Wacht maar tot ze echt slaap te kort gaat komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow de naïviteit. Je partner gaat dat kind NOOIT, ik herhaal NOOIT, uitbesteden aan oma in die eerste maanden
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:52 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze echt slaap te kort gaat komen.Mijn vrouw is ambtenaar hoor.
![]()
Ik zie het al aan vrienden van ons. Af en toe zijn ze blij dat hun dochtertje bij één van de ouders kunnen brengen maar als ze daar dan is vinden ze het stil.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]![]()
Wij hebben er overigens nu meer moeite mee als hij uit logeren is dan toen ie nog baby was.. Het is zo stil als ie er niet is..
Dat veranderd de zaakquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:52 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze echt slaap te kort gaat komen.Mijn vrouw is ambtenaar hoor.
![]()
Jeutje..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Saskia heeft trouwens nog nooit een nacht ergens anders geslapen bedenk ik me nu opeens
Neuh, gewoon met z'n 3-en een weekendje weg. Maar goed, ze is relatief makkelijk eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Jeutje..Nooit eens lekker met z'n tweeen een weekendje weg oid???
Ook fijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zo af en toe ook nog eens lekker met z'n tweetjes weg is ook errug fijn hoor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh, gewoon met z'n 3-en een weekendje weg. Maar goed, ze is relatief makkelijk eigenlijk
Ik heb daar eigenlijk helemaal niet zo veel behoefte aan. Ik zie ook eigenlijk de toegevoegde waarde niet van zonder Saskia een weekend weg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:38 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Ook fijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zo af en toe ook nog eens lekker met z'n tweetjes weg is ook errug fijn hoor...![]()
Nou wij wel hoor... We houden verschrikkelijk veel van ons mannetje, maar een keertje egoistisch lekker met z'n tweetjes ertussen uit, hotelletje, restaurantje, filmpje...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk helemaal niet zo veel behoefte aan. Ik zie ook eigenlijk de toegevoegde waarde niet van zonder Saskia een weekend weg.
Heeft niets met ontaarde ouders te maken, maar meer met behoefte denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Nou wij wel hoor... We houden verschrikkelijk veel van ons mannetje, maar een keertje egoistisch lekker met z'n tweetjes ertussen uit, hotelletje, restaurantje, filmpje...
We zijn ontaarde ouders..
Hier hetzelfde!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef LadyS het volgende:
Volgens mij zou ik, als ik een weekendje zonder Amber weg zou gaan, haar toch alleen maar zodanig missen dat het hele weekend verpest is
Ze is ook nog nooit uit logeren geweest
And I quote:quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk helemaal niet zo veel behoefte aan. Ik zie ook eigenlijk de toegevoegde waarde niet van zonder Saskia een weekend weg.
Reden genoeg lijkt mij.quote:Ow, ik had het toch over mijn libido? Na ongeveer anderhalf jaar begint het weer enigzins op zijn oude nivo te komen....
Kan je niet neuken als je dochter slaapt dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef dutchie het volgende:
[..]
And I quote:
[..]
Reden genoeg lijkt mij.![]()
Zoon in ons geval...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je niet neuken als je dochter slaapt dan?
Maar E.T. eens ouderwets alle hoeken van de kamer laten zien en woest luid nemen? Lukt dat ook als dat prinsesje zo dicht in de buurt is?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je niet neuken als je dochter slaapt dan?
Die kleine van ons is geregeld uit logeren..quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef dutchie het volgende:
[..]
Maar E.T. eens ouderwets alle hoeken van de kamer laten zien en woest luid nemen? Lukt dat ook als dat prinsesje zo dicht in de buurt is?
Nee, alleen daarvoor is het al goed om af en toe even het kind te laten wieberen.
zegt zij waarvan haar zoon welgeteld al 4 of 5 keer uit logeren is geweestmaar ja, het vooruitzicht hè
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef dutchie het volgende:
Maar E.T. eens ouderwets alle hoeken van de kamer laten zien en woest luid nemen?
Gaat prima hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef dutchie het volgende:
[..]
Maar E.T. eens ouderwets alle hoeken van de kamer laten zien en woest luid nemen? Lukt dat ook als dat prinsesje zo dicht in de buurt is?
Nee, alleen daarvoor is het al goed om af en toe even het kind te laten wieberen.
zegt zij waarvan haar zoon welgeteld al 4 of 5 keer uit logeren is geweestmaar ja, het vooruitzicht hè
* Rekkie ookquote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog meldt zich weer eens een keertje...
En? Hoe is het met deze (nieuwe) vader???quote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog meldt zich weer eens een keertje...
Carmen is inmiddels ruim twee en een half jaar oud. Bevalling? Pff, dat lijkt al eeuwen geleden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:58 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
En? Hoe is het met deze (nieuwe) vader???
Bevalt het een beetje na de bevalling??![]()
Kletsen doet ze nog niet (verstaanbaar, wellicht is de reden je bekend?). Eigenwijs, allejezus zeg niet te geloven. En ontdekken doet ze ook ja...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Kbot2000 het volgende:
Dat vergeet je snel he??? zo'n bevalling...
2,5 mooie leeftijd, lekker kletsen, eigenwijs zijn... heerlijk de wereld ontdekken...
quote:
Inmiddels in onze dochter bijna 7 maanden en slaapt nu het klokje rond..... laatste fles circa half acht.....quote:Op maandag 5 december 2005 15:38 schreef Rekkie het volgende:
Nou deze papa vind alles helemaal te gek. Ik geniet met volle teugen van onze dochter (Manou).
We treffen het eigenlijk heel erg, want onze nachtrust heeft niet te lijden.
Ze slaapt van ca 23:30 tot en met 08:30 (leeftijd = 4 maanden).....
Ze is tevens een erg vrolijk kind.
Ik heb gelukkig nog niet hoeven ervaren hoe het is om gedwongen van huis te moeten zonder mijn kind te zien.
Ze heeft nu 1 nacht bij opa en oma geslapen..... en dat is me reuze mee gevallen.
Sorry, oorzaak niet bekend, heb ik gemist... *ff zoeken gaat*quote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kletsen doet ze nog niet (verstaanbaar, wellicht is de oorzaak bekend?). Eigenwijs, allejezus zeg niet te geloven. En ontdekken doet ze ook ja...
Mooie leeftijd zeker. Ze zit goed in haar vel, laatste tandje is bijna door en dat scheelt veel slapeloze nachten...
En de bevalling? Dat was echt een fluitje van een cent, zegt mevrouw DD nu ook nog steeds...
Manou ook.... dat gepiel met flessen 's nachtsquote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen sliep (vanaf laatste voeding om half 12) na 8 dagen door...
Liam heeft dat concept nooit echt helemaal begrepen..quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef Rekkie het volgende:
Ze vertoeft nu vaak in haar loopstoel en schatert het uit van het lachen.... helemaal geweldig.
Wij hebben vrij kort na de bevalling al de beslissing genomen om hem 's avonds lekker te laten slapen, als hij honger had werd ie wel wakker... na 2 maanden sliep hij 's nachts door...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen sliep (vanaf laatste voeding om half 12) na 8 dagen door...
Ik vraag me af of je de reden vindt hier...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Sorry, oorzaak niet bekend, heb ik gemist... *ff zoeken gaat*
Heerlijke tijd, geduld is een schone zaak... en dat heb ik niet...die van ons is net 2 en ook zo lekker eigenwijs, af en toe kan ik hem wel achter het behang plakken.....
![]()
Liam moet nog steeds zijn achterste kiezen krijgen... we wachten af..![]()
Fijn, een "makkelijke" bevalling... Belana deed er 19 uur over geloof ik...![]()
Manou begrijpt het uitstekend..... als mijn vriendin in de keuken is en zij is in de kamer, weet ze dondersgoed hoe ze zo snel mogelijk in de keuken moet zijn!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Liam heeft dat concept nooit echt helemaal begrepen..loopstoel???? tisdat????
ok, thanks... duidelijk..quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je de reden vindt hier...Anyway, Carmen heeft Down Syndroom en die gaan later praten. Het blijft nu bij apa (dat ben ik), abba (mama) en apen (gefluisterd - slapen).
De verloskundige was om 7 uur bij ons en zei: bel maar als het niet meer gaat. Ik belde om half 8 terug, acht uur begonnen met persweëen, half 9 baby!![]()
Hoe oud is die van jou nu?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:02 schreef Kbot2000 het volgende:
Ja wel goed eigenlijk... Moet toegeven dat mijn geduld aardig op de proef gesteld word bij tijd en wijle, maar dat hoort erbij.
Wel heerlijk om te zien hoe dat mannetje vormt en een eigen willetje begint te krijgen en de grenzen aan het verkennen is.
Die van ons is nu bijna 2,5. Een eigen willetje hebben ze idd al heel vroeg, maar zodra ze tegen de 1,5 aan gaan lopen(althans bij die van ons) krijgen ze door dat het woordje NEE van invloed is op de reactie van papa en mamaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hoe oud is die van jou nu?
Die van mij is komende maandag 4 weken. Het is mijn eerste dus mijn hele leven stond echt op zijn kop maar ik krijg nu het idee dat ik er een beetje grip op krijg.![]()
De kleine groeit best snel en hij lijkt nu al echt een eigen willetje te hebben. Mijn vrouw vind hem een kloon van mij dus ze maakt haar borst vast nat voor als hij ouder wordt zegt ze.![]()
Is heel gezellig hoor, met z'n vijven op stap.quote:Op zondag 21 mei 2006 07:31 schreef Kbot2000 het volgende:
En ik kan me heel goed voorstellen dat je leven op z'n kop stondWas bij mij de eerste(bijna 9 en woont bij zijn moeder) zo en met Liam ook weer hoor. En nu is nummer 3 onderweg...... En dus moeten we straks in ieder geval met z'n 4'en en soms met z'n 5'en dingen gaan doen.... Ik hou me hart vast
Tuurlijk weet je dat het kind er aan komt. Maar ik denk dat de één er zich geestelijk beter op voor kan bereiden als de ander. Er zijn zoveel dingen op me afgekomen wat ik niet wist of wat ik had onderschat.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp niet goed dat jullie hele leven op z'n kop stond.
Je wist toch immers wel een aantal maandjes dat het kind eraan kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |