Ik heb een korte baardquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef Dead-Doll het volgende:
Straks lijk je nog op de kerstman..
Of erger; op sinterklaas.
Hihihihi.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik MOET hem afscheren ivm hygiëneregels op mn werk
Anders kom eens op bezoek dan laat ik je mijn ijskast met bier zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef tonks het volgende:
Waarom doe je altijd alsof je bier drinkt tlk? terwijl het enige wat jij drinkt kindercola is
Jawelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef XiChico het volgende:
[..]
uh.. heeft die kerel geen tussenschotje in zijn neus ofzo?
oftwel je zit volledig onder de plak en moet je scheren van je vriendin...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:21 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Prikt/kriebelt bij het zoenen.Tenminste, volgens mijn vriendin.. dus scheer ik, staat ook wat minder zwerver achtig in combinatie met mijn lange haar..
waaarom.. is vakantie niet juist de tijd om je wat minder te scheren...?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb mijn stoppelbaard weer
Morgen gaat hij er wel weer af
op vakantie
Stoppelbaard lijkt me vet, jammer genoeg heb ik zon dikke haren en geen tondeusequote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef switchboy het volgende:
Ik heb altijd een stoppelbaardje, tondeuse ftw
daar komt het verschil van drinken en bezitten in het spelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders kom eens op bezoek dan laat ik je mijn ijskast met bier zien.
Nog weinig tussenschot te zien hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel. Komt door de belichting of schaduw ofzo
.
[afbeelding]
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |