Ikzelf heb in het begin gevonden via via en met PAP. Waar ik nu woon is via een agence.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef boskov het volgende:
[..]
Maar hoe heb jij onderdak gevonden daar?
Hier staan nog wat hoteltips: TRV-meet: nu internationaal!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand een beetje leuk, klein romantisch hotel in het centrum aanraden?
Budget?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand een beetje leuk, klein romantisch hotel in het centrum aanraden?
Maakt niet zoveel uit...maar het hoeft niet de George V te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Budget?
Ik weet ondertussen de naam .. het is "le Troubadour" of "the Troubadour"quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef Vava het volgende:
@ Henk_Telefoon, ik ben wel benieuwd naar dat restaurantik hou wel van zulke dingen. Ligt dat aan die olijfgroene metrolijn? Die rechtstreeks naar Gare St. Lazare gaat en langs Galieni komt?
Ik was vorig jaar met mijn tante uit de Filipijnen in Parijs, zij was daar voor het eerst. We hebben gewoon zo'n stadstour van een ochtend gedaan met de bus. Ik vond het ook leuk ook al was ik al eerder in Parijs geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Jape het volgende:
Ik vertrek komende maandagochtend met de Thalys naar Parijs, voor 4 dagen, samen met mijn vriendin. Ze is nog nooit in Parijs geweest, dus alle bekende bezienswaardigheden zullen wel de revue passeren, maar dat vind ik niet zo erg. De laatste keer dat ik er was is ook alweer een jaar of 6 geleden, en ik heb ook nog niet al die dingen gezien.
Dit topic (en zijn voorganger) was wel nuttig, mochten er nog meer tips zijn dan hoor ik het graag
Gallieni kun je je auto goed kwijt en zit aan het eind van metrolijn 3, prijs geen ideequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:23 schreef marcom2 het volgende:
Ik had er al een apart topic voor geopent maar zal m'n vragen nog is stellen in het centrale Parijs topic, want samen met een stel vrienden ga ik dit weekend naar Parijs. Nu wilden we met de auto gaan, maar we willen het drukke stadsverkeer van Parijs zelf een beetje mijden. Ik heb wel eens gehoord dat er grote stations buiten de stad zijn waarvan je de stad in kan gaan per trein/metro.
Heeft iemand hier ervaring mee, welke stations zouden jullie aan kunnen raden, is het veilig om daar je auto te stallen en wat kosten de parkeerplekken daar?
Daarnaast weet iemand een goed youth hostel in de buurt van Montmatre (schilderswijk)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |