Is dat zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Het is algemeen bekend dat prinsen als Laurant van Belgie en Charles van GB de islam een warm hart toedragen
Ja, daar zou ik ook wel eens een bron van willen zien. Mij is het in ieder geval niet 'algemeen bekend'..quote:
Christina en Marijke zijn één en dezelfde. Jij bedoelt Christina en Irene...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef ChrisJX het volgende:
Al waren Christien en Marijk nog slechter af
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Christina en Marijke zijn één en dezelfde. Jij bedoelt Christina en Irene...
Ze heette Marijkequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Ik zat in de war met Laurentien/Petra, dacht dat Marijke eerst Petra heette...
We zullen je vreselijk missen..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef Dezz het volgende:
Als het er ook van zou komen (wat ik sterk betwijfel) dan verkas ik.
Laurant heeft tijd doorgebracht bij de Berbers in Noord-Afrika en draagt de islam volgens een uitzending van het nieuws op Canvas enige tijd geleden de islam een warm hart toe.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, daar zou ik ook wel eens een bron van willen zien. Mij is het in ieder geval niet 'algemeen bekend'..
Niet gewoon een bevriend staatshoofd? Ik dacht nl dat het een of andere Saoedische prins was.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:25 schreef HarigeKerel het volgende:
De peetoom van zijn kindje is ook een moslim.
Ophef over keuze peetoom voor Belgische prinsesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Niet gewoon een bevriend staatshoofd? Ik dacht nl dat het een of andere Saoedische prins was.
Bovendien heeft Bush ook Saoedische vriendjes, dus dat zegt niets
Hoezo? Is het Nederlandse volk dan grotendeels protestands/gereformeerd/whatever? Het koningshuis is niets meer dan een geromantiseerd overblijfsel uit minder beschaafde tijden. Een soort monumentaal instituut.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:00 schreef Renmaestro het volgende:
Ach, waarom niet? Het koningshuis vervult immers ook een representatieve functie.
Nee, maar vroeger waren de meeste Nederlanders dit wel, hierdoor liggen protestanten veel beter in de samenleving dan moslims omdat de cultuur van moslims veel verschilt. Deze Koning(in) kan problemen krijgen omdat hij/zij voor veel omstreden regels zou zijn of dingen anders bekijkt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Is het Nederlandse volk dan grotendeels protestands/gereformeerd/whatever?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |