naisquote:
quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user: 'boardpages@localhost' (Using password: YES) in /files/boardpages/toplist.bewes.be/connect.php on line 6
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /files/boardpages/toplist.bewes.be/connect.php on line 7
Kan geen verbinding maken met database. Verwittig aub 1 van de webmasters.
aah op die mannierquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef Jumparound het volgende:
Wat is die site traag trouwens...
Maarja, dat zal wel beter worden... Nu gewoon nog even geduld hebben met het openen van een pagina.
lijkt wel: good old 28k8 days![]()
Ik zie een silverbullet?
@silverbullet: Heb net mn scherm opgemeten, maar volgens mij kwam ik wel aardig uit met afstand van het icoontje tot aan de rand en weer terug...
quote:Saint Admin
Country Belgium
Posted by: Saint on 28-11-2003--12:28:47
Only users that have more than 0 distance are in the list.
Ok, als je er niets van voelt doe ik meequote:
quote:Component 'MSINET.OCX' or one of its dependencies is not correctly registered: a file is missing or invalid
Ik had die ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Eh, is het normaal dat ik een of andere foutmelding krijg na installatie?
Linkje naar het bestand: http://bmt.bewes.be/dl/msinet.exequote:If you get a missing file MSINET.OCX you can download it HERE,open it and let it extract in the BMT folder.
Ja ze hadden een dealtje met Danny gesloten voor de oude serversquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:05 schreef mvdlubbe het volgende:
Die site is wel ontzettend traag zeg.
En toen heeft ie ze maar de helft van de servers gegevenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja ze hadden een dealtje met Danny gesloten voor de oude servers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |