Dus?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij schijnt kutten interessant te vinden?
Je bent ook wel erg laat met werk zoeken..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een milde paniekaanval denk ik
ik ben bij drie verschillende uitzendbureaus geweest vandaag, en nergens lieten ze me ook maar inschrijven om in het bestand te komen.
"nee sorry, we hebben op dit moment geen bijbaantjes voor studenten."
"nee sorry, momenteel zoeken we alleen mensen voor in de ochtend of voor overdag."
TPG Post..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
het probleem is dat ik dit afgelopen maart ook al te horen kreeg.
Ik zoek dan ook geen vakantie-werk maar werk voor op de langere termijn.
Vraag of ie vanavond wat te doen heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfffffffff bloedheet in dit hokje en dan moet je ook nog een keileuke jongen uitleggen dat ie geen uitkering krijgt
we zijn niet allemaal zo directquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Vlarp het volgende:
http://www.kammedia.nl/video/inet-2g4you072005.wmv
O MY GOD!!
Ja hoor, de KamKrant is hardstikke leuk
ik ga hier niet kijken, beschrijf het eensquote:
Ik moest vooral om Rick-dude lachen die zijn site "promoot"..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ga hier niet kijken, beschrijf het eens
Solliciteer gericht op een baantje bij een uitzendbureau. Als je dan afgewezen wordt, dan willen ze je vaak toch wel inschrijven.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een milde paniekaanval denk ik
ik ben bij drie verschillende uitzendbureaus geweest vandaag, en nergens lieten ze me ook maar inschrijven om in het bestand te komen.
"nee sorry, we hebben op dit moment geen bijbaantjes voor studenten."
"nee sorry, momenteel zoeken we alleen mensen voor in de ochtend of voor overdag."
michael jackson ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef Ryan_R het volgende:
hoorde ik dat goed? Komen de meiden van K-otic bij elkaar!!!!
Het filmpje doet mij verlangen naar een medicijn dat mij hetero maaktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Tja......Moet ik dan echt woorden gaan vuilmaken aan zo'n onzinnige opmerking.quote:
De Donald Duck?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Kheb m nu toch eindelijk uit hoor
nee de Playboyquote:
W-A-L-G-E-L-I-J-Kquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dat moet wel ja, van het overige word je waarschijnlijk niet warm of koud.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee de PlayboyDie lees k altijd voor de interviews..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |