Dies vol.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef LostFormat het volgende:
Voortaan je cola in de koelkast zetten.
Flikker die lege doosjes voor de ijsklontjes er dan uit, dan kan de cola er weer inquote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:07 schreef Mr-Z het volgende:
Zeg dat tegen die paupers.. wij hebben hier niet veel aan![]()
JA WANT COLA DAUW JE IN DE VRIEZER OF IJSKLONTE IN DE KOELKAST BEN JE DEBIEL OF DOE JE MAAR ALS OF?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Flikker die lege doosjes voor de ijsklontjes er dan uit, dan kan de cola er weer in
Geen problemen maken, die er niet zijn...
pleur het spul van die paupers uit de koelkast en je cola erin.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
Godverdomme, elke keer als ik ijsklontjes wil pakken is er een of andere pauper die ze op heeft gemaakt en niemand die ff nieuwe maakt. Kan ik weer zelf gaan doen en heb ik warme cola.![]()
![]()
![]()
Paupers hiero...![]()
![]()
![]()
JA IK BEN DEBIEL, DAAROM DOE IK MIJN CAPS LOCK AAN!!!111!!!!!11111quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JA WANT COLA DAUW JE IN DE VRIEZER OF IJSKLONTE IN DE KOELKAST BEN JE DEBIEL OF DOE JE MAAR ALS OF?
cola drink met 3 ijsklontjes en een half schijfje citroen.... jij barbaar!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:31 schreef thomastux het volgende:
ijsklontjes in je cola? barbaar! cola drink je puur, zonder die water-toeveogende tanden-pijnigende vierkante rotdingen!
Caps....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:36 schreef Myers het volgende:
JA HALLO DAN HAAL JE IETS UIT DE KOELKAST WAT NIET ZO BELANGRIJK IS EN DOE JE DIE FUCKING COLAFLES IN DE KOELKAST, IS HET NOU ECHT ZO MOEILIJK?
IK KOTS OP MENSEN DIE EEN COLAFLES NIET IN DE KOELKAST ZETTEN EN HET WARM LATEN WORDEN, COLA HOORT GODVERDOMME KOUD TE ZIJN.
Of gewoon een paar gaatjes in de rubber maken, werkt ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:54 schreef El_Rolando het volgende:
Het hele vriesvak met water volgooien.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:31 schreef daeri het volgende:
[..]
Of een amerikaanse koelkast.. werkt prima hier
Dat doe je zeker om de vriezer koud te houden tijdens de warme dagen van het jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:08 schreef Mr-Z het volgende:
ik gooi trouwens altijd aan het begin van de zomer de complete vrieskist vol met ijsklontjes![]()
oeh, zwaar niet dus! denk je echt dat John Stith Pemberton m zo bedoeld heeft? Het is een medicijn man, je neemt je hoestdrank toch ook niet on the rocks?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:37 schreef matjas het volgende:
[..]
cola drink met 3 ijsklontjes en een half schijfje citroen.... jij barbaar!
ook een optie..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Het_Biertje het volgende:
Drink bier .
Hier ook, geweldig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:31 schreef daeri het volgende:
[..]
Of een amerikaanse koelkast.. werkt prima hier
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef Fratz het volgende:
[..]
pleur het spul van die paupers uit de koelkast en je cola erin.
De Beste oplossing.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Het_Biertje het volgende:
Drink bier .
met ijsklontjes!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Het_Biertje het volgende:
Drink bier .
bier, bier, bier, altijd maar bier, wat is dat voor doorgroepsdruk opgelegd verdovend middelquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:18 schreef thomastux het volgende:
[..]
bier, bier, bier, altijd maar bier, wat is dat voor doorgroepsdruk opgelegd verdovend middel
tis pure bier misbruikquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:31 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat smaakt er dan anders aan? 't Is maar een klein beetje bevoren water....
Hmm, teveel bier op jij! Geef je bier aan mij!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:39 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
In Drenthe kun je er voor dood vermoord worden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |