quote:
Ik wil jullie trouwens op een leuk restaurantje wijzen. Tussen de metro stops Pere Lachaise en Belleville zit een heel klein restaurantje, ik ken de naam helaas niet. Het is een zeer multiculturele wijk en je zou het hier absoluut niet verwachten, wanneer je het restaurantje ziet weet je meteen wat ik bedoel. Het heeft een piepklein terrasje van hout en het heeft een zeer klassieke uitstraling. Het restaurantje is zeer bekend onder beroemde mensen (ik heb het getekende gastenboek mogen zien). Deze man spreekt vele talen en wil graag met zijn gasten in contact zijn. Ik ben er verscheidene malen geweest. Ik kreeg op een gegeven moment mijn maaltijd gratis omdat ik verscheine mensen had meegnomen naar zijn restaurantje. Ik heb echt uren met die man kunnen praten (hij spreek minstens 6 talen).
ow daar heb ik zo'n beetje gewoon joh, kwam daar ook vaak voor een terrasje ofzo maar dat restaurantje heb ik nog nooit gezien.
boskov sorrie ik zou het niet weten. Maar 20 is het arr dat hier boven beschreven wordt geloof ik. waar dus ook pere lachaise in ligt en daar heb je wel een hoop flats(maar niet bijlmer achtig!!) die veel mensen dus met zn tweeën huren. Ik had zelf het idee dat er veel studenten bij clichy woonde (17)
*edit* Ik weet nog dat ik toen ik een fietstocht maakte langs het kanaal st Martin (AANRADER) ik langs een oude fabriek kwam die nu werd omgetoverd tot studentenhuis. Echt fantastisch een grote oude fabriek met ramen van 2 meter hoog en langs het kanaal ik werd meteen jaloers op de studenten die hier in de toekomst gingen wonen.
Mijn vriendin in Parijs heeft gelukkig een appartementje gevonden bij een Frans meisje dat in Montparnasse woont. Toplocatie dus
![]()
Heb ik ook weer een logeer adres;)
Verder ben ik nu 1,5 maand (en die 1,5 maand voelt echt als 5 jaar geleden) terug en het begint echt een beetje te knagen hoor
![]()
Ik had niet verwacht dat ik echt heimwee zou krijgen maar het ziet er wel naar uit.
helpt ook niet dat ik nu een studie tuinarchitectuur doe, en dus tijdens mijn colleges aan de lopende band prachtige dias van luxembourg te zien krijgOja zal mezelf er dit weekend eens toe zetten om eens een verslagje te schrijven van mijn parijstijd