En en en.... ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:29 schreef pyl het volgende:
Welkom bij RJP voor Dummies
Opzet:
"RJP voor Dummies" is een spin off van Raad-je-Plaatje (RJP), het succesnummer van C&H. Ooit begonnen door Seborik, toen Yvonne hier de scepter zwaaide, gooide deze reeks spoedig hoge ogen op het wat reacties betreft tot dan toe kwakkelende C&H forum.
Langzaam is Raad-je-Plaatje geëvolueerd tot een bezigheid voor ingewijden. Dit kwam vooral doordat gaandeweg de te raden plaatjes steeds moeilijker werden en dus steeds minder deelnemers trok. Alleen door een beroep te doen op mighty Google zijn de afgebeelde personen uiteindelijk te raden. Dit geeft natuurlijk niet, zolang degenen die eraan meedoen er schik in hebben. Echter hierdoor is Raad-je-Plaatje wel enigszins verwijderd geraakt van de oorspronkelijke bedoeling. Namelijk probeer het plaatje te raden gebruikmakend van de juiste vragen en je parate kennis.
"RJP voor Dummies" is een poging om die oorspronkelijke bedoeling van het spelletje weer in ere te herstellen, zonder verder afbreuk te doen aan Raad-je-Plaatje. Misschien een vergeefse poging, we zullen wel zien.
Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, waaronder ik mezelf ook reken, kunnen dan terecht in "RJP voor Dummies
- 1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede buren van RJP
Opgezocht...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:37 schreef wyccie het volgende:
Oh...ik dacht dat ik haar naam al net had opgeschreven (had het opgezocht heel stiekempjes)
Behalve het gebruikelijke gewauwel heb je niets gemist.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:36 schreef pos het volgende:
uit zweden sooty? of heb ik wat gemist?
Komop. Je weet wie het is. De naam moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:40 schreef wyccie het volgende:
Sorry, niet zo boos kijken.... dacht dat sooty al genoegen nam met het feit dat ik wist dat zij het zusje van Victoria is. Maar ik wilde zelf nog weten hoe ze heet.
Ouwebrombeer..... Tssss je lijkt pyl wel,ook zo'n vaste klant van Twee voor twaalfquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef tong80 het volgende:
Trek je niks aan van Fotoloog hoor, da's een ouwe brombeer die eigenlijk scheidsrechter ipv modje had willen worden.
Maar Soot, dat heeft ze toch al lang gezegd: "Heb het ff opgezocht, Madeleine dus"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:43 schreef sooty het volgende:
Komop. Je weet wie het is. De naam moet geen probleem zijn
Mevrouw Pyl ?quote:
Mmmmmmmm...........meteen maar naar de kern hč?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Elvis en z'n moeder ?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dus eerst dat haar naam met een A begon... maar het is Madeleine. Ze is inderdaad knap.
Je moet je mening niet aan me opdringenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:49 schreef sooty het volgende:
[..]
![]()
De mooiste Europese prinses; Hoe moeilijk is dat![]()
Mevrouw overleed in 1995; het jongetje dat ze vastheeft is verder tamelijk onbekend gebleven; hij sneuvelde in 1944. Zijn jongere broers daarentegen werden erg beroemd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:49 schreef wyccie het volgende:
Hintje?
Je doelt op de moeder van de Marx brothers? Nope.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:54 schreef wyccie het volgende:
Mevrouw Marx??
Niet oma Kennedy Tong, maar mama Kennedy, stichtster van de dynasty!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Oma Kennedy ?
Dat begrijp ik, maar ze is niet beroemd om haar kleinkinderen............quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
Die bedoel ik ze is veelvoudig oma pyl
Oef, mocht ze willen..............quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:04 schreef pos het volgende:
sophia loren?
Jullie geven mevrouw wel grote complimenten. Zal ze vast blij mee zijn, maar wat mij betreft is ze niet hors categorie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:05 schreef wyccie het volgende:
Zeker niet Raquel Welch?
Een H geloof ik.quote:Wa's dat op d'r knie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |