nee krijg niets van mn ouders, als ik op mn eigen wil moet ik dat zelf betalen. Net als mn rijbewijs waar ik nu ook zo onderand een halve inrichting voor had kunnen betalenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Krijg je geen hulp van je ouders?
nu gaan we het krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
MaRySe, ben jij voorzien van een vriendje?
Paar keer gezakt ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig inkomen per maand, en nee krijg niets van mn ouders, als ik op mn eigen wil moet ik dat zelf betalen. Net als mn rijbewijs waar ik nu ook zo onderand een halve inrichting voor had kunnen betalen
Hmm, ik krijg hier toch echt wel hulp. Met rijbewijs ook,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig inkomen per maand, en nee krijg niets van mn ouders, als ik op mn eigen wil moet ik dat zelf betalen. Net als mn rijbewijs waar ik nu ook zo onderand een halve inrichting voor had kunnen betalen
all the gangsters around know my whole crewquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D:\My Shared Folder\G-Unit - Poppin' Them Thangs.mp3
EVERY HOOD WE GO THROUGH.
niet als je werkt, maar goed als ik mn diploma haal (en ik dat had ik afgelope jaar kunnen doen, nu heb ik tot 1 oktober om het te halen) kan ik een beter baan krijgen, mn baan die ik op dit moment heb is op stage/bijbaan basis dus verdien niet genoeg om een eigen huisje te betalenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
maar je krijgt als het goed is ook meer financiering van de overheid ?
Gewone vraag hoor.quote:
Wat is ie doorzichtig hé?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:43 schreef Frazz het volgende:
[..]
ben maar 2 jaar bezig en 4000 euro armer
Duur grapjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:43 schreef Frazz het volgende:
[..]
The ice and the Jacob watch will make a broke nigga take somethin'quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:42 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
all the gangsters around know my whole crew
we're getting down like we supposed to
niggah you can front if you want we'll be poppin them thangs
Dat zeg ik, ik had er een halve misschien wel een hele inboedel voor een huis/flatje van kunnen betalenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:43 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja het is idd duur. maar mijn vader werkt voor zichzelf . echt propvol soms meer dan 50 uur per week . Mijn moeder werkt daarnaast ook nog goed betaald. En we komen einde van het jaar maar net rond.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:45 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik had er een halve misschien wel een hele inboedel voor een huis/flatje van kunnen betalen
Maar het is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
In guldens dus gewoon rond de 9.000 gulden he![]()
Hmm wat voor werk doen ze dan, en wat voor huis hebben jullie dan? Ik zit zelf voor een huurflatje te kijken sliedrecht dat zou ik net kunnen betalen als ik ietsies meer ging verdienenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja het is idd duur. maar mijn vader werkt voor zichzelf . echt propvol soms meer dan 50 uur per week . Mijn moeder werkt daarnaast ook nog goed betaald. En we komen einde van het jaar maar net rond.Werken loond niet hier
Naar school gaan loont welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja het is idd duur. maar mijn vader werkt voor zichzelf . echt propvol soms meer dan 50 uur per week . Mijn moeder werkt daarnaast ook nog goed betaald. En we komen einde van het jaar maar net rond.Werken loond niet hier
Had dat geld in mij gestoken, kon ik me ook eens fatsoenlijk uitleven in A'dam ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
In guldens dus gewoon rond de 9.000 gulden he![]()
nee ik bedoel dat rijles zo duur is. omdat mijn vader rij instucteur is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Frazz het volgende:
[..]
Hmm wat voor werk doen ze dan, en wat voor huis hebben jullie dan? Ik zit zelf voor een huurflatje te kijken sliedrecht dat zou ik net kunnen betalen als ik ietsies meer ging verdienen
Mn vader heeft genoeg voor ons allemaalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Rijden niet, maar ik schijn een probleem te hebben met concentratiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo moeilijk?![]()
Aah ok, komt door het bier dat ik dingen door elkaar haalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat rijles zo duur is. omdat mijn vader rij instucteur is.
Jullie zijn zeker rijk of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef BObNL het volgende:
moeder is trouwens Analiste ijsselland ziekenhuis. Waar balken ende lag jah
Daar is melaniequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Die sc gaan we snel voor sc!
geven hier miss ook wat veel uitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mn vader heeft genoeg voor ons allemaal![]()
Míjn papa werkt bij de Mc. Donalds!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mn vader heeft genoeg voor ons allemaal![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had dat geld in mij gestoken, kon ik me ook eens fatsoenlijk uitleven in A'dam ofzo..
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
MaRySe, ben jij voorzien van een vriendje?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hier niet wil je zeggenOuders zijn gescheiden, van alles twee dus
Ik woon bijna naast een mc donaldsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Míjn papa werkt bij de Mc. Donalds!.
Want het OV is volmaakt of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een OV dus ben ik een rijbewijs niet nodig.
ik woon naast een politieburoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik woon bijna naast een mc donalds
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
die kon ik niet eerder. Wel kut voor je
Had ik ook gedaan ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef Frazz het volgende:
[..]zoals eerder gezegd, had het liever in mn eigen huisje gestoken. Maar goed heb nog wel genoeg over om straks te gaan feesten in Salou en dat rijbewijs tijdelijk te vergeten
Zeg dat nou niet, nu moet ik weer denken aan een goede vriendin die nu met dr gat in Italie zit, en ik mag dr niet bellen omdat ze geen of te weinig beltegoed heeftquote:
Zal wel stinken in jouw huisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga je er ook vaak heen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Absoluut, ik kan vrijwel overal komen ermee.quote:
Ze zijn nog niet officieel gescheiden en het begon 3 jaar geleden.quote:
Dat vraag ik me nou ook wel eens af.quote:
Zoals ik net ook al zei, ik ben op zoek naar een huurflatje in Sliedrecht (wat dichterbij Tiel zodat ik es wat makkelijker naar mn zus toe kan) sta daar nu al ingeschreven, als ik 200 euro per maand meer verdien kan ik dat ook betalenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan ja..
Had je ws meer plezier aan gehad nu. Ben je op zoek naar een huurwoning of koophuis?
Subway is wel duur btw. Een upgrade van 15 cm naar 30cm kost iets van 2,25 euro ofzo...quote:
Wel vervelend dat het zolang duurtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet officieel gescheiden en het begon 3 jaar geleden.![]()
Ze zijn nog aan het onderhandelen enzo![]()
Wat doe je nu voor werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zoals ik net ook al zei, ik ben op zoek naar een huurflatje in Sliedrecht (wat dichterbij Tiel zodat ik es wat makkelijker naar mn zus toe kan) sta daar nu al ingeschreven, als ik 200 euro per maand meer verdien kan ik dat ook betalenzodra ik mn diploma heb (hoop 1 oktober) dan probeer ik ook te solliciteren naar een andere baan, of promotie te krijgen bij mn huidige werk
Dat meen je ook ff ofzo?quote:
Tjah als er geld is dan is het een moeilijkere procedurequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:54 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wel vervelend dat het zolang duurtBeter als het snel afgehandeld is lijkt mij.
Maar het is wél lekker.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Subway is wel duur btw. Een upgrade van 15 cm naar 30cm kost iets van 2,25 euro ofzo...
hoi , daten ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.
Zag ik toch zo een leuk shirt.
"One boyfriend is not enough"
Ze willen de waarheid niet onder ogen komen.quote:
Weet je dat niet (meer)?quote:
Ik heb zon zin om dat biertje wat hier staat op te maken, en dan te gaan slapenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:56 schreef brainster het volgende:
Ik heb opeens toch zo'n zin in die sinaasappel-kiwi sap van AH![]()
Zijn er geen wettelijke vaststellingen daarvoor ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Tjah als er geld is dan is het een moeilijkere procedure![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:56 schreef brainster het volgende:
smoogie !!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:56 schreef brainster het volgende:
Daarom ga ik vaak voor de dagspecial van 1.99 euro. Je hebt dan hetzelfde broodje maar je moet alleen zeggen dat je de dagspecial wil. Op woensdag is dat bijvoorbeeld een kalkoen broodje, 15cm en slechts 1.99 euro. Zeg je geen "dagspecial" dan betaal je gewoon 3,75 ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Maar het is wél lekker..
Idd niet te vaak doen, nee.
Wist je dat als je als vrouw kies om voor kinderen te zorgen, dat je dan geen carrière kan maken. Zo loop je dus veel geld mis. Foute keuze om kinderen te nemen? Allerminst. Is het rechtvaardig dat als er genoeg is voor iedereen dat je dan je kinderen en vrouw laat verrekken? Ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zijn er geen wettelijke vaststellingen daarvoor ?
Weet dat je er als werkende man flink achteruit gaat als je gaat scheiden![]()
Ja, ik heb een slecht geheugen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:56 schreef Frazz het volgende:
[..]
Weet je dat niet (meer)?
Ik werk in de ICT, bij een netwerkbedrijfje beetje computers fixen enzo
Voor de rest is de winkel wel mooi, ruim enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:58 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey ik werk bij appyheijn ja. Ff dimme wij verkopen geen troep![]()
En ik wou net overstappen op software ontwikkelingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:59 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een slecht geheugen..
Mja, zal ik onthouden voor als m'n pc weer is gecrashed..
Ok, en nu?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:59 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wist je dat als je als vrouw kies om voor kinderen te zorgen, dat je dan geen carrière kan maken. Zo loop je dus veel geld mis. Foute keuze om kinderen te nemen? Allerminst. Is het rechtvaardig dat als er genoeg is voor iedereen dat je dan je kinderen en vrouw laat verrekken? Ook niet.
Jah vind ook dat je dan lekker moet wachten tot kinder het huis uitzijn. Ik ben het er ook zeker mee eens . met die regelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:59 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wist je dat als je als vrouw kies om voor kinderen te zorgen, dat je dan geen carrière kan maken. Zo loop je dus veel geld mis. Foute keuze om kinderen te nemen? Allerminst. Is het rechtvaardig dat als er genoeg is voor iedereen dat je dan je kinderen en vrouw laat verrekken.
Dan ben je een collega van mn exquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:58 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey ik werk bij appyheijn ja. Ff dimme wij verkopen geen troep![]()
Dat is wel heel direct he.quote:
Wat is je probleem. Hij zegt dat de man achteruit gaat, met zo'n smiley erachter. Ik ga er even op door. Hoef je niet zo dom te doen.quote:
Das waar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wat is je probleem. Hij zegt dat de man achteruit gaat, met zo'n smiley erachter. Ik ga er even op door. Hoef je niet zo dom te doen.
Dag is net begonnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze dag is ook weer voorbij
Helaasch geen subway in de buurt van Tiel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom ga ik vaak voor de dagspecial van 1.99 euro. Je hebt dan hetzelfde broodje maar je moet alleen zeggen dat je de dagspecial wil. Op woensdag is dat bijvoorbeeld een kalkoen broodje, 15cm en slechts 1.99 euro. Zeg je geen "dagspecial" dan betaal je gewoon 3,75 ofzo.![]()
Ga je nog een forumpje fixen of niet ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
En ik wou net overstappen op software ontwikkeling
Weet opeens niet meer waar Tiel ligt
Wel waar!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
http://www.sancotec.nlquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ga je nog een forumpje fixen of niet ?
ah brood en vlees heeft leuke meidenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dan ben je een collega van mn exdie werkt ook in de AH, kheb dr daar voor het eerst gezien
Tiel ligt bij Kesteren dacht ik zo. Tussen Nijmegen en Geldermalsen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Frazz het volgende:
[..]
Erg lekker iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Helaasch geen subway in de buurt van Tiel..
Maar: [afbeelding]!
Ik ook vast wel weer ofzo...quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:05 schreef BObNL het volgende:
ik over uurtje of 2 en een half
Minder lekker; een sprinkhaan op de muur die ik niet durf te pakken.quote:
''quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Minder lekker; een sprinkhaan op de muur die ik niet durf te pakken..
kewl ik wil ook sprinkhanen . ik heb alleen spinnen en muggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een sprinkhaan op de muur?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Welterusten !quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:04 schreef Petertjuhh het volgende:
Hey ik ben weg voor vandaag. Ik ga vandaag slapen
Ik ben nog helemaal van slag van d'r antwoord.quote:
*aai over bol smiley*quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal van slag van d'r antwoord.![]()
![]()
Oki. Veel plezier!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga nog even tv kijken
misschien kom ik dalijk terug
Kloptquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tiel ligt bij Kesteren dacht ik zo. Tussen Nijmegen en Geldermalsen.
Via het raam naar binnen gekomen denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een sprinkhaan op de muur?![]()
6 als je op pagina's doelt.quote:
Kesteren komen altijd de rekeningen van van de tandarts.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal van slag van d'r antwoord.![]()
![]()
* brainster biedt zich aanquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef BObNL het volgende:
Wie opend de volgende ik ben lui
Mijn tandarts is pas tôf. Een chinees.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kesteren komen altijd de rekeningen van van de tandarts.![]()
Ik doe het wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef BObNL het volgende:
Wie opend de volgende ik ben lui
kut chineesquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
Moar alé zég zéddé gullié voan beuvén dé rivierén?
Néan, doar bén ick hut niét meé eens!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
Moar alé zég zéddé gullié voan beuvén dé rivierén?
Niet spotten met de tandartsquote:
das is het goedquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben geen Chinees. Alhoewel ik toch wel flink veel rijst+satésaus+ketjap+kroepoek op kan.
![]()
Mijn tandarts is een Chinees.quote:
mijn tandarts is een lekkerdingquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:16 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een Chinees..
Mijne ook. Vlakbij de Leyweg?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:16 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een Chinees..
Nee, dat dan weer niet. In Tiel?quote:
Nee, jammer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:18 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. In Tiel?.
Minder Tina's lezen jij.quote:
Zat je er ook voordat ie daarnaartoe verhuisde?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:18 schreef Mattt het volgende:
Ja, ik zit ook bij die Leyweg , bij die chinees!
Ik zit in TIEL!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:18 schreef Mattt het volgende:
Ja, ik zit ook bij die Leyweg , bij die chinees!
Waarom doe jij aan tennis met je tandarts?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
Mijn tandarts is voor PSV en toen heb ik hem expres ingemaakt met tennis!
Ach ja, doh. Want we gaan toch samenwohnen.quote:
Tiel is leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:20 schreef Snqqpy het volgende:
Ja, ik zit ook in Tiel.
Den haagquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:20 schreef Snqqpy het volgende:
Ja, ik zit ook in Tiel.
Omdat we allebei op tennis zitten misschien?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:20 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Waarom doe jij aan tennis met je tandarts?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |