quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Jappr het volgende:
losser? je zit er al meer dan 2 jaar aan vast!
en ach, misschien moet ik jouw wijze raad indeed maar eens gaan opvolgen
hoe is het met dr zusje? lol![]()

Was jij strak?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:12 schreef Sylvana het volgende:
ik was 16, kende hem van uitgaan, bleef stiekum bij hem slapen en het stelde niet echt veel voor

Het was haar vaderquote:Op zondag 17 juli 2005 20:40 schreef taart het volgende:
[..]
Best lullig, ik neem natuurlijk aan dat je vader het doorhad?![]()

Mijn vader zou zeggen. ow ik ga boven wel tv kijkenquote:Op maandag 18 juli 2005 06:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het was haar vader. We lagen onder de deken dus ik weet niet zeker of ie het doorhad, maar ik denk het wel
. We gaven er ook niet echt iets om
.

Ze is behoorlijk nauw, ookal is ze kletsnatquote:

hoeren!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:47 schreef Frazz het volgende:
Hmmm mijn eerste keer iemand beffen/vingeren was nou niet een doorslaand succes. Ik vond dat mens niet eens leuk maar had genoeg bier op en ze vroeg of ik dr wou bevredigen. Kreeg er ook niets voor terug, ze deed het dus duidelijk alleen voor dr zelf

zul je het wel niet goed gedaan hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:47 schreef Frazz het volgende:
Hmmm mijn eerste keer iemand beffen/vingeren was nou niet een doorslaand succes. Ik vond dat mens niet eens leuk maar had genoeg bier op en ze vroeg of ik dr wou bevredigen. Kreeg er ook niets voor terug, ze deed het dus duidelijk alleen voor dr zelf

fijn dat je de andere fokkers daar ff over informeert drizztquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk nauw, ookal is ze kletsnat

quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
fijn dat je de andere fokkers daar ff over informeert drizzt

Ach boeiend, we vonden elkaar ook totaal niet leuk. Mjah je bent dronken en je doet es watquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef avotar het volgende:
[..]
zul je het wel niet goed gedaan hebben

De volgende keer eerst het meisje laten beginnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ach boeiend, we vonden elkaar ook totaal niet leuk. Mjah je bent dronken en je doet es wat

Goeie tip, alleen eerst maar es een meisje zoekenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De volgende keer eerst het meisje laten beginnen

Ga naar een willekeurig discotheek.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:58 schreef Frazz het volgende:
[..]
Goeie tip, alleen eerst maar es een meisje zoeken

En waar denk je dat ik elke week benquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurig discotheek.
Breezer meisjes genoeg te vinden.

Oei.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:06 schreef Frazz het volgende:
[..]
En waar denk je dat ik elke week ben
Maar verder dan zoenen ben ik niet gekomen, en dat is ook alweer een tijdje geleden

Vast welquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oei.
Maar zal wel allemaal goed komen![]()

haha, vertelquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef dazzled het volgende:
Alsof ik een boomstam aan het uithollen was.

Ik had het over dat uithollen btwquote:

Dan had je ook geen vrouw van 50 moeten nemenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef dazzled het volgende:
Alsof ik een boomstam aan het uithollen was.

Ik moest giechelenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:37 schreef Nashje het volgende:
Oh mijn god, nu moet ik het wel vertellen. Whehe.
Vroegah, toen ik in groep 5 zat had iedereen van mijn vrienden (ikzelf ook natuurlijk) in de klas een vriendinnetje. Na school gingen we dan met een paar koppels naar een grasveldje om daar met je vriendin kusjes op elkaar lipjes te geven. Whehe.
M'n eerste tongzoen was wel erg lekker. Had wel een paar pils op maarja.

dat van mij klonk anders ook niet echt geweldigquote:Op zondag 24 juli 2005 01:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik had het over dat uithollen btw
Niet echt duidelijk gequote, mijn fout, nagel me maar aan de schandpaal![]()

Op een oude fiets moet je het leren [14.gif]quote:Op zondag 24 juli 2005 01:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan had je ook geen vrouw van 50 moeten nemen![]()

Jij mag hetquote:Op zondag 24 juli 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat van mij klonk anders ook niet echt geweldig![]()

Ik moest lachenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat van mij klonk anders ook niet echt geweldig![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |