is goed succes met je aankoopquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef pookiebear het volgende:
hmm da's me te ver. Maargoed ik ga in het weekend eens kijken in Nijmegen ofzo. Bedankt voor je info. Ik laat wel wat weten als ik wat gekocht heb.
Hey pwndquote:Op woensdag 5 april 2006 00:21 schreef pwnd het volgende:
morgen als mijn zenderset eindelijk binnen is ga ik met mijn brushless Corally CCT knallen op Gouda. Kijken of ik de 90km/h kan aantippen op dit relatief kleine circuit![]()
Lache man nee ik rij geen 1:6 ik rij 1:10 en 1:12 en meschien volgend jaar beetje 1:8 offroad maar dat is pas voor later nu eerst deze 2klassesquote:Op woensdag 5 april 2006 16:09 schreef McFarmer het volgende:
Mijn ouders bezitten de HMRC (Helderse Modelrace Club - www.hmrc.nl)
Daar rijden ze met 1/6 offroad auto's, vooral HARM's, Lauterbachers en Marders. Het circuit is van kunstgras met een recht eind van +/- 60 meter. Weet niet of er hier veel mensen met 1/6 offroad auto's rijden, maar ook dit jaar is er weer een NK. (ook bij Real80, die link zag ik staan in de OP)
quote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey pwndCorally
ik ga me rdx dit weekend op bouwen. Maar moet voor de Tamiyacup nog wat afbouwen ook
@mewbie heb je heel de winter niet gereden?
Zeker leuke auto om mee tebeginnenquote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef pookiebear het volgende:
Heb er zaterdag 1 gekocht:
[afbeelding]
Heb ik een goede keus gemaakt?
gloeiplugding had ik vannacht vergeten op te laden (aargh).
Vandaag dus erin gedaan, heb hem straks even proberen te starten maar hij sloeg niet aan.
Morgen even proberen als dat gloeiplugding vol is. Hopen dat ie niet met al te veel moeite gaat starten.
Heb net nog even geprobeerd om hem te starten, zonder succes. Heel ver weg was er een hele hele lichte brom te horen af en toe.quote:Op zondag 9 april 2006 18:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zeker leuke auto om mee tebeginnen
In het begin is het starten altijd wat taai. Wel goed in lopen!
Ik ben benieuwd hoe je eerste ervaring is
Het klinkt als of je hem verzopen hebt.quote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef pookiebear het volgende:
[..]
Heb net nog even geprobeerd om hem te starten, zonder succes. Heel ver weg was er een hele hele lichte brom te horen af en toe.
Benzine druppelde trouwens tijdens starten af en toe uit de uitlaat, oorzaak?
Waarschijnlijk gloeiplugsleutel toch maar een nacht in het stopcontact, en dan nog eens proberen...
Inlopen ga ik doen volgens de WOT-Methode.
Ok had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 9 april 2006 19:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Het klinkt als of je hem verzopen hebt.
Zorg er eerst voor dat je het er uit hebt. Draai de gloei plug er ff uit zodat je het er uit kunt laten lopen. FF aan je trek start treken en auto op zijn kop houden.
En hou dan eens je vinger ff op de uitlaat zodat je de compressie kunt voelen en daarna met korte snelle halen trek starten. Dat moet het probleem wel verhelpen denk ik.
Die met dat scheutje olie die moet je gebruiken om in te rijden. Olie koelt het blokje dat is nodig bij het inrijden.quote:Op zondag 9 april 2006 19:49 schreef pookiebear het volgende:
[..]
Ok had al zo'n vermoeden.
Ik ga het morgen even proberen zoals jij zegt. Btw ik heb 1 blik tornado inrijdbrandstof gekregen, onderop staat een 1 met airplane...? Dan heb ik nog een blik van 16% beide van tornado.
Bij die eerste gooide de verkoper een scheutje olie (?).
Is die 1ste wel goed met dat 1tje en airplane?
p.s. mij auto is met rotostart
Ja zeker weer lekker weer. Heb vrijdag nog gereden op www.mach.nl en vandaag tamiyacup wedstrijd gehad op rucphen. Erg oke wel moet ik zeggen. Beetje de finale verkloot maar goed had ik minder op scherp moeten rijden en wat bredere lijnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef MewBie het volgende:
schop
![]()
Mooi weer vandaag, dus het was weer tijd om de auto (TL-01) van stal te halen
Binnenkort eens kijken of ik weer wat kan tunen aan dat dingal zit er wienig origineels meer op
![]()
-Ball diffs (zitten nu gewone in)
-Niewe veren set (kan ik zonder een lading spacers veren wisselen
-uni shaft set achter (TG10-long) (het ratelt toch wel heel erg die normale dogbones)
-nog 1 pinion gear (21T) erbij, al zie ik van die niet echt het nut in, maar dan heb ik wel het setje compleet
Dat is zo'n beetje het enigste dat ik nog kan veranderen
Ik ben nog steeds liefhebber van corallyquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef pwnd het volgende:
mewbie verkoop die TL-01. Blijft een schijthok. Kan je beter voor een paar tientjes meer die je kwijtbent aan de hopups een Schumacher Mission 1 of XRAY T1R kopen. Daar is alles volledig op instelbaar en dat spul is goedkoper dan Tamiya prijsjes. Loopt ook nog eens veel beter dan dat rukTamiya spul.
Ja is beetje dood inderdaadquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:09 schreef Daantke het volgende:
Beetje dood topic ?
Ik heb zelf een MT2, ligt tijdelijk uit elkaar, ben aan het wachten op mn bestelling van PK![]()
Als ik nog eens het geld heb wil ik een tt01dquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja is beetje dood inderdaad
Ja ik rij nu tt01 en RDX sp12 en straks ook nog f1 model van tamiya gewoon voor de fun.
Maar het weekend weer rijden. De baan ben ik nog niet helemaal uit. Het word niet de mach want daar heb ik laatste tijd al teveel gereden.
Waarschijnlijk is gouda wel een leuke optie
een FG? dat doe je alleen als je geld teveel hebtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:29 schreef Daantke het volgende:
[..]
Als ik nog eens het geld heb wil ik een tt01d![]()
En een FG...
Valt wel mee, tweedehands zijn ze niet zo duur als je ff doorzoekt. En het is één keer een investering, daarna minder kosten, want anders is dan bij een nitro.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef vlad het volgende:
[..]
een FG? dat doe je alleen als je geld teveel hebt![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:55 schreef Daantke het volgende:
[..]
Valt wel mee, tweedehands zijn ze niet zo duur als je ff doorzoekt. En het is één keer een investering, daarna minder kosten, want anders is dan bij een nitro.
Kijk jij voor de grap eens naar brandstofprijzen, naar afstellen, naar prijzen van 1/10 onderdelenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wat denk je van onderhoud? kijk voor de grap maar eens wat twee nieuwe bandjes kosten. of accessoiresmet nitro ben je 9 van de 10 keer goedkoper uit.
naar afstellen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:04 schreef Daantke het volgende:
[..]
Kijk jij voor de grap eens naar brandstofprijzen, naar afstellen, naar prijzen van 1/10 onderdelen
Ik bedoelde ook niet de prijs, maar het feit dat je steeds moet afstellenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:06 schreef vlad het volgende:
[..]
naar afstellen?afstellen kost niets als je het zelf doet
![]()
brandstof valt mee. Ik betaal 16 euro voor 5 liter tornado, icm met een 2.11cc motor. Dus doe er erg lang mee.
Zo'n 23cc benzinemotor drinkt meeren de onderdelen van 1:10 is beduidend lager dan 1:5 van FG (protech 1:6 is wel iets voordeliger)
hahah ja dat word moeilijk dan jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef Daantke het volgende:
Haha, kom uit lelystad, ben zowat 15, dus heb ook geen auto![]()
nee hij doet het nog, roste alleen over een stukkie grind heenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef eer-ik het volgende:
reed je hem nou aan gort aan het eind?
zou het niet weten wat voor een chassis het isquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:33 schreef Daantke het volgende:
Welk chassis?
800 mah is idd heel weinig, kun je beter 1300 nemen of nog meer, maar dat past niet altijd
hij hoeft ook niet te hard te gaan, me neefje in 2,5 jaar.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:35 schreef Daantke het volgende:
Okay, haal dan gewoon bij de modelbouwwinkel een goede accu van 1300 of meer![]()
trouwens, amper een kwartier is de gemiddelde rijtijd... dus als je met 800 al een kwartier haalt, zit er niet zo'n snelle motor in
200/300 euro gok ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:10 schreef Kriebbel het volgende:
Zie hier allemaal leuke autotjes voorbij komen![]()
maar zat me af te vragen wat zoiets kost (benzine auto)
b.v. die auto die Pookiebear geplaatst heeft?
De beste auto die je kan krijgen!quote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef pookiebear het volgende:
Heb er zaterdag 1 gekocht:
[afbeelding]
Heb ik een goede keus gemaakt?
gloeiplugding had ik vannacht vergeten op te laden (aargh).
Vandaag dus erin gedaan, heb hem straks even proberen te starten maar hij sloeg niet aan.
Morgen even proberen als dat gloeiplugding vol is. Hopen dat ie niet met al te veel moeite gaat starten.
Marty rijdt altijd (vaak) op mach.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De beste auto die je kan krijgen!
Goed te onderhouden, rijdt hard vergeleken met andere vind ik. Goede motor etc![]()
Jammer van de brakke banden, Foamies de beste![]()
BTW, ik kom uit Ijmuiden en heb een HPI RS4 Evo3.
Gaat iemand wel eens naar de MACH? Ben van plan om er dit weekend es heen te gaan en het te proberen![]()
over electro accu's
Hoe meer Ampere des te langer hij rijdtHoe hard ie rijdt hangt van het motortje af, maar het motortje zal ook weer meer stroom vreten.
Electro kost al onder de 200, Glowfuel rond de 300 wil je een redelijke krijgen, 700 euro krijg je echt wedstrijdmonsters zoals Serpent![]()
Ik heb de mijne 2dehands gekocht, opzich niks mis mee. Ik vond het wel een verstandige koop omdat ik van mezelf wou weten of ik er echt mee zou rijden en desnoods later een nieuwe haalDat ding is net als nieuw gewoon
160 euri
![]()
Ik zal es wat foto's en filmpjes posten van de mijneGezien dat de winkelier zei dat de mijne veel te veel toeren maakt en niet eens op zn max ging wil ik es zien wat er uit komt
![]()
Iemand anders filmpjes?
EDIT:
Kan iemand me vertellen wanneer er de eerst volgende meeting is?![]()
Dit weekend? Zaterdag? Zondag?
WANNEERRRR![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |