quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef Woldo het volgende:
Ik heb een t-shirt met daarop; I've found Jesus, he was behind the couch.
En dan een toepasselijk plaatje erbij. Gekocht in Engeland trouwens.
Zit op mijn stage nu dus, misschien als ik eraan denk vanavond.quote:
ik nietquote:Wie heeft hem al ?
dat dan weer welquote:Wie draagt hem nog ?
jammerquote:Ik vraag dus NIET jullie mening
Muhahahaha, heerlijk topic!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:32 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
Muhahahaha, heerlijk topic!Dit is dus bedoeld om die dragers van die dingen uit hun tentjes te lokken. Muhahahhaa. Maryse is my homegirl
![]()
Die bovenste is echt zo een alto shirtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef 80-jb-gl het volgende:
ik prefereer dan eerder:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
![]()
huh?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:58 schreef MidnightRambler het volgende:
http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=5460619
Ga lekker terug ofzo.![]()
verklaar u nader ....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:58 schreef MidnightRambler het volgende:
http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=5460619
Ga lekker terug ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef Avani het volgende:
Ik heb hem niet. Ik vind hem lelijk. Wat mensen bezielt om dit shirt te kopen, is mij dan ook een raadsel.![]()
Weet je ook van welke band dat logo is, of draag je zomaar wat?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef von_manstein het volgende:
Ik draag dit op mn shirt:
[afbeelding]
Bad Religionquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weet je ook van welke band dat logo is, of draag je zomaar wat?
Maar... hij zei brb.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:12 schreef 123RiK het volgende:
jezus bestaat helemaal niet
ik denk niet dat dit shirt gedragen wordt door christenen die cool gevonden willen wordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:27 schreef JanKort het volgende:
Zo sneu die christenen altijd, zoeken allerlei maniertjes om 'cool ' gevonden te worden maar het lukt niet. Dat is hetzelfde als deo gebruiken, zonder je eerst te wassen, het verbloemt de geur alleeen een beetje, je bent nog steeds stinkend vies.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:27 schreef JanKort het volgende:
Zo sneu die christenen altijd, zoeken allerlei maniertjes om 'cool ' gevonden te worden maar het lukt niet. Dat is hetzelfde als deo gebruiken, zonder je eerst te wassen, het verbloemt de geur alleeen een beetje, je bent nog steeds stinkend vies.
Die, maar dan met Pudel is wel leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 03:33 schreef Jeff89 het volgende:
Teveel mensen hebben het shirt imo... Toen hij net nieuw was vond ik het wel leuk, maar als iedereen ze begint te dragen vind ik het gewoon ergerlijk worden...
Hetzelfde verhaal met dat TUNA shirt, en al die large shirtjes...
En ZEKER dat shirt van "you laugh because I'm different, I laugh because you are all the same" vooral omdat die dan gedragen word door zo'n alto die dan in een groepje loopt met allemaal alto's die er ongeveer hetzelfde uitzien, met een beetje geluk zelfs nog 1 met datzelfde shirt en dat ze dan denken dat ze heel individueel zijn...
Verander dat ook maar even.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef Brechtje het volgende:
In de titel stond jezus, maar het moet zijn jesus, dus ik heb het even veranderd.
Maakt niet uit of het mooi is of niet, half Nederland loopt er in dus het blijkt goedgekeurd te zijn dus mensen kopen het. Als niet iedereen het had zouden ze het ook een lelijk shirt vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:38 schreef JDude het volgende:
Waar zijn die spuuglelijke shirts eigenlijk van waar een voetballer (dacht ik) op staat, en dan tekst rond er omheen?
Half NL lijkt er in rond te sjouwen
En je punt is...?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het mooi is of niet, half Nederland loopt er in dus het blijkt goedgekeurd te zijn dus mensen kopen het. Als niet iedereen het had zouden ze het ook een lelijk shirt vinden.
bad religionquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef von_manstein het volgende:
Ik draag dit op mn shirt:
[afbeelding]
Met dat shirt ben ik trouwens eens geweigerd in zo'n apres ski tent.quote:
Waar blijven die foto's, dat shirt wil ik wel eens zien...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef Woldo het volgende:
[..]
Zit op mijn stage nu dus, misschien als ik eraan denk vanavond.
quote:
stalkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ga spelen MaRySe ergens in Almere-Stad of Haven zijn die shirtjes nou voor ¤ 5 te koop
In ene zie je ook vet veel van die chappies in Almere er mee lopen![]()
![]()
.
Wannabees
Lijkt op mijn vroegere sig: I just found Jesus, he was behind the sofa the whole time.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef Woldo het volgende:
Ik heb een t-shirt met daarop; I've found Jesus, he was behind the couch.
En dan een toepasselijk plaatje erbij. Gekocht in Engeland trouwens.
Oke, dat mag aardiger.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ga spelen MaRySe ergens in Almere-Stad of Haven zijn die shirtjes nou voor ¤ 5 te koop
In ene zie je ook vet veel van die chappies in Almere er mee lopen![]()
![]()
.
Wannabees
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |