tis een schandequote:Op donderdag 21 juli 2005 08:42 schreef dolle_hond het volgende:
wordt weer wat later vandaag
stoer hequote:Op donderdag 21 juli 2005 09:07 schreef Tranceptor het volgende:
Zijn er nou godver nog geen cijfers?
Wat is dit voor tweedehands baggertoko?
ja maar dolle...... wat moet ik danquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stoer he
weet je wat, tis dat ik je post niet gelezen had, vandaar dat ik ze niet meer edit, maar de komende tijd post ik gewoon geen cijfers meer
Waarom dat nou niet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stoer he
weet je wat, tis dat ik je post niet gelezen had, vandaar dat ik ze niet meer edit, maar de komende tijd post ik gewoon geen cijfers meer
t is elke dag wel iemand anders die er over ligt te emmeren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarom dat nou niet?![]()
Tis maar een geintje hoor.![]()
Misschien moet je dat gezeur niet zo serieus nemen. Want iedereen is hier heel blij met jou en wat je voor ons doet dolle. Echt waar. Als iemand gaat zeuren, is het meestal een grapje. Wat T net had neergezet was ook een grapje. En eerder had je neergezet dat je geen zin had (of zo iets) en toen had iedereen daarvoor respect. Dus nogmaals, trek he je niet zo veel aan. Wij zijn blij met je en bedoelen het nooit serieusquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t is elke dag wel iemand anders die er over ligt te emmeren.
alsof alles zo vanzelfsprekend is.
ik kan er niks aan doen dat er geen ouderwetse totals-pagina is en dat er niet automatisch dagcijfers te zien zijn. ik maak ze zelf aan. dat kost tijd en werk. en dat heeft geen 1e prioriteit bij mij aangezien ik er ook niets voor betaald krijg. dus mijn werk bv. gaat voor.
maar als de stand een keer niet voor 9 uur er staat, is dat voor sommigen een teken om te gaan klagen en te gaan baggeren (zoals enkele dagen geleden).
leuk
Neem dat niet zo serieus man, iedereen (inclusief ik) vind het heel tof dat je iedere dag hier weer die totals post.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:27 schreef dolle_hond het volgende:
maar als de stand een keer niet voor 9 uur er staat, is dat voor sommigen een teken om te gaan klagen en te gaan baggeren (zoals enkele dagen geleden).
leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |