Lijkt me juist heel veel sociaal contact daar op irc?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef Angeliquetje het volgende:
Nee van die lui: eeejjj je weet me te vinden hè op IRC....
Nee gewoon es een beetje sociaal contact hebben ze niet meer
Met wat voor soort mensen ga jij om?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef Angeliquetje het volgende:
Moeten ze toch zelf weten ??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef Angeliquetje het volgende:
Jij blijkbaar ook, anders zat je niet op een forum.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Angeliquetje het volgende:
Als je van letters houd...
idd, dom kindquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:52 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook, anders zat je niet op een forum.
Sommige mensen hebben zo'n apperaatje die alles dan voor je voorleestquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Angeliquetje het volgende:
Typt ze op een forumquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Angeliquetje het volgende:
Hou het daar dan volgende keer bij, kijken dus, en blijf van het toetsenbord afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:58 schreef Angeliquetje het volgende:
fok is gewoon als je niks te doen hebt en dan er es kijken...
Meerdere relaties zelfsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Typt ze op een forum![]()
Dat er mensen zijn die verslaafd zijn aan chatten is zonder meer waar, ik ken echter ook zat mensen (ondergetekende incluis) die via IRC een RL relatie hebben gevonden.
klagen is easyquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:06 schreef Angeliquetje het volgende:
Ontopic please....
Stelling is >>>> IRC is irritant .... balluuhhhhh klaguh
Ja mensen, even ontopic!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:06 schreef Angeliquetje het volgende:
Ontopic please....
Dat zelf niet meer eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ja mensen, even ontopic!
Stelling is >>>> Angeliquetje is irritant en moet eens snel een leven gaan fixxen!
Uhm.. wat wil je precies bereiken met dit topic dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:06 schreef Angeliquetje het volgende:
Ontopic please....
Eenschquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Uhm.. wat wil je precies bereiken met dit topic dan?![]()
Wat voor reactie's hoop je nou op..
"Ja, irc is kut."
"*eensch"
"klopt" ?
Hoogstaand topicje dit hoor![]()
Ook weer zo'n bagger opmerking, sinds wanneer is een chat programma wat ~de helft van de internet gebruikers gebruikt, voor breezers ? MSN was er lang voor de breezer hoorquote:
ik quote jou tochquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zolang je het eensch met mij bent, is alles goed![]()
en IRC lang voor MSNquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ook weer zo'n bagger opmerking, sinds wanneer is een chat programma wat ~de helft van de internet gebruikers gebruikt, voor breezers ? MSN was er lang voor de breezer hoor![]()
Yep, en toen was het ook al baggerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Orealo het volgende:
Ook weer zo'n bagger opmerking, sinds wanneer is een chat programma wat ~de helft van de internet gebruikers gebruikt, voor breezers ? MSN was er lang voor de breezer hoor![]()
Ik vergelijk IM's niet met IRCquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, en toen was het ook al bagger
IM's zijn totaal niet te vergelijken met IRC, DCC chats zijn te vergelijken, niet IRC![]()
En mijn reactie was op IRC is kut, MSN is top. Snap je het nu wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Orealo het volgende:
Ik vergelijk IM's niet met IRCik vertel je wat voor een niet-doordachte opmermerking 'MSN is voor breezers" is
![]()
Ok, maar dat doet niets af aan de opmerking zelf.. je kan niet een chat programma dat door 'iedereen' gebruikt wordt koppellen aan een groep mensenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En mijn reactie was op IRC is kut, MSN is top. Snap je het nu wel?![]()
De vergelijking was dus al gemaakt.
Old-school Tristessaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:33 schreef Tristessa het volgende:
* Tristessa slaps Angeliquetje with a large trout..
En wat echt eng is...MIRC ziet er nog vrijwel hetzelfde uit als de eerste versie die ik ooit hadquote:
Oh verrek ja. Nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat echt eng is...MIRC ziet er nog vrijwel hetzelfde uit als de eerste versie die ik ooit had![]()
En die trout zit er ook nog steeds in !
nutteloze topickicks znquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:02 schreef error32 het volgende:
mIRC is n00b, BersIRC voor het leven </spam>
Internet Relay Chat, zeg maar een veredelde verzameling chatboxen (in theorie vaak gesorteerd op interesse/onderwerp).quote:Op zondag 31 juli 2005 15:33 schreef Jett het volgende:
wat is IRC?
Dat is ook echt iets wat je overkomtquote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef Dos37 het volgende:
IRC dat heb ik nog nooit gebruikt zal het ook nooit gaan gebruiken hoop ik
netzo als fok zekerquote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook echt iets wat je overkomt.
Bijna elke java-chatbox op internet is gebaseerd op irc. Maargoed irc is voor chatboxen wat http voor websites is.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef Dos37 het volgende:
IRC dat heb ik nog nooit gebruikt zal het ook nooit gaan gebruiken hoop ik
dikke onzin, ligt er maar net aan welke irc client je gebruikt.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:55 schreef ThA_AngE het volgende:
[..]
Het is /nick <naam> Alle commands beginnen met / of je moet aliassen hebben aangemaakt
![]()
Ik ging er van uit dat ze mIRC gebruiken. Als ze IRC niet kennen, kennen ze andere clients als xchat en bitchx ook niet. Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef error32 het volgende:
[..]
dikke onzin, ligt er maar net aan welke irc client je gebruikt.
zo is er ook een waar dat NICK <nickname> heet, die client heet ook wel telnet/ raw irc protocol![]()
meen me te herinneren (gebruik inmiddels al een paar jaar x-chat) dat je het commando-teken apart kon instellen bij mIRC, '/' is uiteraard wel standaardquote:Op zondag 31 juli 2005 22:49 schreef ThA_AngE het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat ze mIRC gebruiken. Als ze IRC niet kennen, kennen ze andere clients als xchat en bitchx ook niet. Maar je hebt gelijk.: Alle mIRC commands beginnen met /
Ga nou maar weer ßr33z4|-|3|\| op MSN.quote:Ooh oh oh oooh wat een stumperts....
Helemaal vast geroest in hun eigen wereldje genaamd "IRC"
ik heb 3 clients en 5 bots geschreven, ben ik nou een irc nerd?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb heel vroeger eens zo'n script in elkaar geflansd.
Een eggdrop kan je zelf configgen hoor, de basis is er alleen alquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:57 schreef error32 het volgende:
tsss eggdrop![]()
geef mij maar zelf inelkaar geputste dingen![]()
Was jij dat? Verdomme, me eerst geil maken en dan vervolgens je kanarie voor de cam tonen he.quote:Ik ben weleens op IRC geweest met nick: Cindy13.
Das veel leuker dan bots of whatever. Allemaal van die geile mannetjes die je pic willen en een sexchat met je aan willen knopen.......tot je zeg dat je man bent, en 30 jaar
mooie piem0l heb ik he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:34 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Was jij dat? Verdomme, me eerst geil maken en dan vervolgens je kanarie voor de cam tonen he.![]()
wow daar moest ff wat frustratie uitquote:Op zondag 31 juli 2005 13:11 schreef Sturmvogel het volgende:
Wat dacht je dan van die fucking losers die te vinden zijn op een of andere gare kutcamping bij Walibiworld. Campzone! De naam zelf heeft al een enorme negatieve lading bij mij gekregen door al die domme kutpaupers die geen enkele vorm van sociaal leven hebben door zich daar te gaan verscharen onder andere domme kutpaupers die geen enkele vorm van sociaal leven hebben.![]()
geaarsraped door een nerd met een dikke joystick?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
wow daar moest ff wat frustratie uitje mag het hier wel zeggen hoor, wat hebben die mensen jou ooit aangedaan waardoor je nu zo'n trauma hebt?
Naar mijn idee is dat juist sociaal, maar goed het zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:11 schreef Sturmvogel het volgende:
Wat dacht je dan van die fucking losers die te vinden zijn op een of andere gare kutcamping bij Walibiworld. Campzone! De naam zelf heeft al een enorme negatieve lading bij mij gekregen door al die domme kutpaupers die geen enkele vorm van sociaal leven hebben door zich daar te gaan verscharen onder andere domme kutpaupers die geen enkele vorm van sociaal leven hebben.![]()
En hoe is dat anders aan IRC?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:58 schreef Angeliquetje het volgende:
fok is gewoon als je niks te doen hebt en dan er es kijken...
ja, maar zonder die kutsmiley's, superlange namen en irritante avatars.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef 455H07E het volgende:
wat is IRC eigenlijk? Iets als msn en aim?
Je bedoelt gasten van 40quote:Op zondag 31 juli 2005 11:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Vroeger zat ik altijd te chatten met meisjes van 12 op de chatbox van het jeugdjournaal, maar die hebben ze geslotenen bij tmf wordt ik er ook steeds afgekickt
ondertussen 41 denk ikquote:
zonder buzzers, avatars, geluidjes, flashwinksdingen, en nog veeeeel meer zooi die ik vergeten benquote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
ja, maar zonder die kutsmiley's, superlange namen en irritante avatars.
En het is een groeps chat, waar bij je met iemand alleen kan gaanquote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |