Lijkt me juist heel veel sociaal contact daar op irc?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef Angeliquetje het volgende:
Nee van die lui: eeejjj je weet me te vinden hè op IRC....
Nee gewoon es een beetje sociaal contact hebben ze niet meer
Met wat voor soort mensen ga jij om?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef Angeliquetje het volgende:
Moeten ze toch zelf weten ??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef Angeliquetje het volgende:
Jij blijkbaar ook, anders zat je niet op een forum.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Angeliquetje het volgende:
Als je van letters houd...
idd, dom kindquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:52 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook, anders zat je niet op een forum.
Sommige mensen hebben zo'n apperaatje die alles dan voor je voorleestquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Angeliquetje het volgende:
Typt ze op een forumquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Angeliquetje het volgende:
Hou het daar dan volgende keer bij, kijken dus, en blijf van het toetsenbord afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:58 schreef Angeliquetje het volgende:
fok is gewoon als je niks te doen hebt en dan er es kijken...
Meerdere relaties zelfsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Typt ze op een forum![]()
Dat er mensen zijn die verslaafd zijn aan chatten is zonder meer waar, ik ken echter ook zat mensen (ondergetekende incluis) die via IRC een RL relatie hebben gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |