ja als jij ze dan in elkaar zet... Dan sloop ik ze welquote:Op maandag 25 juli 2005 22:54 schreef rijn0227 het volgende:
hmm ik was al eens van plan om een soort destruction derby te gaan organiseren daar lijken die robot wars ook erg veel op vind ik.
maar dat slopen is zeker een mooie hobby![]()
Dan moet je je servo zo afstellen dat die constant blijft staan. Het klinkt als of die de gas hendel niet steady houd dat is het probleem als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:45 schreef Fireball200 het volgende:
Marty,
Ik denk dit ik iets gevonden heb. Als ik gas los laat dan valt hij netjes terug. Als ik dan rem dan draait hij netjes het toerental. Laat ik de rem los dan spring de cabarateur naar een 3 tot 4 mm open.
Dus van gas naar stationar 1 mm. dan rem naar stationar 3 mm. (stationair bedoel ik de stand zonder je gas hendel aan te raken. Het lijkt er op dat de servo na het remmen de opening weer open duwt. Het asje kan trouwens verder door draaien dan het gaatje in de cabarateur.
Iemand?
Ik ben a.s. donderdag helaas niet in staat om langs te gaan.
goh, ik had ook het linker voorwiel er af. heb nieuwe moertjes gekocht en zo die er morgen op gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:29 schreef Fireball200 het volgende:
Zo, gister avond mijn MT-2 ingereden. Volgens mij heb ik hem inmiddels ook al redelijk afgesteld. Maar wat gaat dat hard met die nitro de eerste paar tanks met het inrijden. Heb gisteren ruim een halve liter vereden. Hij komt nu mooi op toeren. Alleen bij het remmen hoor ik een behoorlijke rare ratel. Heb niks kunnen vinden. Misschien dat hij mjin veren compleet indrukt?? Iemand enig idee?
Ook had ik gister mijn laatste run het linker voorwiel er af liggen. Had netjes alle schroeven gecontroleerd zoals mij verteld was. Bleek ik de wielmoeren vergeten te zijn :-)
Ikke ben er niet meschien in de avond maar dat weet ik niet zeker ben nogal druk....quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:36 schreef MewBie het volgende:
Iedereen gaat morgen dus naar Speedworldweet niet hoe laat ik er ben, moet iig voor half 1 in Den Helder zijn
dus zal om een uur of 2 bij speedworld zijn denk ik
He ik moest even doorgeven dat je driftkit binnen is:)quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, mijn drift-kit staat op bestelling bij speedworld!
Ik kan niet wachten .. alleen nog even verder zoeken voor een blokkie ...
Zo als ik boven kan lezen is dat mugen blokkie wel damn snel zeg,
zal wel een duur blokkie zijn.
o gezellig ben er de hele dag aan het werk om de indoor baan op te knappen, man wat word die weer mooi zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:36 schreef MewBie het volgende:
Iedereen gaat morgen dus naar Speedworldweet niet hoe laat ik er ben, moet iig voor half 1 in Den Helder zijn
dus zal om een uur of 1 ~ half 2 bij speedworld zijn denk ik
Savage 25 toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
NA een aandal dage gedacht te hebben ben ik er uit ..
Deze moet ik hebben!
[afbeelding]
nope, toch stiekem een 25quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat is volgens mij een SS, dirt bonz banden
Ik wil zelf een REVO, meesterlijke bak dat
quote:Features:
Adjustable 3 speed transmission with heavy-duty metal internal
Polished aluminium dual chamber tuned pipeD
ual stainless steel drilled disc brakes
Chrome 6 spoke wheels
Dirt Bonz tyres (with inner foam)
Cam type servo saver
Optional gearing (15T, 19T, 47T, 49T gears included)4
-gear differentials (front and rear)
Pre-painted trimmed GT-1 truck body in all-new colours with Savage 25 decals applied
Rear tie-rod washers
Nitro Star S-25 engine (ABC) with slide carburettor
Purple anodized, billet aluminium heat sink engine head
Roto Start System installed!
Aluminium high flow tube rear exhaust header
Stiff black shock springs
Rear pick-up 160cc fuel tank with no primer
Three-shoe clutch
Revised wheel hex hubs
Giant 1/8th scale (16.8" x 21")
Factory assembled
Full-time shaft driven four wheel drive
Complete set of rubber sealed ball bearings
TF-4 radio system with high torque steering servo
Cast aluminium heavy-duty engine mount
Heavy-duty drive train and suspension optimized for big-block engines
Hardened metal differential gears
Adjustable slipper clutch
Adjustable disc brake
Wide-track suspension (nearly 17 inches wide!)
Stainless steel inboard hinge pins with anodized aluminium braces
8 long stroke oil-filled coil over shock absorbers
Rigid aluminium TVP chassis (Twin Vertical Plates)
Enclosed radio box for protection of electronics
Front and rear skid plate bumpers
Adjustable body posts (with extra mount for SUV bodies)
Zkr, die 3-bak is echt cool!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:58 schreef Marty26 het volgende:
Wel een bruute bak hoor die SS. die 3bak die er in hang te ziek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |